Ga naar inhoud

joy : 22 oktober 2012 : Dr. Straten : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Afgelopen maandag heb ik een Prothesewissel ondergaan.

Bij Dr. van straaten.

Dual plane 500cc high profile

Ben benieuwd naar andere hun ervaringen.

xxxxx

joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joy,

In welke kliniek werkt deze meneer van Straaten (bij het UCCZ? heb dit nu eventjes zo in je titel vermeld maar weet niet of je daar ok bent geweest)

Is alles goedgegaan? Het is nog maar kort geleden, hoe voel je je?

(ps ik heb je topic eventjes verplaatst naar de operatieverslagen voor een borstprothesewissel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al eventjes aanwezig op dit forum maar eigenlijk meer mee zitten spieken!

22 oktober heb ik een prothesewissel ondergaan.

Dit was nodig nadat mijn vorige protheses zoveel ruimte hadden gekregen na het krijgen van mijn laatste 2 kinderen.

rimpel vorming, lelijk van vorm, hangen! niet mooi meer dus.

Mijn eerste bv heb ik 10 jaar geleden gehad na mijn eerste 2 zwangerschappen van een aa cup naar een mooie volle c cup, maar goed hier was dus niks meer van over!

Ik heb eigenlijk maar één consult gehad, dit was bij danielle gabriels.

Dit was mij onwijs goed bevallen eenmaal thuis even gegoogeld en kwam eigenlijk weinig tegen over bv.

Gelukkig had ik een collega die ook bij haar was geweest en zeer tevreden was en mocht t resultaat bij haar ook even bekijken.

Operatie is uiteindelijk uitgevoerd door frans straten, hij heeft echt super werk afgeleverd!!!

Hoop dat ik binnenkort even foto's erop kan zetten.

Ik ben van 300 cc boven de spier naar 500 cc dual plane gegaan dit is voor nu een volle 70 F cup :1bouncingboobs:

Veel pijn heb ik gelukkig niet gehad was allemaal goed te doen met met de medicatie.

Eerste week heb ik hulp gehad van mijn man en mijn zus.

Tweede week was ik erg afhankelijk van mijn oudste 2 kids (15 en 12 jaar oud) maar kan niet anders zeggen ze doen t geweldig.

De jongste zijn 3 en 14mnd niet altijd even makkelijk dus! aangezien ik niet mag tillen!! en de jongste loopt nog niet.

Nou dit was een beetje mijn verhaal!!! als mij nog iets te binnen schiet zal ik dat nog toevoegen!!

xxxxx

Joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joy

Alsnog gefeliciteerd met je nieuwe borsten!!!

Ik zal je titel even wat aanpassen zodat hij meer bij de rest hoort en je arts beter te vinden is via de zoekfunctie :) Ik zag verder een nog een ander topicje van je staan, heb dat even hierbij gevoegd.

Een goed herstel nog verder!!

Fijn dat je oudste twee zo goed kunnen helpen al!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.