Ga naar inhoud

Waar bh voor na bv bestellen?


Aanbevolen berichten

Kan iemand hier me zeggen waar ik een goede post-operatieve bh voor na de bv kan bestellen? Misschien kan iemand me een goede bh aanbevelen?

Ik heb van eerder nog een kliniekbh die van voren sluit met een ritsje. Eigenlijk was ik van plan om die nu weer te gebruiken maar toen ik 'm vanochtend pastte kreeg ik het een beetje spaans benauwd. Ben toch een paar kilootjes aangekomen denk ik.. Hij zit echt te strak. Dus toch maar op zoek naar een nieuwe bh denk ik en dan een omvangmaatje groter bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik snap het niet, bieden ze die in de kliniek ook helemaal niet aan dan? Om hem dan daar te kopen?

Ik word in een ziekenhuis geopereerd, niet in een kliniek. Ik moet zelf voor een bh zorgen. De eerste dagen (ik geloof 3) moet ik zo'n hele brede compressieband (met klitteband) dragen en daarna een strakke sportbh. Op zich vind ik het niet erg dat ik zelf voor de bh moet zorgen, maar ik vind het een beetje jammer dat zij niet zeggen welke bh ik precies moet kopen en vooral welke maat. Want wat is strak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik snap het niet, bieden ze die in de kliniek ook helemaal niet aan dan? Om hem dan daar te kopen?

Sommige klinieken zit het erbij inbegrepen en sommige hebben zoiets zelf kopen.

Bij de kliniek waar ik a krijg ik er 1, maar ga zelf dan nog 2a3 stuks erbij halen. Ben ook al aan het orienteren wie goeie heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word in een ziekenhuis geopereerd, niet in een kliniek. Ik moet zelf voor een bh zorgen. De eerste dagen (ik geloof 3) moet ik zo'n hele brede compressieband (met klitteband) dragen en daarna een strakke sportbh. Op zich vind ik het niet erg dat ik zelf voor de bh moet zorgen, maar ik vind het een beetje jammer dat zij niet zeggen welke bh ik precies moet kopen en vooral welke maat. Want wat is strak?

Dat is wel lastig dat ze niet zeggen welke bh en wat voor maat net wat jij zegt wat is strak genoeg. Hoop dat je eruit komt wellicht met tips van de andere dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Velthuis kreeg ik deze na de operatie. Erg fijn vind ik. Heel stevig zit ie. Ik heb een andere voor de afwisseling maar als deze gewassen is doe ik deze meteen weer aan.

http://www.puursport...wart-p-690.html

Merk: Anita

Model: Active extreme control

Koste : +/- € 50,-

Deze ziet er wel comfy uit.. Sluit ie met haakjes aan de achterkant? En qua maat heb je 'm een maat kleiner gekregen dan je normale omvangsmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij sluit idd met haakjes aan de achterkant. Een stuk of 5 boven elkaar dus heel stevig. Zelf aan doen lukte me alleen niet maar ben daar nooit goed in geweest ;). Nu draai ik m en dan lukt het wel!

Qua omvang heb ik gewoon de normale omvang gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmz tijdens mijn laatste bezoek aan m'n chirurg droeg ik een sportbh die ik in een lingeriespeciaal zaak heb gekocht. Ze hebben daar m'n omvang gemeten en de maat voor mij bepaald, 85c. Ik vroeg mijn chirurg of die bh goed was voor na de operatie maar hij vond 'm te wijd. De kliniek bh die ik nog heb is 80c en van een ander merk maar deze is echt veel te strak en als ik 'm aantrek heb ik het idee dat ik mn borsten teveel geweld aandoe. Het is zo eentje met een ritsje in het midden aan de voorkant en ik krijg die alleen nog met heel veel moeite dicht. Het zou kunnen dat deze teveel gekrompen is in de wasdroger. Ik twijfel nu een beetje welke maat ik moet nemen. Ik neig naar de 80c en dan maar hopen dat de kliniekbh idd door de droger teveel is gekrompen en dat de nieuwe 80c wel zodanig zit dat ik nog kan ademen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Bij Velthuis kreeg ik deze na de operatie. Erg fijn vind ik. Heel stevig zit ie. Ik heb een andere voor de afwisseling maar als deze gewassen is doe ik deze meteen weer aan.

http://www.puursport.nl/anita-active-extreme-control-sportbh-zwart-p-690.html

Merk: Anita

Model: Active extreme control

Koste : +/- € 50,-

Axx ik wilde nog even zeggen dat dit echt een super bh is! Zit als gegoten en ondersteund heel erg goed zonder dat de boel helemaal geplet wordt. Hij voelt heel veilig zoals het hoort voor een bh na een operatie. Zit bij mij veel prettiger dan de accz kliniekbh. Ziet er nog wel een soort van leuk uit ook. Voor een sportbh haha. Zelfs het ongelijke aan mijn borsten sinds de laatste operatie valt in deze bh niet echt heel erg op. Ik denk dat ik nog een paar van deze bhs ga bestellen. Alleen jammer dat 'ie niet verkrijgbaar is in geheel zwart, voor zover ik kan zien. Maar ja, je kan niet alles hebben he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vivienne, je had die sportbh besteld he, is ie na bestelling snel in huis? En bestel je dan de maat die je normaal ook hebt of groter/ kleiner?

Heb van bh's 75e, moet die bh dan ook in deze maat? ( had Triumph sportbh maar die maakt punttietjes, niet fijn onder kleding en moet toch nog een aantal wk sportbh aan) heb nu dus zo'n brede stieken band en die maakt ronde borsten ( als strapless top) wil graag een sportbh die dit ook doet, dus ronding ipv puntig.

Hopelijk kun je me dit zeggen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

ik was opzoek naar een sportbh omdat ik wil gaan hardlopen zo kwam ik op andere forums terecht en daar staan slechte verhalen over de website kiesdejuistesportbh.nl het blijkt nogal eens voor te komen dat bij terug sturen dat deze mevrouw zegt niets te hebben ontvangen en geen betalingen terug doet.
een gewaarschuwd mens telt voor 2 ;)
zie de website hier zo vaak langs komen dus dacht ik meld het even!en overigens nog nooit iets daar besteld dus het is echt alleen wat ik gelezen heb.ik ga er iig niet bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vivienne, je had die sportbh besteld he, is ie na bestelling snel in huis? En bestel je dan de maat die je normaal ook hebt of groter/ kleiner? Heb van bh's 75e, moet die bh dan ook in deze maat? ( had Triumph sportbh maar die maakt punttietjes, niet fijn onder kleding en moet toch nog een aantal wk sportbh aan) heb nu dus zo'n brede stieken band en die maakt ronde borsten ( als strapless top) wil graag een sportbh die dit ook doet, dus ronding ipv puntig. Hopelijk kun je me dit zeggen? Groetjes

Hey hey. Ik heb 'm in dezelfde maat besteld als de kliniek bh die ik van accz kreeg, 80C. Heb nog nooit gewone bh's kunnen dragen dus weet niet 100% zeker of dat m'n normale maat is, maar ik denk het wel. Voor m'n bv droeg ik alleen maximizers (van A naar C) in omvangmaat 75, maar die maximizer moest gewoon echt strak zitten om de boel omhoog te houden zei de Hunkemoller mevrouw, dus sowieso een omvangmaat kleiner. Toen ik prothese bh's nodig had heb ik me laten meten in zo'n speciaalzaak en zij zeiden juist weer dat ik een omvangmaat groter nodig had dan de accz kliniek bh, dus 85. Ik heb toen 3 bh's gekocht daar, twee van 85C (Amoena) en één van 85B (Anita..). Ik heb 460 cc (en had een a cup) dus het lijkt me vrijwel onmogelijk dat ik nu een b-cup heb.. Maar zij zei dat ik die bh in 85B moest hebben dus vooruit dan maar. Gekke is dat die ook van het merk Anita is, terwijl ik die Exteme Active van Anita in 80C heb en perfect zit (ook de cup). Ik droeg toen die losse prothese aan één kant dus kan ook zijn dat ik daardoor een andere maat nodig had omdat 'ie anders misschien zou zakken. Wat 'ie trouwens toch wel deed. In alle bh's.. M'n chirurg zei dat ik onmogelijk B kan hebben. Hij dacht eerder een D. Pffffffffff maten...

Anyway.. een tijd later was ik bij mijn chirurg en toen droeg ik één van die Amoena bh's, een 85C, en hij zei dat hij die te wijd vond. Zeker voor na de operatie. Daarom heb ik die Anita Extreme Active toen in 80C besteld. Past perfect dus. Ik draag 'm op het middelste haakje. Hij maakt m'n borsten eerder rond dan puntig, zoals ze zijn zeg maar en nog een beetje extra.

Ik weet dus niet zeker of je 'm in de maat moet bestellen die je hebt of kleiner. In ieder geval niet groter. Denk dat ik gewoon 75E zou proberen als ik jou was. Ik geloof dat Piepke pas schreef dat je een sportbh voor na de operatie gewoon in je normale omvangmaat moet kopen. Als je twijfelt over de maat kun je ook twee maten bestellen en de 'foute' terugsturen.

Ik heb 'm bij puursport.nl besteld en ik had 'm binnen 2 dagen in huis geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag met mijn moeder even om een bh geweest ( heb echt hulp nodig met sportbh aandoen)

Heb die van de Hema gekocht ( heavy, maar cups lijken niet stevig...is gewoon stof)die hier besproken word en 2 van hunkemoller.

De ene van hunkemoller is net een top, maar is soort dik voorgevormd. Geen stof tussen spleet zeg maar.

De andere is slapper model maar wel stevige stof van cups.

Ga ze maar ff proberen...hunkemoller had actie, 2e bh voor halve prijs.

Bij livera hadden ze Triumph, maar allemaal rare modellen met naden aan binnenkant die volgens mij pijn gaan doen aan borsten. EN die ene gaf punttieten, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vandaag met mijn moeder even om een bh geweest ( heb echt hulp nodig met sportbh aandoen) Heb die van de Hema gekocht ( heavy, maar cups lijken niet stevig...is gewoon stof)die hier besproken word en 2 van hunkemoller. De ene van hunkemoller is net een top, maar is soort dik voorgevormd. Geen stof tussen spleet zeg maar. De andere is slapper model maar wel stevige stof van cups. Ga ze maar ff proberen...hunkemoller had actie, 2e bh voor halve prijs. Bij livera hadden ze Triumph, maar allemaal rare modellen met naden aan binnenkant die volgens mij pijn gaan doen aan borsten. EN die ene gaf punttieten, haha.

ik heb die van de hunkemoller (top) ook vond hem alleen zwaar rot uitgaan zonder dat je je armen boven je hoofd doet.

en na een uurtje kreeg ik het gevoel alsof me protheses te fel werden plat gedrukt.

nu zit ie heerlijk en heb ook nergens meer last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.