Ga naar inhoud

medium profile of high profile


Aanbevolen berichten

Dames, ik weet niet of het onderwerp er al tussenstaat maar ben allang blij dat ik weet hoe ikiets moet starten.

Mijn pc heeft gekozen voor een medium, ik vertrouw erop dat hij kiest wat bij me past maar ik vraag me alleen af wanneer er voor high, small of medium gekozen wordt. Kan iemand me dat vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc weet mijn voorkeur echter moet er tijdens de operatie gemeten worden (van binnen) of het gaat passen.

Zo niet wordt er gekoxzen voor het profiel eronder.

Dus als je het aangeeft kan er gekeken of het past.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

No problem :D... dat weet je door, naar fotos te kijken hier op BF, wat je mooi vindt.

Er staat vaak bij wat ze hebben.Daarnaast wat je wil.

Veel of weinig projectie. Wel of geen bolling aan de bovenkant.

Natuurlijke borsten of meer fake. Ook het aantal cc is hierin belangrijk.

Jou foto heeft high zo te zien.

XxX pop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Medium profile is breder dan high

High profile is breder dan extra high profile

Medium profile met een bepaald aantal cc heeft minder projectie (volume naar voren) dan een high profile met hetzelfde aantal cc (mist het dezelfde vorm prothese is) enz...

Als je rechtsboven in het zoekvenster zoekt, kom je vast en zeker een topic tegen waar ik het al in uitgelegd heb, met bakjes water..... Sorry, ben te lui om het weer opnieuw te typen :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even mijn eigen tekst gezocht met behulp van de zoekfunctie en gevonden. Plak hem even hieronder ;)

Het profiel van de prothese hangt af van de breedte van je eigen borst. De prothese mag namelijk niet breder zijn dat je eigen borst. Dat is bepalend voor de arts, voor de keuze van de prothese! Zij/hij heefft lijsten waarop ze kunnen zien, welke prothese welke breedte heeft als ze dan de breedte gevonden hebben op die lijst, kunnen ze zeggen hoeveel cc hierin past.

Dan heb je nog medium, high en extra high profile.

De medium is breder met minder projectie, de extra high is het smalst met de meeste projectie. Je moet het zien als bijvoorbeeld het volgende.

Je neemt een 3 bakjes. 1 van 5x5 cm, 1 van 10x10 cm en 1 van 15x15 cm

Overal doe je evenveel cc water in.

Dan zie je dat in het bakje van 5x5 cm (de smalste prothese) het water het hoogst staat (meeste projectie) en bij het bakje van 15 x 15 (de breedste prothese) het water het laagst (minste projectie)

Als je dan als uitgangspunt je eigen borstbreedte neemt (die de pc meet) en dan kijkt naar de wens die je hebt (C cup, D cup) dan kan de arts het aantal cc bepalen dat het dichtst bij jouw wens in de buurt komt.

Zo zou het wat duidelijker moeten zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bb leuk uitgelegd zeg.

Mijn pc zei dat ik high of extra high krijg, die weet het ook pas zeker bij de bv, omdat mijn cc tussen de 380 en 440 wordt, en dat weet hij pas met pasvormen tijdens de operatie tussen de cc zit nog 410 en schelen maar alle 3, 2cm verschil.

De pc weet wat het beste voor de profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoeft niet persé... Klinkt misschien gek, maar iemand kan hele smalle heupen hebben en daar tegenover een hele brede torso en dus toch slank zijn met een medium profile...

Of je kunt ook brede borsten hebben op een smallere romp.... De borsten staan dan een stuk dichter bij elkaar en eindigen verder onder de oksel.. Een cm kan al veel schelen per borst ;) En dan ligt het er nog aan wat je wilt..

Stel je wilt van A naar C met brede borsten, dan zul je eerder een medium profile krijgen, ook al ben je smal.

Je wilt van A naar C met smallere borsten, dan zul je eerder een high profile krijgen, ook al zou je breder zijn...

Het ligt dus aan heel veel verschillende factoren... Zoek maar eens naar borsten op google, dan zul je zien dat er zoveel verschillen zijn in breedte van de borsten.. Daarom zegt het ook niet altijd iets als je een bepaalde lengte en een bepaald gewicht hebt :)

Lastig he hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel je wilt van A naar C met brede borsten, dan zul je eerder een medium profile krijgen, ook al ben je smal.

Je wilt van A naar C met smallere borsten, dan zul je eerder een high profile krijgen, ook al zou je breder zijn...

huh bij mij heeft geen enkele pc t hier over gehad maar alle 3 kozen ze voor medium profiel...waaruit maakte ze dan op dat ik brede borsten wilde??

heeft het niet te maken met slank en high profile dat je dan eerder bal effect krijgt?

ik wil graag nog meer info voor als ik ooit een wissel ga doen :45: want ben al gewent aan me borsten en snap nu dat (bijna) iedereen bij d'r wissel groter wil :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm.. waarom kan ik niet quoten??

Uhm Tjikkie, dat bal effect heeft er ook mee te maken, vooral als er vóór de spier geplaatst wordt en je zelf maar net genoeg weefsel hebt.. je kunt dan randen gaan zien als je een high profile zou nemen en eerder last krijgen van rimpels, volgens mij..... Maar dat weet ik niet 100% zeker......

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ik me toch te bedenken wie die pc bij jou was..... Maar doet er ook niet toe...

Het kan ook met de rekbaarheid van de huid te maken hebben.... Als je een bredere high profile neemt, dan kom je automatisch uit op een veel hogere projectie bij dezelfde breedte van de prothese, dan bij de medium.... Dus als je weinig ruimte hebt, dan zou je huid te strak gaan staan met een high profile, omdat er te veel projectie in je borst gepropt zou moeten worden...

Snap je wat ik bedoel? Neem even het verhaal van de bakjes hierboven erbij.

Anders vraag je maar!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.