Guest marije55 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Zal me dan ook maar even voorstellen, Ik ben Marije, 28 jaar en al vele jaren ontevreden over mijn borsten. Door omstandigheden hebben mijn borsten in mijn jeugd niet kunnen ontwikkelen zoals dat zou moeten. Mede door gewichtstoename en afvallen zijn mijn borsten gaan hangen en de volume is erg naar beneden gezakt ik had b-cup. Mijn ex wilde absoluut niet dat ik geopereerd werd en dus nooit iets gedaan. Nu bij mijn huidige vriend hadden we het er over en die stond achter me en zei dat ie evengoed wel van me houd met deze of nieuwe borsten. In maart mijn consult gehad en toen gekozen voor 445 cc mentor anatomisch op de spier. Dit is gebeurd op 07-09-09. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest selina1212 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hallo Marije welkom op het forum Hoe gaat het nu met je? nog veel last. wel supertof dat je toch eindelijk die grote stap gemaakt hebt. maar snap ge volkomen. veel liefs Selina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marije55 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Met mij gaat het echt hartstikke goed, kan eigenlijk alles weer doen (wat ik niet doe). Het is mij echt 100% mee gevallen, sinds dag 5 geen pijnstillers meer gehad en zelf weekendje weg geweest met vriendlief Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Zal me dan ook maar even voorstellen, Ik ben Marije, 28 jaar en al vele jaren ontevreden over mijn borsten. Door omstandigheden hebben mijn borsten in mijn jeugd niet kunnen ontwikkelen zoals dat zou moeten. Mede door gewichtstoename en afvallen zijn mijn borsten gaan hangen en de volume is erg naar beneden gezakt ik had b-cup. Mijn ex wilde absoluut niet dat ik geopereerd werd en dus nooit iets gedaan. Nu bij mijn huidige vriend hadden we het er over en die stond achter me en zei dat ie evengoed wel van me houd met deze of nieuwe borsten. In maart mijn consult gehad en toen gekozen voor 445 cc mentor anatomisch op de spier. Dit is gebeurd op 07-09-09.Fijn dat je vriend er wel achter staat! Mijn man gelukkig ook. Die zei; jij moet doen waar jij gelukkig mee bent of wordt.heb je net al een pm gestuurd voor je fotos... ben erg benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kaat Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 hoi hoinog zo'n verse bv-er met aardig wat cctjes zo te lezen, zou ik je ww ook mogen, arts heeft mij 440 geadviseerd, maar dat klinkt in mijn oren als heel veel (ik moet dan vlgs mij behalve nieuwe bh's ook een hele nieuwe garderobe, in maat 46, heb nu bovenmaat 42)succes met je herstel en je nieuwe dames waar je E tegen zegt (lees ik net in de shoutbox)Kaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 hoi hoinog zo'n verse bv-er met aardig wat cctjes zo te lezen, zou ik je ww ook mogen, arts heeft mij 440 geadviseerd, maar dat klinkt in mijn oren als heel veel (ik moet dan vlgs mij behalve nieuwe bh's ook een hele nieuwe garderobe, in maat 46, heb nu bovenmaat 42) succes met je herstel en je nieuwe dames waar je E tegen zegt (lees ik net in de shoutbox) Kaat daar heb je een punt Kaat,kleding.... niet aan gedacht Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloempje70 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Dacht ik vandaag ook ineens aan. Ik heb best wat strakke getailleerde jassen/jasjes zoals spijkerjasjes, 2 lange jassen van Desigual en die zijn best strak bij mijn 'bovenkant'. Ben benieuwd of ik die dan nog pas..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 niet dus waarschijnlijk.... maarja,je moet er wel wat voor over hebben (ahum haha) maar ben jij er al uit meid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloempje70 Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Overweeg nog een consult bij de Bergmankliniek in Bilthoven of de Velthuiskliniek, maar als ik eerlijk ben is dat dan alleen maar omdat ik hoop dat het evt. toch op de spier kan.... niet omdat ik geen vertrouwen heb in dr. Melis. Integendeel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts