Ga naar inhoud

Dr Plovier of Linea Aesthetica


Aanbevolen berichten

Dames ik ben enorm onzeker, en wil graag jullie hulp!!

Ik had een afspraak staan bij Linea Aesthetica, maar na heeeeeeeeeeeeeel veel gezocht te hebben kom ik weinig over deze kliniek te weten, heb al vanaf het begin wel me twijfels, naast alle positieve verhalen, hoor ik ook veel negatieve verhalen over de kliniek met name de nazorg. Desbetreffende kliniek doet ook niet aan nazorg en nacontrole.

Ik heb gebeld met Be-clinic voor de populaire po Plovier, en stelde me meteen gerust met 6 weken na controle, en een jaar controle. Dit zegt wel iets meer vind ik..

ze kon ook nog zeer snel me een plekje geven op 27 november.

WAT MOET IK DOEN!!!!

Ik ben nog niet geweest bij be-clinic maar kon de foto's mailen.

Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Giselle,

Ik kan je niet echt adviseren, omdat ik bij beide klinieken niet bekend ben. Ik weet alleen wel door jarenlang dit forum dat je bij Dr. Plovier wel een hele goede naservice krijgt. Hij laat mensen als er complicaties zijn niet in de kou staan maar treed gelijk op, dat vind ik echt supergoed. Ik zou achter elkaar me door hem laten helpen! De andere kliniek zijn minder ervaringsverhalen van te lezen hier, en degeen die ik heb gezien is er sprake van slechte nazorg bij een complicatie. Ik zou dan kiezen voor degene waarvan je weet dat ALS er iets mis gaat dat dat netjes opgelost wordt. En daarbij maakt Plovier vind ik ook echt wel mooie boobies, maar t kan natuurlijk makkelijk dat ze bij Linea dat ook doen, maar dat weet ik niet.

Succes met de weg naar je bv toe!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Giselle,

Ik kan je niet echt adviseren, omdat ik bij beide klinieken niet bekend ben. Ik weet alleen wel door jarenlang dit forum dat je bij Dr. Plovier wel een hele goede naservice krijgt. Hij laat mensen als er complicaties zijn niet in de kou staan maar treed gelijk op, dat vind ik echt supergoed. Ik zou achter elkaar me door hem laten helpen! De andere kliniek zijn minder ervaringsverhalen van te lezen hier, en degeen die ik heb gezien is er sprake van slechte nazorg bij een complicatie. Ik zou dan kiezen voor degene waarvan je weet dat ALS er iets mis gaat dat dat netjes opgelost wordt. En daarbij maakt Plovier vind ik ook echt wel mooie boobies, maar t kan natuurlijk makkelijk dat ze bij Linea dat ook doen, maar dat weet ik niet.

Succes met de weg naar je bv toe!

Groetjes van Ingrid.

Hi dankjewel Ingrid,

dat vond ik dus ook al,

heb al aantal keer gebeld inmiddels, en heb nu al een goed gevoel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet je gevoel volgen , als je al twijfelt niet doen.

Ik ben zelf eerst bij velthuis op consult geweest daar al hele info map gehad.

En ben bij plovier op consult .

Die gaf mij uiteindelijk het beste gevoel ook kwa resultaat .

Sucses!

tanx missboobymoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Giselle

Ik denk dat je allereerst eens op consult moet gaan en niet meteen ja moet zeggen op dat je zo snel al aan de beurt kunt zijn...

Kijk hoe het consult bevalt en wat hij voor je zou kunnen doen. ZOrg dat je antwoord krijgt op je vragen!

xx BB

Ik ga idd nog voor die tijd op consult! voor zover een goed gevoel!

Dankje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben bij Plovier geweest. Ben ook afgegaan op alle positieve verhalen. Ben erg tevreden over hoe ik geholpen ben, en natuurlijk met het resultaat!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meid,had je prive al een berichtje gestuurd,hoop dat je er wat aan hebt. Indd is plovier heel goed,en marie die je aan de teleffon krijgt als je erheen belt is super vriendelijk en helpt je met alles wat je weten wilt en blijven heel persoonlijk.Ik ben 3 weken geleden geopereerd,en als ik nu bel met vragen weet ze gelijk wie ik ben,en vraagt hoe alles gaat,heel leuk. Al met al was het een goede ervaring. suc 6 xxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jij laat er ook geen gras over groeien!

Ik had zelfs consult en operatie op 1 dag!!

Beste beslissing ooit! Ben erg blij met mijn boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.