Ga naar inhoud

Marije55 : 7 september 2009 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast marije55

Aanbevolen berichten

Rond 08:30 in de auto richting Hilversum, tasje klaar met de geadviseerde sportbh maat 80D.

Ben benieuwd...

Om 09:15 zijn we aangekomen en werden we goed opgevangen.

Toen kreeg mijn vriend een kop koffie en werd ik meegenomen om foto's te maken.

Toen heb ik ca 15 min in de wachtkamer gewacht voordat ik meegenomen werd naar het zaaltje voor de ok.

Ik kreeg mijn eigen kastje en moest me op me slipje na uitkleden.

Kreeg plakkers op en een zo'n band om me arm voor de bloeddruk te meten.

Uiteraard een mooi operatiejasje en een schattig groen mutsje.

Vervolgens werd mijn bed aangewezen en vertelde ze me dat dr zaal naar mij toe kwam zodra ze klaar was met de vorige patiënt.

Ik kreeg wat tijdschriften maar daar kwam ik niet aan toe, had ze net in mijn handen en toen kwam dr zaal al.

Ze heeft toen afgetekend en vrijwel direct kwam de anesthesist en werd ik meegenomen.

Ik kreeg een naald in mijn linkerarm en mijn bloeddruk werd gemeten.

Aan alle kanten hoorde ik dat ik me geen zorgen moest maken en dat er goed voor mij werd gezorgd.

De anesthesist injecteerde een vloeistof waar ik "groggy" van zou worden en ja hoor dat was zo.

Hij vroeg of ik al wat voelde en dat deed ik zeker, toen de narcose middel en al snel was ik in dromenland.

Toen ik wakker werd viel het allemaal mee met de pijn, behalve dat links pijn doet.

Ik voelde me vrij snel wel ok.

Ik werd om 10:45 alweer wakker terwijl ik om 10:30 geholpen zou worden..dat werd dus al zo rond 10:00..

Nadat ik 2 beschuitjes had gegeten en nog even "gedommeld" mocht ik me gaan aankleden en mocht ik naar huis.

Hoe is het nu

Het gaat echt weer goed met me kan eigenlijk alles zelf weer maar laat de zware dingen over aan mijn vriend.

Vanochtend langs de kliniek geweest voor wondcontrole en alles zag er goed uit.

Links is nog flink gezwollen (eigen schuld van t weekend te veel gedaan) en rechts is al mooi gezakt.

Volgens de kliniek zal mijn rechterborst niet of heel erg weinig zakken dus daar ben ik erg blij mee rechts vind ik namelijk erg mooi geworden.

Aldaar heb ik Niniphoe nog even gezien.

Verder toch even langs de lingeriezaak om nieuwe sportbh te kopen want deze zat toch niet zo lekker.

De vriendelijke dame heeft ze voor de zekerheid even gemeten en ik heb geen 80D maar een 80E

Deze dame is helemaal happy en t zit meteen een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marije!

Wat fijn voor je dat alles goed gegaan is! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs en geniet ervan!

Doe wel rustig aan hoor, je wilt natuurlijk niet dat de protheses van hun plaats gaan enzo dus laat je nog maar even lekker verwennen!

Groetjes, Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Marije :D

Allereerst gefeliciteerd met je meisjes!! :43:

Ik lees, dat alles goed is gegaan. Laat je lekker verwennen en doe rustig aan!

Ik verander wel even de titel van je topic, zodat hij overzichtelijk is voor iedereen ;)

Liefs, Trici ( JinXx mag ook ;)) :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marije,

gefeliciteerd met je nieuwe boobies.

goed luisteren naar de adviezen die je hier worden gegeven, je moet het echt rustig aan doen.

geen zware dingen tillen, maar als het goed is wil je dat ook wel laten.

ik ben nu ruim 5 maanden PO en heb het aan het begin echt heel rustig aan gedaan, dat heeft z'n vruchten wel afgeworpen.

2 weken geleden heb ik de eindcontrole gehad bij dkt. Koeijers gehad en die was erg verbaasd over hoe weinig kapsel ik heb, maakte hij niet vaak mee.

dat komt gewoon omdat ik heel goed heb geluisterd naar mijn lichaam en het echt heel rustig aan heb gedaan........vooral de eerste 4 tot 5 weken.

de eerste 6 weken zijn het belangrijkste, dan wordt het meeste kapsel gevormd, van veel kapsel kunnen je borsten erg lelijk worden.

veel succes met het herstel en geniet lekker van je nieuwe boobies.

liefs, amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

maar weer eens een update..

Het gaat eigenlijk heel goed, zolang ik inderdaad maar naar mijn lichaam luister gaat het top.

Dinsdagavond erg veel pijn gehad in de linkerborst, nou ja meer de wond en ben 's nachts wakker geworden van de pijn en heb mijn bh uitgetrokken (weet dat t eigenlijk beter is van niet) en heb een paar uur zonder geslapen, heerlijk en werd zonder pijn wakker.

Sindsdien gaat het echt goed.

Vanochtend werd ik wakker en voelde direct dat er wat veranderd was, de implantaten zijn mooi gezakt en zwelling links is weg :D ze zijn echt mooi al zeg ik het zelf..

Zaterdag ga ik weer beginnen met werken, dan zondag ook werken en dan weer 2 dagen vrij dus dat moet wel goed komen denk ik..

Zal vandaag ook weer nieuwe foto's in mijn album plaatsten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast miranda1983

wat fijn om te horen dat het goed gaat.

zaterdag al weer gaan werken snel hoor nog geen 2 weken ik ben afgelopen dinsdag na 3 weken weer begonnen en vond het vies tegenvallen. Nou ben ik ook tandartsassistente en gebruik heel veel je armen en borstspieren.

in ieder geval succes zaterdag.

groetjes miranda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is maar een heel klein beetje blauw geweest, van te voren arnica druppels geslikt (nu nog steeds) en tsja de 1e dag meteen vallen en stoten creme gesmeerd en verder weinig extra's aan gedaan.

Ik geloof dat ik heel veel mazzel heb, het herstel gaat goed, weinig pijn en weinig blauw.....

Ik zie dat bij jou inmiddels een datum is geprikt en op de spier?

Anatomisch of rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Weer een update van mij.

Gisteren dus weer voor het eerst gewerkt, ging erg goed weinig tot geen last gehad.

Tsja het gaat gewoon goed, kan er weinig anders van maken.

Dinsdag terug naar de kliniek dan gaan de hechtingen eruit, zal wel fijn zijn want het begint allemaal wel te trekken bij de hechtingen.

Morgen of vanavond weer eens foto's maken.

Wat ik me trouwens afvraag, hebben jullie het vrienden/familie/werk verteld van jullie BV?

Ik niet, op me werk kreeg ik wel een opmerking waarvan ik dacht, hmmm weet jij het?......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemiddag Marije

fijn hoor. dat het wekren zo goed ging. en je herstel natuurlijk ook haha.

bij mij weten alleen manlief ( ja duhh haha),ouders,oma ,mijn beste vriendin en sinds vrijdag 1 klant van me. heb nog niet aan iemand anders iets verteld al zal ik dat wel moeten aan mijn klanten. iig aan diegene die die 2 weken willen komen dat ik niet werk. vind het wel verdomd moeilijk eerlijk gezegt. <_<

hoewel ik er ( en iedereen die het weet ook!) helemaal voor 10000% achter sta.

tja,dat blijf je denk ik wel houden? maar was het wel positief die reactie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marije,

Je vroeg mij hoe het Velthuiskliniek mij is bevallen. Eén woord heb ik ervoor TOP!!!!!! Wat een geweldige mensen werken daar. Iedereen superlief en super bezorgt. Continue verzorging.

Ze zijn er mee bezig dat er in de toekomst overnachtingen plaats kunnen vinden en ik moet zeggen dat zou het helemaal af maken. Want na een paar uur de deur uit moeten vond ik wel héél zwaar. Ik heb na mijn eerste borstlift 5 dagen in het ziekenhuis gelegen en was niets waard en na mijn tweede operatie alleen een bv heb ik ook 2 dagen in het ziekenhuis gelegen.

Maar voor mij is de kliniek met recht nummer 1! Wat een schatten allemaal. Ik heb het ze ook meerdere keren verteld dat ze zo lief zijn :11:

Ik moet eigenlijk ook wat aan mijn spataderen laten doen dus ga ik via mijn verzekering aanvragen of ik naar het Velthuiskliniek mag.

Heb jij de kliniek ook zo positief ervaren?

Goed zeg dat het al zo goed gaat met werken bij jou. Ik moet mezelf echt in acht nemen want ik zou ook al veel kunnen doen wat ws niet verantwoord is.

Ik stond de tweede dag al heel voorzichtig kleine stukjes kleding te strijken met mijn armen tegen mijn lijf aan.

Liefs,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay marije,

Wat goed dat je herstel zo goed gaat. :75: Maar slik je nog steeds die arnica druppel. De zuster had tegen mij verteld nog 5-7 dagen slikken en dan ermee stoppen.

Mijn herstel gaat ook goed , alleen voelt het nog niet mijn eigen.. en doet me rechter ook pijner als de linker.

Heb jij ook meer bij met het slapen en het opstaan en overdag niet.

Liefs nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nini,

Leuk om je ook hier te zien, met mijn herstel gaat het echt heel erg goed, afgelopen weekend ben ik weer gaan werken en dat ging goed.

Arnica druppels slik ik nog steeds, eigenlijk meer nog vanwege het feit dat ik van nature heel snel een blauwe plek krijg als ik me stoot.

En aangezien die druppels een goede reactie heeft tegen een blauwe plek...ik slik er nog maar 10 per dag.

Moet jij ook morgen naar de kliniek? Ik heb om 10.30 een afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Zojuist weer 3 nieuwe foto's in mijn album geplaatst..

Vandaag 2 weken po....

Ben er iedere dag blijer mee en vind ze er mooi, alleen links is onder toch nog wel wat gezwollen..

Morgen hechtingen eruit :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii,

Zojuist weer 3 nieuwe foto's in mijn album geplaatst..

Vandaag 2 weken po....

Ben er iedere dag blijer mee en vind ze er mooi, alleen links is onder toch nog wel wat gezwollen..

Morgen hechtingen eruit :43:

Hay marije :lol:

Bekeek net ff je foto''s .. leuk je ziet echt dat ze gaan indalen.. natuurlijker worden :49:

nini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Marije!

Hoe gaat ie ermee? Hechtingen zijn er nu uit...

Ik vroeg mij af hoe jij de littekens gaat behandelen? Met een vette creme of zo'n matje waar ik ook wel wat over gelezen heb.

Groetjess Sann

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo dames,

Ik ben er weer heb het even heel druk gehad dus weinig tijd gehad voor internet.

Inmiddels 1 maand + 1 dag po en het gaat zo ontzettend goed :D

Moest in de 3e week po toch nog een keer terug naar de kliniek omdat aan 1 kant het knoopje van de hechting niet verwijderd bleek.

De verpleegkundige had aan de rechterkant een gewone hechting verwijderd en niet het knoopje dus daar kreeg ik last van.

Dokter Zaal was die dag er ook zelf en heeft haar werk even bekeken en zij vond ze erg mooi geworden..

Tsja inmiddels doe ik alles weer en sinds deze week rij ik en verzorg ik mijn eigen paard weer dus dat is ook wel weer erg fijn.

Ze zijn echt mooi geworden en nu al heel soepel en ze voelen al als mijn eigen borsten aan.

Ik ben echt helemaal happy.

Zal vanavond weer eens nieuwe foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marije,

Wat fijn dat het zo goed met je gaat.

Je bent nu 4 weken po en mag je dan al weer paardrijden? Is toch behoorlijk intensief voor je borstspieren lijkt mij.

Ik ben nu 3 weken po en doe ook al weer heel veel alleen nog niet mijn kindertjes optillen. Doe je ook al stofzuigen ed? Bij mij hebben ze de knoopjes vorige week expres laten zitten. Er werd mij verteld dat wanneer ik er last van zou krijgen ik maar even naar de huisarts moet. Het zijn oplosbare hechtingen........

Groetjes,

Sigesh

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

:67: Die even als eerste ter verduidelijking van mijn schaamte dat ik zo'n lange tijd afwezig ben geweest.....

Hoe gaat het nu?

Tsja de littekens gaan nu eindelijk goed, rechts veel last gehad..

Update foto's staan in mijn album...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.