Ga naar inhoud

Pop : 15 november 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Pop!

Ziet er mooi uit hé! En het is wel waar 460cc ... ik dacht dat het toch nog ietsje groter zou uitvallen, ik vind dit écht wel mooi zo in t-shirt...

Wel leuk dat iemand met je mee was naar het consult... mijn vriend kan dan niet meekomen :( snif* Mss moet ik toch maar een vriendin proberen meenemen...

Was je dan uiteindelijk heel tevreden over je consult... want als het al chaotisch liep in het begin, ik kan mij inbeelden dat je beeld al meteen gezet is? Of heeft hij het nadien goed gemaakt met klaar en duidelijke uitleg? :)

Wat je borstlift betreft, ben ik niet zo mee, maar als hij je aan raad dat je 4 maandjes moet wachten dan zou ik dat precies doen...hoewel ik haar raar vind dat ze zoiets niet in één keer kunnen doen... toch?

En tijdens je operatie rechtop gezet? :) say what? Dus in volle narcose zetten ze je recht? Daar had ik nog niets over gelezen :) ohjee! :)

Maar dus voor jou is het beslist? En 15 november :) dat is de dag na mijn 1e consult! :) hihi ik zal zeggen dat hij goed moet uitgeslapen zijn tegen de dag erna :)

In ieder geval, proficiat met je beslissing! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou het doen!

Dat is dan al snel zeg hihihihi spannend nu.

Krijg je ronde of anatomische en extra high of high profile?

Wel stom dat het even verwarrend was, maar uiteindelijk heb je een goed gevoel erbij gelukkig.

Spannend hoor mop.

Dat rechtop hahahah ja klopt gebeurd bij vele, zodat hij dan zien of het inderdaad mooi is ahahah. Doet die van mij ook.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pop! je consult is goed gegaan en al een datum?

Spannend!

Die narcose van Artemedis vond ik vooral fijn omdat je er dus totaal niet misselijk na bent.

En je wordt niet helemaal rechtop gezet maar in een schuine houding volgens mijn vriend. Zeg maar alsof je iets onderuit zit in op een stoel.

En het ziet er totaal niet eng uit zegt hij. Geen bloed ed. En hij kan al niet eens naar een operatie op tv kijken dus dat zal echt wel zo zijn. hahahaha

en wat ik vind van je keuze; GO FOR IT! :35:

Maar ja, ik ben dan ook erg blij met wat hij bij mij en mijn vriendin gedaan heeft.

ps. ik heb je foto's gezien. Lijkt mij een super mooie maat voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi BB,

Ik denk ik waag eens even een poging hahaha!

Thnx voor het samenvoege!

Ik zal zo eens ff kijken bij me foto!

Nee mentor, iig dat heb ik gehoord, maar nu ga ik weer twijfelen hahaha.

Ik moet hem straks toch bellen, ik had nog een paar vragen.

Ja dat rechtop zitte whahah, mooi man ik zie het al voor me!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Katje!

Hoest met jou? Zijn er al meer consulten ingeplant?

Jaaa het was wat vreemd, er was geen ontvangst.

Daarnaast trouble met de vent dus het was allemaal sowieso anders dan geplant :P

Maar Bruno was heel aardig en rustig en beantwoorde gelijk mijn meest brandende vragen dus dat was we fijn.

Ja opzich wil ik hem daar toch nog even over spreken? Voor het geval dat je tepel nog meer uitrekt met die proteses.

Aan de andere kant snap ik hem ook wel weer. Als je borst volledig is genezen en ingedaald kan je je tepel, iig denk ik, er ook netter opplaatse.

Omdat alles dan op zn plek zit. Maar goed miss is het wel heel mooi zonder. Kijk beter wordt het altijd!

Nee je krijgt een roes, dus je ademt gewoon zelf. Beetje een mummieactie wordt het hihihi.

Ja 15 nov ga ik onder het mes. Heel spannend!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii meiske!

Thnx! Ja tis echt rete spannend! Hahahah!

Nee dat rechtop zitte lijkt me alleen maar verstandig.

Maar blijft jammer dat je zelf ff geen aanwijzingen kan geven.

Ja ik ga er ook voor! Straks nog ff een paar vraagjes stellen, just in case!

De maat lijkt mij ook wel goed! Past er goed bij denk ik :D

Twee handen vast houden hahah!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pop,

Wat heerlijk dat je de 15e al aan de beurt bent!!! Super zeg...Sommigen van ons moeten weken/maanden wachten...dat is echt killing!

En die 460 gaat een hele mooie maat worden! :5:

En zoals ik al in m'n pb'tje zei; Uitstekende keuze!!

Bij mij was de ontvangst ook anders dan de 1e keer, geen assistente, hij deed zelf de deur open?! Wel weer heel persoonlijk natuurlijk...

Maar het bracht me nog altijd niet in verwarring, omdat ik al die jaren zo tevreden ben geweest over zijn werk. Dus ik ging er helemaal voor!

Al had ie in z'n tuinpak gestaan, dan was ik NOG voor hem gegaan! Hahah...

En het feit dat ik 2,5 uur wil rijden voor hem zegt ook wel wat... :46:

Nog 2 weken meis, dan is het eindelijk zover!!

Ben zo benieuwd hoe je je nieuwe boobs gaat vinden!

Kus TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooiii Miep!

Ja snelheid is goed.

Ik heb nog wel een tweede consult bij Bergman op 6 november.

Heb ik idd een maand op moete wachten.

Stom van hun eigenlijk, ze denke poppie wacht wel.

Nou niet dus, snel schakelen hatsjeeee! :P

Ja de deur deed hij wel open maar hij zat in gesprek, dus dat duurde even voordat wel zn hoofd zagen :D

Als ie zn werk maar goed doet is het belangrijkste!

Maar verder gewoon aardige man.

Hahaha ja das niet voor de poes 2,5 uur. Wij waren al gaar van onze reis!

Ik denk dat ik het wel weet, hoe ik ze ga vinden, denk groot hahaha.

Maar wat ik eerder zei, liever te groot dan te klein! Voor mij dan. :P:D:)

Keep you posted!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dus je gaat ook nog even naar Bergman, ja het is altijd goed om meerdere consulten af te gaan.....

Belangrijk is dat je je prettig voelt bij een kliniek...het is allemaal niet niks.

Ja het is zeker een aardige man...en zo rustig ook..

Ja dat is het beste uitgangspunt hoor, liever te groot dan te klein idd, anders is alles voor niks geweest! :106:

Ben erg benieuwd op welke maat je uitkomt, aangezien je voorheen al een D had (al dan niet meer vol)

Ik blijf je volgen hoor!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kweeni Miep of ik nog wel ga!

Denk het niet eerlijk gezegd.

Keuze is eigenlijk wel gemaakt :D

Ja de maat, dat wordt nog wat. Hihihiii.

Hoop gewoon op een F.

Ja hou t in de gate hoor!

Ik ga Bruno zo bellen voor een paar laatste vragen :D

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pop,

Ik zag dat je had gereageerd op mijn borstenfoto ;) Fijn om te lezen dat jij met dezelfde issues zit en dat je wel mogelijkheid hebt gekregen bij andere consulten om het via de tepellift te doen! Ik vroeg me nog af of het perse in die volgorde moet (protheses en daarna een tepellift) of kan het ook andersom?

En is het dan ook niet extra duur als je het over twee operaties doet?

Ik ben erg benieuwd dan naar jouw resultaat!

Groetjes Niceday

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Niceday!

Ik moest eerst ff spieke maar nu heren ik je weer :D

Ik ga eerst opvullen en kijken hoe dat eruit ziet.

En als het niet mooi genoeg is doe ik de tepelift over 4 maanden op aanraden van de pc, wat ik wel vermoed maar das meer omdat ik ze zoveel mogelijk gelijk wil hebben.

Andersom lijkt mij niet handig mede omdat de stand bepaald word door de prothese. Als je hem eerst vult kan je denk ik de tepel meer perfectioneren.

Over twee weken ga ik onder het mes dus de resultaten duren niet lang meer!

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.