Ga naar inhoud

Marije55 : 7 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast marije55

Aanbevolen berichten

Nou ja, bij deze heb ik maar besloten om niet verder in mijn topic te reageren aangezien er toch verder geen reacties meer op komen.

Helaas maar ja, mocht er iemand interesse hebben om te weten hoe het gaat etc dan hoor ik het wel via een persoonlijk bericht.

Ik zal in ieder geval de foto's in mijn album zo af en toe updaten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marije,

ik las net dat je in shock was. Kan ik je een handje geven haha.. Het is gewoon het idee,net zoals Pat71 in mijn topic zegt; E klinkt leuk maar als het bij je lichaam past is het toch goed?!

ik vind ze bij jou nix te groot hoor! past goed bij je.

hopelijk wen je er snel aan :)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Heb je foto updat eeven bekeken! Echt mooi geworden hoor! Ze zijn al echt mooi ingedaald en ik vind ze echt niet hudge lijken dus ze passen gewoon goed bij je lijf! Ben je er zelf helemaal blij mee? Dat is het belangrijkste natuurlijk!

Groetjes!

Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ja ik ben er zelf zeker blij mee.

De laatste update is inmiddels al een tijdje terug en zal deze week weer eens gaan updaten.

Zo vreemd eigenlijk, het lijkt alsof ik ze al veel langer heb dan die bijna 3 maanden, ben benieuwd of jullie dat ook hebben?

Tsja Patries waarom ik in shock ben/was, kwam omdat na nieuwe opmeting bij de dames van Triumpf ik niet op een E uit kom, maar op een G...

*net even foto'smet mobiel gemaakt, niet echt top foto's maar alvast kleine update, een dezer dagen zal ik even foto's maken met de camera..

aangepast door marije55
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja das ff schrikken idd haha maar heb net je foto's bekeken maar ze zijn wel heel mooi hoor!!!

liefs Patries

Ik vind ze zelf ook erg mooi geworden en ben er erg blij mee :)

Hoe gaat het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marije,

mooizo!

ja met mij gaat het goed hoor.

doe rustig aan,doe mijn middag dutje nog haha,slaap goed,heb geen pijn,nee ik klaag niet!

alleen dat nix doen he,dat breekt op. <_< haha

liefs..

Ja ik weet er alles van, maar het is pas 6 dagen, bij mij ging het de 2e week in 1x heel erg snel weinig pijn en tsja kon gewoon bijna alles weer.

Ben na 13 dagen weer gaan werken, maar ik denk ook dat mijn pijngrens vrij hoog is want moet zeggen dat ik de pijn erg mee vond vallen.

Hoe gaat het slapen bij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen pijn gehad. maar de 1e dagen heb ik preventief om de 4 uur pijnstillerw geslikt hoor. vanaf gister helemaal nix meer. voor mijn boobs dan. want had gisteravond tegen het naar bed gaan hoofdpijn haha.

het slapen gaat steeds beter. de eerste nachten waren een hel. pfffffffffff maar nee gaat ook steeds beter. vannacht voor het eerst weer naast husbi geslapen. durfde dat niet goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pfff snap er niets van..

Mijn boobs doen de laatste dagen weer pijn voornamelijk rond de tepel.

Met douchen doet het zelfs pijn als het water er op komt, echtere geen rode plekken of verschillen in de borsten..

Wie heeft daar nog meer last van gehad?

Morgen ga laatste controle bij dokter Zaal, ben benieuwd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff snap er niets van..

Mijn boobs doen de laatste dagen weer pijn voornamelijk rond de tepel.

Met douchen doet het zelfs pijn als het water er op komt, echtere geen rode plekken of verschillen in de borsten..

Wie heeft daar nog meer last van gehad?

Morgen ga laatste controle bij dokter Zaal, ben benieuwd....

Wat vervelend voor je Marij,hoop dat je vandaaag een verzachtend antwoord hebt gekregen en dat het niets ernstigs blijkt te zijn!!

Je bent toch ook al 3mnd verder of niet.....

Tot horens!

groet Dian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer even een update van mij.

Dinsdag naar dokter Zaal geweest voor laatste controle, het zag er allemaal erg netjes uit.

De steken die ik af en toe heb komt waarschijnlijk van het herstellen van de zenuwen dus dat komt wel goed.

Verder heeft ze even gevoeld of de implantaten goed gezakt waren en dat was het geval, ze zitten al op de plek waar ze moeten zitten en ze verwacht dat het resultaat zo blijft :D ook nog heel erg goed nieuws en dat is dat ik totaal geen kapsel heb ook daarvan verwacht ze dat het zo blijft.

Daarbij vertelde ze dat de implantaten die ik gekregen heb niet vervangen hoeven te worden over 15 jaar, ze zouden mijn hele leven mee moeten kunnen gaan..

Ook de voor en na foto's gezien en jemig hey.....

Conclusie, dokter Zaal tevreden en ik nog meer... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marije,

goed nieuws allemaal dus! fijn hoor!!! :D

maaruh... dat van dat wisselen kan ze toch niet zeggen? iedereen krijgt tegenwoordig levenslange garantie op de protheses.

wat ik begreep is dat je alleen met dualplane geen wissel meer hoeft. of heb jij dat gekregen? kon het niet terugvinden in je handtekening..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Nee die van mij zijn op de spier geplaatst, volgens dokter Zaal kunnen ze een heel leven mee.

Maar ja je weet natuurlijk nooit maar ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt..

Hoe gaat het nu met jou?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marije,

ja de prothese kan in principe heel je leven mee. je boobs ws niet haha..

en met mij gaat het goed. ben aan het werk (minimaal) en rij weer auto. en dat rijden valt niet tegen maar nadien wel. is gauw toch teveel. maarja... doe je weinig aan he. ik kan gewoon niet meer dan 2 weken vrij nemen. das weer een nadeel van eigen baas zijn haha.

borsten zijn dus aan het indalen. vind het geen prettig gevoel maar hoort erbij.

morgen alweer 3 weken po gaat zoooooooo snel zeg!

jij hebt je 3 maanden er al lekker op zitten.

kun je met lingerie (en bikini's?) goed slagen?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries,

Tsja dat is natuurlijk afwachten of me boobs me hele leven zo blijven...

Ja de eerste 3 maanden zitten er nu voor mij op en heel eerlijk al met al is het me best meegevallen.

Ik weet nog toen ik op de tafel lag en het middel ingespoten kreeg even dacht owwwwwww waar begin ik aan en toen was ik weg,

het moment van wakker worden zonder pijn en naar beneden kijkend dacht ik oww ze zijn eigenlijk best klein, Niniphoe die naast me lag wist te vertellen dat dat niet het geval was.

De eerste keer uit bed moeten komen thuis auwwwwwwwwwwwwwww wat heb ik gvd gedaan, maar nu 3 maanden later helemaal happy.

Tsja lingerie kopen, moeilijk, heb bij Tony Tolo in Amstelveen mijn eerste setje gekocht een MD en die kwam uit op een E cup dus ja dat was helemaal goed.

Totdat ik een 2e BH wilde gaan kopen en niets kon vinden, eerst naar Hönkemuller maar cup E zat voor geen meter..

Toen naar H&M maar die gaan maar tot D, toen Livera ook niets en uiteindelijk bij Triumpf terecht gekomen.

Daar werd ik heel vriendelijk geholpen echter nadat ik zei een E cup te hebben en die ook gepast had bleek ik dus geen E cup te hebben maar een G cup dus tsja ik in shock..

Helaas zijn er erg weinig leuke en mooie bh's en bikini's te vinden in G cup lijkt het...

Hoe is dat voor jou aangezien jij nu ook een aardig grote voorgevel heb?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey marije,

tja,geen idee,draag nu E van sportbh maar met beugel pas ik geen E,die is te klein dan. dus waar ik straks op uitkom? hoop idd niet meer dan een kleine F hoor. want in E (en misschien F nog ook wel) heb je redelijk leuke bh's.

dus als je tips hebt online.. they're welcome :38:

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja met mij gaat het ook allemaal goed, de pijntjes van de afgelopen weken zijn weer helemaal weg gelukkig.

Draag nu ook maar weer gewoon de sportbh tijdens het werken en nog maar even wachten met volledig

beugelbh's te dragen...

Ze zijn niet alleen mooi en ze zitten ook gewoon erg lekker.

Heb er ook 1 van MD en ik moet zeggen dat die ook erg goed zit.

Van de week nog 1 van sapph geprobeerd maar alleen een E en die zat toch niet erg fijn... te klein....

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is zo en als het daardoor wat fijner aan voelt, waarom niet..

Hoef op me werk geen mooie lingerie aan, niemand die het ziet...

Dat bewaar ik wel voor thuis :3:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.