Ga naar inhoud

Pop : 15 november 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Hiiii meide!!!!

Ik ben weer bij! Dus ik dacht gelijk maar eens ff een verslagje tikke :D.

Ik zal beginnen bij het begin.

Gisteren om half twee moesten we bij Bruno zjn. Maar me mannetje en ik besloten om eerder te gaan om daar nog wat te shoppen. Dus zo gezegd zo gedaan en om tien uur reden we hier weg. De reis ging voorspoeding en we hebben daar nog wat rondgelopen en gegeten(ja hij ja, niet ik helaas) Nadat we een boxershort hadden gevonden en ik mijn vriend nog een heerlijke sigaret heb zien roken, gingen we naar de praktijk van bruno. Daar kwam de nervositeit en ik ging van lachen naar nog net niet janken. Waar in vredesnaam ben ik aan begonnen!! Zijn eerdere afspraak liep uit dus ik werd een 45min later in het kantoor geroepen. We gingen naar binnen en de aardige verpleegster vertelde mij om me vast op te kleden, daarna ben ik weer bij ijn vriend gaan zitten. Wel grappig was dat een meisje haar adidas kleding en schoenen daar ook hingen, en wat denk je, was exact wat ik aan had alleen in een andere kleur.

Bruno kwam erbij en roeg hoe het ging. Ja dat moet je natuurlijk niet vragen want daar wordt je nog zenuwachtiger van! Maar goed hij heeft de lijst met vragen doorgenoemen, verteld dat de annesesist kwam om ook nog wat door te nemen en dat erna werd afgetekend. Alle stappen door lopen en toen was het zover. Ik moest de operatiekamer is. OMG zo snel al!!!! Oke het breekpunt kwam dichterbij. Ik gaf mijn vriend nog snel een kus en ben naar binnen gedaan. Ik keek naar de tafel en vond deze er niet uitnodigend uitzien. Met je armen gespreid liggen in het midden van de kamer. Beetje luguber. Maar ja ik ben nog nooit geopereerd dus het was even wenne. Ik werd vast gemaakt en het infuus werd aangebracht. Ok nu totale paniek en wat hyerventilatie zette op. Tranen vielen over mn wangen. De verpleegster kwam bij me stn en probeerde me te troosten. Maar die krengen vielen vanzelf.

Alles was gereed. En de annestasist zei nou daar komt die dan. Whaaaaaaaa help dacht ik! Er is geen weg meer terug! Ben aan de goden overgeleverd hhahahah! De narcose begon aan me te trekken. Wat een vervelend gevoel. Totaal de controle kwijt en daar hou ik niet zo van! Ga maar lekker dromen zei de verpleegster. Mn ogen waren al dicht. Ik zei ik slaap nog niet hoor!! Denk ik meld het nog wel even! Terwijl ik ook nog vroeg om haar hand om vast te houden. Gelukkig wist ik dat mijn vriend mocht komen kijken, da stelde me nog enigsinds wat gerust.

Toen werd ik wakker, een half uur na de operatie ongeveer.. Was erg aangenaam wakker worden. Het eerste wat ik dacht: Godzijdank ik leef nog!!! Punt twee was jezus wat een grote memmen! Zit ik nog in een trip? Maar nee ze zaten er echt en ze waren van mij!! VEETTT! Tijd voor een pafke en wat te eten hihihi. Na moeders nog ff gebeld te hebben ben ik me gaan aankleden en weggegaan. Lekker gegeten bij de Quick en op naar huuus!

De nacht was echt rampzalig, zoveer pijn in mn onderrug, dat was niet te doen. Op een gegeven moment ook misselijk, transpireren, duizelig. Ik dacht echt dat ik van me stokje zou gaan. Gelukkig was dat maar van korte duur. Was wel om de twee uur wakker van de pijn ondanks de extra zuigtabletten. Maar goed ik zit er nu weer knap bij. Veel geslapen. Dus het gaat de goede kant op. Ben nu wel moe van het tikke dus k hou er mee op. Straks mag het verband eraf dus dan kan ik ze eens goed bekjken. Zal kijken of ik morge een foto kan plaatsen!!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa! Daar is ze!!

Wat een leuk verslag zeg! Moest erg lachen om je " godzijdank ik leef nog!!!" hahaha!

Jazeker leef je nog EN MET big boobies! Offe...grote memmen! Geweldig.

Ja, de eerste dagen en nachten zijn echt het vervelendst maar het wordt alleen maar beter!

Spannend het verband er af! Joehoe!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx allemaal!!

Vannacht heeeeel goed geslapen!

Eigenlijk overdag ook heel veel.

Dus was al om 6u wakker vanmorge!

Maar goed weinig last eigenlijk. alleen van de hechtingen het meeste.

Is dat normaal???

Wel raar gedroomd hahahahah! ik droomde dat 1 tepel misvormt was!

Heel vreemd want daar is nog niks mee gebeurd, met die tepels.

Ik heb gister fotos gemaakt met kliniekbh aan want ik drufde hem nog niet uit te doen hihihiihii.

Kweeni, beetje last van *het valt eraf syndroom* :D.

Maar wil ze zeker vandaag eens bekoeke zonder bh.

Dus dan komen ze er spoedig aan, de fotos!

Nou ik ga een ff een bakkie maken.

Tot later!!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!!

Ik heb een vraag. Me rechter borst is anders van vorm dan mn linker borst. Het lijkt wel een ei!!! Hij is sowieso groter dus ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft??? Of is de ene al gaan dalen?? Ik ben pas twee dagen. Heb nu wel een andere bh aan deze zit strakker. Minder confortabel maar wellicht wel beter???

HELLUPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die pop

Heb eens even gekeken naar je foto's en je hebt typische 'Bruno-borsten' ;)

De plaatsing ziet er hetzelfde uit als bij mij en in het begin schrik je daar misschien door. Het komt echter allemaal goed. Ze hebben de tijd nodig :)

Kijk nog maar eens naar mijn foto's van 2 dagen na de operatie:

en vergelijk dat maar eens met 3 maanden po:

Mijn tepels staan niet helemaal gelijk, maar dat had ik voor de operatie ook al, dus dat gaat niet zomaar weg haha, maar je zult zien wat een verschil het maakt na die tijd :)

Don't worry, be happy :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB!

Hahahaha bruno borsten!

Dank voor je geruststellende woorden en fotos. Was hier ff alarmfase 1 hahahaha!

Nu ik dat gezien heb heb ik er weer alle vertrouwen in.

Duidendmaal dank!!! :D Wieejjj!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Enibas!!

Ja ik weet het ook wel maar had gewoon ff een flipmomentje hahahaha!

Geduld, ja dat is het sleutelwoord.

Ik haat het, ik haat het, ik haat het. :P

Moet gewoon nu!! Hahahaha.

Dank je, doet me goed! Ze staat idd nu al als een huis. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pop!

Alles dus helemaal goed gegaan. De zenuwen toch nog mee naar binnen genomen last minute.

Ik lees dat je ook foto's hebt. meteen zo even gaan spieken. :)

Bij mij was het ook om en om welke groter was. Nu zijn ze echt super mooi en gelijk.

En het 'ze vallen eraf' syndroom is zoooo bekend. Stevig vast houden terwijl je loopt ;)

Als je je morgen depri voelt is het gewoon de EMO-dag. Ik hoop dat jij het bespaard blijft. En zo niet, het is de volgende dag weer over.

Don't worry, be happy :D

potverdorie! nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofd. :46:

Geniet van je nieuwe BFF's :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pop!

Amai! Ik ben écht opgelucht dat jouw verslag zo goed klinkt :) dat geeft mij nog meer het gevoel dat ik een goeie keuze ga maken met Bruno :)

Ik ga ook voor "Bruno-borsten" gaan denk ik :)

Ik ben benieuwd naar hoe je je de volgende dagen nog gaat voelen... Ik heb maar 2 weekjes om te recuperen zo kan ik weten wat mij te wachten staat hé :)

Succes nog de komende daagjes!

Ga even naar de fotootjes kijken nu, ben benieuwd!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeuujj Meiske!

Hahaaha ja ze wilden persee naar binnen!

Ja ik schrok een beetje want de vorm was gewoon anders, ik dacht PIEP wat is dit nou weer!

Maar ja ik ga er idd vanuit dat alles op zn plekk komt!

Zeker na de bemoedigende woorden van iedereen.

Hahaha ja ik ga vandaag een lopen buiten! Doe geen sjaal om me nek maar om me boobs whahahahah!

Nou die emodag had ik geloof ik gister al! Hopelijk vandaag ni. Ik wil genieteee!!

Ik zeg dont worry be happy! Whahahahah!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej Katje!

Ja ik dacht doe het verslag lekker uitgebreid!

Opzich is het allemaal goed te doen! Maak je maar geen zorgen!

Dus je bent er vrijwel zeker van dat je bruno boobs wil? :D

Dan alvast een welcome to the club whahaha!

Spiek maar hoor! Ik hoor wel wat je ervan vnd.

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Pop,

Nog gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Idd wat goed om jou verslag te lezen, geef een grote geruststelling voor mij a.s. maandag!

Hopelijk gaat het bij mij ook zo goed af als bij jou!!

Ben benieuwd hoe je de komende dagen doorkomt

Gaat het slapen je goed af?

Xx Zenna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Zenna!

Spannend voor je!

Ik moet er ff ni aan denk om nog een keer te gaan hoor hahaha.

Slapen gaat goed alleen dag 1 totaal niet.

Verder mag ik zeker niet klagen!

XxX

Hi miss sport!

Ja dat mag hoor! Zal je ff uitnodigen!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.