Ga naar inhoud

Hoi! ValerieBlack stelt zich voor :)


ValerieBlack

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Ik kom me ook even voorstellen. Ik ben net nieuw op dit forum, dus ben nog even alles aan het uitzoeken.

Ook ik ben al geruime tijd ontevreden over mijn ''voorgevel'', om het maar zo te noemen. Ik ben een enorme laatbloeier, pas toen ik op mijn 18e met de prikpil begon zijn ze iets gaan groeien maar ze zijn blijven hangen op 70B. Ik draag veel push-up BH's en maximizers, en bikini's vind ik al helemaal niet fijn! Mijn moeder en haar zussen hebben over het algemeen redelijk grote borsten, en zij heeft altijd tegen me gezegd dat het bij mij ook wel zou komen. Maar ja, hoe lang blijf je daar natuurlijk in geloven?

Ik ben nu 21 jaar, woon al bijna 2 jaar samen met mijn superlieve vriend. Ik heb even een tussenjaartje gehad mbt school, maar ga in februari weer beginnen, dus spannend! Maar toch mist er iets. Mijn vriend blijft me maar verzekeren dat hij mijn borsten mooi vindt, en ik wil hem geloven, maar dat is erg lastig. Ik kan 's ochtends nooit gewoon iets aantrekken, ik denk er altijd heel lang over na en dan nog voel ik me er niet fijn in. Ik zit al heel lang na te denken over een BV, maar durf er niet over te beginnen bij vriendlief, omdat ik bang ben voor zijn reactie.

Nou ja, voor zover ik dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Valerie !

Welkom op het forum!

Ik ken je situatie wel een beetje, Ik heb ook een 70B. En voel me er ook onzeker door. Altijd pushup bh's dragen en dan in de zomer in bikini is het dan zo ongemakkelijk. Mijn vriend vindt mijn borsten ook mooi. Maar hij heeft er toch niets tegen dat ik een bv ga laten doen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum! Ik herken echt wat je schrijft. We zijn ongeveer van dezelfde leeftijd en ik heb ook lang gehoopt dat er nog iets zou groeien. Helaas :P inmiddels heb ik de knoop doorgehakt en ga ik mijn borsten laten vergroten. Misschien zou je gewoon eens een consult moeten plannen zodat je kunt zien wat het met je doet. Toen ik buiten stond heb ik echt moeten huilen van blijdschap. Het zag al zo mooi uit met de pasprotheses! Nooit meer dat probleem van wat moet ik aantrekken... Ik zou zeggen, probeer het, bevalt het consult je echt niet en staat het je tegen: dan niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, fijn dat er toch mensen zijn die zich hierin kunnen herkennen!

Lindi, ik heb dat dus ook..in die beha's kun je het nog redelijk verbloemen, maar zodra je dan een bikini aanmoet voelt het zo ongemakkelijk. Ik wil het ook heel graag, maar dat zal dan toch nog echt enorm sparen worden :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom op dit forum

Heel herkenbaar verhaal! Ik heb ook veel push-ups en maximizers gedrage, tot vervelends aan toe..

Mijn man vond het ook niet nodig, hij vond mij mooi hoe ik was. Maar ik dus niet!!! Uiteindelijk de knoop door gehakt, ontdanks mn man het er niet mee eens was maar hij begreep me wel.

Ik heb nu een paar prachtige boobs (ontdanks een paar complicaties)!

Succes met alles meid

roling

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom op dit forum

Heel herkenbaar verhaal! Ik heb ook veel push-ups en maximizers gedrage, tot vervelends aan toe..

Mijn man vond het ook niet nodig, hij vond mij mooi hoe ik was. Maar ik dus niet!!! Uiteindelijk de knoop door gehakt, ontdanks mn man het er niet mee eens was maar hij begreep me wel.

Ik heb nu een paar prachtige boobs (ontdanks een paar complicaties)!

Succes met alles meid

roling

Heel erg bedankt meis! Ik ga het er misschien binnenkort toch maar over hebben met hem..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie

Welkom op het forum!!

Leuk dat je je gaat orienteren op een bv! Op dit forum is er veel over te vinden! Veel verschillende plastisch chirurgen, klinieken enz en idd een hoop prijsverschil.

Kijk eens op je gemak hier rond en lees wat je wilt weten :)

Vragen stellen mag ook altijd!

Rolingstone woont in Brazilie, dus aan haar prijs zul je niet veel hebben ;)

Ik ben zelf bij dr. Demeyere geweest in Gent. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Ik heb ze voor de spier, omdat ik genoeg weefsel had van mezelf... Als je niet veel eigen weefsel hebt, worden de prothesen vaak achter de spier of half achter de spier geplaatst. Daarover valt veel te lezen hier :)

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Valerie

Welkom op het forum!!

Leuk dat je je gaat orienteren op een bv! Op dit forum is er veel over te vinden! Veel verschillende plastisch chirurgen, klinieken enz en idd een hoop prijsverschil.

Kijk eens op je gemak hier rond en lees wat je wilt weten :)

Vragen stellen mag ook altijd!

Rolingstone woont in Brazilie, dus aan haar prijs zul je niet veel hebben ;)

Ik ben zelf bij dr. Demeyere geweest in Gent. Ben zeer tevreden over het resultaat.

Ik heb ze voor de spier, omdat ik genoeg weefsel had van mezelf... Als je niet veel eigen weefsel hebt, worden de prothesen vaak achter de spier of half achter de spier geplaatst. Daarover valt veel te lezen hier :)

Succes!

xx BB

Dankjewel voor de leuke reactie BB!

Ja ik ben enorm aan het rondkijken, vind het zoals ik al eerder zei moeilijk om erover te beginnen bij mijn vriend vanwege zijn reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik idd.... Over reacties van vriendjelief, daar zijn ook al verhalen van :)

Sommige reageren goed, onverwachts, anderen moeten eerst zien en dan ontdooien :)

Heb nog niet gelezen dat er vriendjes van ijs tussen zaten :D Al zijn er bij die langzaam ontdooien......

Vergeet niet dat het om JOUW boobs gaat en dat jij je gelukkig moet voelen! Als hij echt van je houdt, staat hij achter jouw beslissing, no matter what! Houdt jezelf goed voor ogen dat jij er toe doet en dat als jij denkt dat het jouw leven verrijkt, dat er dan niemand mag zijn, die dat van je af mag nemen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom,

Hier op de forum kan je superveel info erover vinden. In het begin wist ik er ook niks erover en dacht ja leuk boobs vergroten, maar ben toen hier terrecht gekomen en zoveel info gelezen en heel wat wijzer geworden dankzij de dames.

Ik ben na de bevalling heel onzeker gewordeb met me boobs vooral bij me man. En toen ik plots zei ik wil ze vergroten was ik bang voor zijn reactie " hij vond me boobs nu wel oke" hij zei gewoon jaaa gewoon doen als jij het graag wilt.

Wat bb zegt jij moet er gelukkig mee zijn en worden...en als hij echt van je houdt achter je staan, maar komt vast en zeker goed.

Ik ga zelf naar global care clinic.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik idd.... Over reacties van vriendjelief, daar zijn ook al verhalen van :)

Sommige reageren goed, onverwachts, anderen moeten eerst zien en dan ontdooien :)

Heb nog niet gelezen dat er vriendjes van ijs tussen zaten :D Al zijn er bij die langzaam ontdooien......

Vergeet niet dat het om JOUW boobs gaat en dat jij je gelukkig moet voelen! Als hij echt van je houdt, staat hij achter jouw beslissing, no matter what! Houdt jezelf goed voor ogen dat jij er toe doet en dat als jij denkt dat het jouw leven verrijkt, dat er dan niemand mag zijn, die dat van je af mag nemen :)

xxx

Heel erg bedankt voor je advies!

Ik ben er net, met grote moeite en tegenzin, over begonnen tegen mijn vriend. Hij was er nog wel een beetje ''terughoudend'' over om het maar zo te zeggen, maar reageerde aanzienlijk beter dan gedacht. Ik heb hem uitgelegd dat ik er enorm mee zat, en hij begreep dat ook echt. En hij vindt het oké dat ik er voor ga sparen, voor in de toekomst :tatice_04: dus ik ben behoorlijk happy!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor je advies!

Ik ben er net, met grote moeite en tegenzin, over begonnen tegen mijn vriend. Hij was er nog wel een beetje ''terughoudend'' over om het maar zo te zeggen, maar reageerde aanzienlijk beter dan gedacht. Ik heb hem uitgelegd dat ik er enorm mee zat, en hij begreep dat ook echt. En hij vindt het oké dat ik er voor ga sparen, voor in de toekomst :tatice_04: dus ik ben behoorlijk happy!

Helemaal super meid!!!

nu sparen als een meikever en je vriend af en toe wat foto's laten zien van hier op het forum, van borsten die je mooi vindt. Samen op een terras gaan zitten en gokken wie wel en wie geen nepperds heeft en tegen de tijd dat je dan het geld bij elkaar hebt, brengt je vriend je er naartoe enz enz ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal super meid!!!

nu sparen als een meikever en je vriend af en toe wat foto's laten zien van hier op het forum, van borsten die je mooi vindt. Samen op een terras gaan zitten en gokken wie wel en wie geen nepperds heeft en tegen de tijd dat je dan het geld bij elkaar hebt, brengt je vriend je er naartoe enz enz ;)

xxx

En dan te bedenken dat ik zo bang was om erover te beginnen tegen hem! Wat voelde ik me na het gesprek toch wel een beetje dom hihi.

Maar wat je zegt, sparen sparen sparen. Maar dat gaat helemaal goed komen, en voor ik het weet zijn ze er :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wat leuk zeg, het hoge woord is eruit, en jij bent bent helemaal opgelucht :43:

Fijn!! Dan hoef je daar ook niet meer tegenop te zien :35:

Eerst sparen, en niet teveel kijken hier ;) Wordt je ongeduldig van :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig meid. Zoals het spreekwoord zegt: T mens lijd het meest door het lijden wat men vreest !!!

Ik ben super blij voor je, dat scheelt weer een hoop spanning!

xxx

Dankjewel meis! xxx

Oooh wat leuk zeg, het hoge woord is eruit, en jij bent bent helemaal opgelucht :43:

Fijn!! Dan hoef je daar ook niet meer tegenop te zien :35:

Eerst sparen, en niet teveel kijken hier ;) Wordt je ongeduldig van :45:

Ja, het voelde echt als een gigantische opluchting dat hij compleet begreep wat ik bedoelde!

Hij vindt me mooi zoals ik ben, maar hij snapt wel dat ik dit echt voor mezelf doe :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.