Ga naar inhoud

Even voorstellen


Kimmy26

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten,

Ik heb een dochter van 5 jaar en ben student. Zoals vele van jullie weten gebeurt er van alles na zo'n zwangerschap.

Ik heb cup A en ze hangen. Je kan dus stellen dat ik theezakjes heb. Ik ben erg bang voor operaties, maar met deze

'borsten' ben ik gewoon niet gelukkig. Afgelopen donderdag had ik mijn consult bij dr. Selms. Een erg aardige en eerlijke man.

Jammer genoeg heb ik erg weinig vet op mijn borsten, waardoor ik dual plane bv krijg. Ik hoor dat je daar erg veel last van kan hebben...

Ik wil het zoooo graag, maar ben zoooo bang!!! Ik weet het even niet meer. Ik hoop dat jullie mijn angst een beetje kunnen wegnemen

Liefs,

Kimmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimmy

Welkom op het forum!!!

Ik zie dat je je consult al gehad hebt! Bij dr. van Selms, daar zijn goede verhalen over te lezen :35: Ga je in het SLAZ?

En dual plane is inderdaad wat pijnlijker dan voor de spier, maar de een heeft er meer last van dan de ander... Je zou eens wat verhalen kunnen lezen hier op het forum, zodat je kunt zien hoe meiden het ervaren. De een gaat ongeveer fluitend naar huis, terwijl de ander er toch wat last van ondervindt.

Wat belangrijk is, is dat je je pijnmedicatie goed inneemt, dan valt de pijn normaal gesproken, goed te doen!

Je hebt al een bevalling achter de rug, dus zal de pijn je normaal gesproken echt wel meevallen. Het is een soort zware spierpijn, maar meestal goed te ondervangen met medicatie.

Na een dag of 3 gaat het zienderogen vooruit!

Als je operatieverslagen wilt lezen van meiden die je voorgingen bij dr. Van Selms, dan kun je rechtsboven de zoekfunctie gebruiken :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kimmy,

Ook ik ben moeder en herken mezelf in je verhaal. Ik heb een hele tijd getwijfeld, omdat ik het toch wel een hele happening vind zo'n operatie. Aan de andere kant wilde ik het zoooo graag en na een consult in het SLAZ bij dr Nio wist ik het zeker: ik ga dit doen! Ik word a.s. donderdag geopereerd, dus kan je nu nog niet vertellen hoe t is, maar deel mijn belevenissen graag met je als ik ben geweest.

Succes met het uitpluizen van het forum en het nemen van je beslissing.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Bedankt voor je reactie, geruststellende woorden en de tips! Ik ga zeker een kijkje nemen bij de andere verslagen. Ik ben nogal een dramaqueen, zoals mijn vriendinnen dat zeggen hahaha...Maar goed het is ook niet niks natuurlijk!

Ik wil me gewoon weer mooi voelen en borsten hebben die passen bij mijn lijf! En je hebt helemaal gelijk een bevalling heb ik ook overleefd.

xoxo Kimmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Bedankt voor je reactie, geruststellende woorden en de tips! Ik ga zeker een kijkje nemen bij de andere verslagen. Ik ben nogal een dramaqueen, zoals mijn vriendinnen dat zeggen hahaha...Maar goed het is ook niet niks natuurlijk!

Ik wil me gewoon weer mooi voelen en borsten hebben die passen bij mijn lijf! En je hebt helemaal gelijk een bevalling heb ik ook overleefd.

xoxo Kimmy

Hey meid, ik ben zelf geen moeder maar ken het verhaal wel hoor! Heel fijn dat je nu voor nieuwe boobies gaat kijken, het komt vast helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lie,

Wat fijn om iemand te spreken die dezelfde gevoelens heeft als ik. Ik sta ook op de wachtlijst voor het SLAZ. Na het gesprek wist ik ook zeker dat ik het wilde! Wat spannend dat je a.s. donderdag al moet!!! Ben zo benieuwd hoe je het ervaren hebt en hoop dat alles goed verloopt.

Krijg jij ook dual plane? Ik hoop trouwens dat ik 325 cc krijg, maar dr. Selms weet niet zeker of dat lukt.

xoxo Kimmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een hele andere vraag...hoe hebben de meesten hier het trouwens gefinancierd vraag ik me dan af? Gewoon lang sparen of wat :Laie_11:

Nou ik ga vanaf nu heel hard sparen!!! In het SLAZ is het 3100 en sta nu op de wachtlijst en we hopen dat ik in of net voor de zomer aan de beurt ben. Ik mag gewoon niet meer shoppen, want dat is mijn grootste struikelblok!

xoxo Kimmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga vanaf nu heel hard sparen!!! In het SLAZ is het 3100 en sta nu op de wachtlijst en we hopen dat ik in of net voor de zomer aan de beurt ben. Ik mag gewoon niet meer shoppen, want dat is mijn grootste struikelblok!

xoxo Kimmy

Succes met sparen dan meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook gewoon een fanatieke spaarder. Even het shoppen op n lager pitje en voor ik t wist had ik t bij elkaar. Kimmy, dat jij nu op de wachtlijst staat en hoopt voor de zomer te kunnen?? Ik had 1 okt consult en kon 3 weken later eigenlijk al terecht (wel bij dr. Nio), maar dat ging mij niet lukken met werk en thuis en heb t dus eigenlijk zelf vertraagd naar a.s. do. Ik had in eerste instantie ook verwacht dat t langer zou duren, maar van een wachtlijst was dus niet echt sprake of is dit bewust omdat je t geld nog bij elkaar moet krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook gewoon een fanatieke spaarder. Even het shoppen op n lager pitje en voor ik t wist had ik t bij elkaar. Kimmy, dat jij nu op de wachtlijst staat en hoopt voor de zomer te kunnen?? Ik had 1 okt consult en kon 3 weken later eigenlijk al terecht (wel bij dr. Nio), maar dat ging mij niet lukken met werk en thuis en heb t dus eigenlijk zelf vertraagd naar a.s. do. Ik had in eerste instantie ook verwacht dat t langer zou duren, maar van een wachtlijst was dus niet echt sprake of is dit bewust omdat je t geld nog bij elkaar moet krijgen?

Wat kon je snel terecht zeg in het SLAZ!! Dr. van Selms vertelde mij dat het niet eerder kon dan volgend jaar en dat de wachtlijsten in het ziekenhuis erg lang zijn...Maar goed komt mij natuurlijk wel prima uit ivm het sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bizar! Misschien is dr Selms wat drukker bezet dan dr. Nio? ik had ook verwacht dat t langer zou duren hoor, had gehoopt op jan, maar toen kwam de verassing dat t toch al snel kon. Nou ja, als je toch moet sparen komt dat wel prima uit en in de winter maakt t toch minder uit. Nu lig je als t ff meezit volgende zomer in een nieuwe bikini op t strand met je nieuwe vriendinnen. Dat is toch n te gek idee ?;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kimmy,

Nou, voor mij is de operatie alweer verleden tijd. Ik voel me echt super goed en t is me onwijs meegevallen. Heb bijna geen pijn gehad en t resultaat vind ik nu al te gek, heel natuurlijk. T voelt nog wel heel gek, loop ook nog een beetje gebogen en als ik mn beha uittrek ben ik bang dat ze eraf vallen, maar t is ook nog maar kort geleden, dus ook niet zo gek. Ik heb een verslag geschreven over mn belevenissen, dus mocht je benieuwd zijn....

En als je nog vragen hebt.....ik kan nu uit eigen ervaring spreken :-)

Liefs van een heeeeeeel blij ei! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.