Jump to content

Pop : 15 november 2012 : Dr. de Meyere : Artemedis

Recommended Posts

Hooooiii allemaal!

Nou het is eindelijk dan zover, mn internet is aangeloten dus ik kan me eindelijk voorstellen.

Kon al wel maar ik wilde niet het hele verhaal tikke op mn aaifoon :D.

Duurt zo lang!

Ik woon in roterdam alweer een aantal jaar en ben vorige week 30 geworden.

De gevreesde 3 0 is toch gekomen.

Moet zeggen voel dr niks van, en er wordt nog steeds om legetimatie gevraagd dus het zal allemaal wel meevalle met de rimpels :D

Ik ben via een vriendin op dit forum terecht gekomen. En dat was de BEST TIP EVER!!!

Ik heb al aardig kunnen rondneuzen op mn telefoon, ik wil zelf een borstlift (enkel tepel plus wat extra huid) en proteses.

Ben al bij Dr Lommen, Bergman geweest maar lees zoveel goede verhalen over Dr De Meyere, Artemedis.

Dat ik daar ook mijn lichtje op ga laten schijnen, ik wacht op mijn terugbelafspraak voor meer info!

Het liefts wil ik in november nog de operatie zodat ik niet kreupel op bed lig et de feestdagen.

Het aantal cc vind ik erg lastig, ik heb nu 70 D slap, door veel gewicht verlies van een jaar of 15 geleden alweer.

(zie je ik word toch oud hihihi)

Dr Lommen stelden 280 cc of 300 cc voor.

Het is erg moeilijk voor te stellen hoe dat eruit ziet, in het echt, ik kan me immers geen volle borst meer heugen.

Bij het passen dacht ik wel van zooo, das niet voor de poes!

Maar heb ze liever te groot dan te klein!

Mochten jullie nog meer tips hebben, naar aanleiding van mijn verhaal, of er zelf geholpen zijn, alle info is welkom!

Ps: foto's van nu heb ik nog niet, komt nog wel!

XxX Pop

• Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

30, ja magische leeftijd, hahahaha, maar het leven gaat door hoor, ook na de 30 ;):45:

Ik leef nog steeds en ben toch al 34 :D

Heb op mijn 33ste nieuwe borsten gekregen en dat is het beste dat ik ooit gedaan heb! (op trouwen met mijn huidige man na haha)

Ook ik ben bij dr. Demeyere geweest in Gent, en ik kan hem je alleen maar aanraden! Ben echt supertevreden over hoe alles gelopen is!

Hoop dat hij iets voor je kan betekenen!

En fijn dat je al vanalles aan het forum gehad hebt!

Ik wens je verder heel veel lees- en forumplezier, want het is hier echt wel gezellig :)

Als je vragen hebt, stel ze gerust in je topic hoor! Geen probleem!

Er is ook een zoekvenster (dat je misschien al ontdekt hebt) rechtsboven in het scherm. Hier kun je op kliniek, plastisch chirurg of trefwoorden zoeken!

xx BB

Hi Best Booby!

Ja ik heb het door, veranderd weinig, behalve het nummertje!

Ik heb volgende week woensdag de afspraak staan. Ik hoop dat hij idd iets kan betekenen.

Ik weet namelijk dat ik sowieso benelli/donutlift erbij moet hebben, maar daar lees ik helaas weinig over.

Wel ankerlift, maar das voor mij geen optie. Krijg namelijk donkere littekens en ben een beetje perfectionistisch dus daar zou ik me alleen maar aan ergeren.

Bij mn tepel maakt dat niet uit, die zijn al donkerder :D.

Ik laat jullie wete hoe het consult is geweest!

Moet ik daar ergens een neuw toppic voor aanmaken?

Xpop

he jakkes het is met IE en niet me Y. Excusemooo! :97:

Hoi pop

Succes met je consult woensdag!!

En je mag hier gewoon in dit topic verder schrijven. Tegen de tijd dat je een datum voor operatie hebt, vermeld je dat gewoon hier of je stuurt een pb naar mij of Piepke en dan wordt je titel aangepast en je topic verplaatst naar de operatieverslagen.

Dan blijft alles overzichtelijk bij elkaar staan ;)

xx

Piepke meldt zich :P

Maarre, zoek eens op "lollipop".... dat is een lift met een litteken rondom je tepelhof, en 1 recht lijntje naar beneden.

Anywayzzzzz... meestal gebruiken ze voor Benelli of Donut, hier het woord "tepellift" ... daar zul je vast en zeker meer zoekresultaten mee vinden :D:35:

Thnx BB!

Dat zal ik zeker doen!

He piepe! Ik heb t geprobeerd maar ik kleur mijn haar niet voor niks blond hihihii. Hij vindt niks!

Wat doe ik verkeerd grrrrrr! :D

X pop

Hoi pop!

Ik heb het forum ook nog maar net ontdekt en ben helemaal fan! :106:

En super zeg!! Jij hebt je afspraak al gemaakt :) ... ik ben van plan morgen te bellen, alleen twijfel ik nog bij welke Pc ik op consult wil gaan. Ik twijfel zo hard..., maar Dr. Demeyere staat ook op m'n lijstje :) Hoewel ik een beetje bang ben voor volledige narcose... ik heb dat precies gelezen op de website van Artemedis? Of ben ik fout?

Ik lees ook dat er bij andere dokters niet altijd een volledige narcose wordt gedaan... ik ben nog nooit onder narcose moeten gaan en weet niet hoe mijn lichaam hierop gaat reageren .. :107: dus dat is de enige twijfel omtrent Artemedis... Dan ben ik nog van plan bij Plovier en Dr. Van Look te gaan.

Maar laat je me weten hoe je consult woensdag was?!

liefs, katje

Hi Katje :D

Ik ken het gevoel, FB is er niks meer bij hihihihii!

Ja de afspraak staat, ik wil de vaart er een beetje inhouden :)

Je moet ze idd allemaal even bezoeken, om zoveel mogelijk info te vergaren.

Ze werken allemaal anders heb ik gemerkt.

Er is mij alleen bekend dat het een volledige narcose is.

Ik zou ook echt niet willen horen wat ze allemaal aan het doen zijn!

Ben er wel beetje huiverig voor, maar das meer omdat ik een controlfreak ben hahaha!

Op de site van Artemedis staat:dat enkel kleine ingrepen plaatselijk worden verdoofd.

Dus je bent helemaal weg.

Als ik een week langer had kunnen slapen had ik het ook gedaan hihihihi!

Tuurlijk laat ik het je weten!

Ik kan zelf ook niet wachten!

XxX pop

Hey pop!

Eeeeecht wel! Die staat hier zelfs niet meer open die FB :) haha!

En zo leuk voor je dat je afspraak al gemaakt is...heb je lang moeten wachten eigenlijk? Voor je op consult kon gaan?

Ja ik wil er nu ook plots vaart achter zetten... zat er al heel lang mee in mijn hoofd en eigenlijk heeft een collega die zelf een BV heeft laten doen mij overtuigd... en nu ja... zit het in mijn hoofd en wil ik er alleen maar mee door! :) Ook mede door mijn trouw volgend jaar (lees je in mijn voorstelling).

Maar zij is dus bij Van Look geweest in Antwerpen en daar werd ze niet volledig in slaap gedaan, ze ademde zelf en werd in een soort roes gedaan... je bent er ook niet zo groggy van als van narcose naar't schijnt, maar zoals ik al zei, ik heb géén idee hoe zoiets voelt dus ik krijg al de kriebels bij het idee alleen al :107:

En bij mij is er dan nog het probleem met mijn werk ... ik moet nu einde van de maand AL mijn vakantie doorgeven voor héél 2013... geen pretje... maar heb natuurlijk nog geen idee wanneer ik zou geopereerd kunnen worden dus hier ga ik nog met een serieus argument moeten boven komen op mijn werk... Ik ben stewardess en ben écht niet van plan te gaan vliegen met nieuwe boobs, lijkt mij ook totaal geen goed plan... met de luchtdruk enzo, en ik vrees ook dat de PC mij dit zal afraden.

Ik wil precies toch minstens een week thuis zijn, als ik zo lees dat de eerste week bij sommigen écht wel lastig is...Enfin, zorgen voor later zeker hé :)

Maar ik ben wel benieuwd hoe snel jij nu na je consult een datum krijgt voor je boob-day!

In ieder geval héél erg veel succes woensdag!!

liefs, katje

Hahaha ja erg he!

Uuuh ff denke wanneer ik heb gebeld. afgelopen vrijdag heb ik de afspraak gemaakt.

Hahaha ja dat klinkt herkenbaar, the time is here! :D

En vooral now! :P

Maar je bent ook in slaap met volledige narcose, toch. Ik raak nu in de war.

Nouja je slaapt iig en je hoort niks, das t belangrijkste! Miss heb je daar idd nog een stap boven. Dat zou goed kunnen.

Ja met je werk zou ik het goed regelen idd, of ziek melden :D. Hoor vaak zat dat het echt wel een week kan duren voordat je geen pijn meer heb.

Nu is dat wel meer als je achter de borstspier laat plaatsen. Ik moet hem ervoor hebben, dat scheeld weer hihihi.

Wel vet irri dat je dat nu al moet doorgeven! Kijk alleen miss de lange vakantie maar alle dagen, slaat nergens op!

Ja dat consult moet nu echt komen! En wil ook weten wanneer de operatie kan plaatsvinden, ik hoop snel!

Dan is het maar gedaan. Want hoe langer je moet wachten hoe zenuwachtiger je wordt denk ik.

Ik iig wel :P.

Thnx!

Keep you posted!

XxX

Hey pop,

wow?? Vrijdag gebeld en je kan woensdag al op consult komen? Maf!

Dat is wel héél snel... maar voor alle duidelijkheid, jou afspraak ligt vast bij Dr. Demeyere in Gent hé?

Nu kreeg ik net nog van een andere vriendin door dat zij bij Hair & Beauty clinic te Hasselt en zij is blijkbaar ook héél erg tevreden. Haar zus zou in het Antwerpse gegaan zijn en zij zou niet zo tevreden zijn... Aaaaargh! Zoveel verschillende opties?!!! Vreselijk :)

Ik ken de namen nu even niet van de beide chirurgen van haar en haar zus, maar daar pols ik nog wel naar.

Anyhow... Ik bel morgen, sowiezo! Weet alleen nog niet naar wie allemaal... Maar die collega hier, die had bij haar 1e consult een supergoed gevoel, het klikte meteen dus heeft ze ook meteen beslist om't daar te laten doen...

Maar da's ook zo persoonlijk hé... het klikt of het klikt niet...maar daarom kom ik nog niet goed overeen met die chirurg hé :)

Soit, dit vond ik ook nog op het forum ivm narcose of slaaproes...

"Een slaaproes krijg je ook via een infuus. Ze noemen dit sedatie. En je borsten worden daarnaast plaatselijk verdoofd. Het verschil met een narcose is dat je zelf blijft ademen en dus geen beademing nodig hebt.

Ik vond het ideaal. De bijwerkingen (misselijkheid, vermoeidheid) zijn ook een stuk minder."

Misschien toch eens polsen? :)

En met m'n werk, mja afwachten, ik ga eerst een afspraak maken voor een consult en dan bekijken ... ik ben van plan in februari vakantie te vragen, hopelijk krijg ik die dan ook, want dat is dan ook nog niet zeker... nuja als ik erbij typ dat het om een operatie gaat tijdens dat verlof denk ik niet dat ze zoiets kunnen weigeren...

En hoe bereid jij je nu voor op je consult? Ga je foto's meenemen? Of ga j't gewoon op je laten afkomen?

Keep me posted Missy!

x

Hoi dames

Ik ben zelf bij dr. Demeyere geweest en er is niks engs aan de narcose bij hem.... Ik weet het niet meer heel precies, maar ik dacht dat hij er geen spierverslappende middelen bij deed, dus het is een volledige narcose, die niet helemaal volledig is eigenlijk :45:

Ik heb het als zeer prettig ervaren en ben niet wakker geworden tussendoor. Er was continu een anesthesist aanwezig in de operatiekamer die alles in de gaten houdt!! Zeer professioneel allemaal daar!

Soms kun je bij dr. Demeyere geluk hebben idd dat je snel op consult kunt komen en meestal kun je ook al binnen een paar weken onder het mes. Ik geloof dat ik al binnen 3 weken terecht kon voor operatie na mijn consult!

Hij heeft het heel druk, maar is heel secuur

Verder is zijn narcose goed! Heeeeeel weinig mensen hebben last van de narcose naderhand, zoals sommigen met misselijkheid en braken....

Je kunt aangeven dat je iets tegen misselijkheid in je infuus wilt, maar volgens mij deden ze dit standaard tijdens de operatie!

xx BB

Hoi BB...

Zo, nu weet ik het niet meer hé :) al die goeie tips over al die goeie PC's! :126:

Ik heb ongeveer mijn lijstje gemaakt dat ik morgen ga bellen denk ik :)

- Dr. Plovier

- Dr. Demeyere

- Dr. Damen

- Dr. Van Look

Enja wat die narcose betreft, dat is écht omdat ik nog nooit onder narcose ben gemoeten, dus ik heb geen idee hoe mijn lichaam hierop zal reageren... en ja die enge verhalen van niet meer wakker worden spelen toch ook in m'n hoofd hoor... brr!

Maar als ik nu een supergoed gevoel heb bij die dokter zal ik hem ook maar vertrouwen samen met zijn anesthesist zeker? :)

Moet wat meer vertrouwen hebben in de mensen soms :)

Anyhow, ik vind het al superspannend dat ik morgen een afspraak ga maken voor een eerste consult! :106:

x katje

He Katje!

Nee dat kunnen ze iet weigeren! Denk dat dat best goed komt.

Ik heb vanmorgen me vragen en fotos in een bestandje gezet.

Alleen nog even printen gaan met die banaan! Hahaha!

He BB!

Ik heb het er gelijk ff bijgezet wat betreft die narcose.

Oja even wat anders tussendoor.

Ik heb twee fotos geplaatst maar die zijn prive/vriendinnen maar nu zie ik ze op de gallerij pagina, recente afb.

Hoe krijg ik dat weg?

XxX Pop

Pop! Morgen is het al dinsdag! Spanneuuund! Dan nog 1x slapen voor je afspraak!... :) niet?! Ik heb al zenuwen voor mijn 1e afspraak op 14 nov!

Ik moet ook maken dat ik me zo'n bestandje maak... en een vragenlijst ... wil voorbereid zijn, en zo ben jij! Amai!

Véél succes! xxxx

Hi Dames!

Ik heb even een nieuw topic aangemaakt.

Kweeni of ik het juist doe maar bij deze!

Ik ben vandaag op consult geweest bij Bruno.

Beetje verwarrent ontvangst, ik geloof dat zijn assistent er niet was.

Maar eenmaal aan de beurt, gaf hij bijna al antwoord op lijstje met mijn vragen, dat vond ik erg fijn.

Ik ben wel verward, dit is inmiddels mijn derde consult en ook deze is weer anders dan de vorige.

Velthuis en Bergman heb ik inmiddels gehad. Velthuis gaf als optie borstlift(anker) plus proteses.

Bergman gaf mij de optie tepelift (benelli) plus proteses.

Artemedis gaf mij de optie eerst een borstvergroting te doen en over 4 maanden een benellilift indien nog gewenst.

Dit ook mede voor het genezingsproces van de tepel.

Opzich zie ik wel de voordelen van de borstvergroting en daarna de lift.

Ik weet ook wel zeker dat ik dat ga willen, om mijn 1,5 cm verschil weg te krijgen naar 8 mm verschil.

Ik heb ook geen idee hoe mijn borst eruit ziet volledig gevuld dus idd aar even kijken of ik het verschil en tepelgroote nogsteeds te storend vind.

Miss niet? je weet het niet, ik kan mij altijd nog bedenken over 4 maanden of miss nu niet maar als ik kids heb gehad over een jaar of 2/3.

Ook kan je zien waar de tepel komt te zitten als de borst volledig genezen is. Soms zie ik nog wel eens een tegenvallen met de hoogte, dus miss win je er nog een aantal mm mee! :)

We hebben de protese gepast en ik zou ongeveer uitkomen op een 460cc voor de spier.

Moet zeggen zag er niet schrkbarend uit. Gewoon grote borsten. Gelukkig heb ik brede schouders, smal middel en brede heupen dus past heel mooi al zeg ik het zelf :D

Maar zoals meerdere al weten wordt je eerst nog even rechtop gezet tijden de operatie op te bekijken of dit inderdaad de juste maat is.

Mijn vriend mag het in de gate houden als Bruno de testporoteses inzet. Dat geeft me nog wat rust.

Nu nog ff twee kilo eraf voor die tijd en ik ben helemaal blij.

DUS ik ga hem morgen bellen om de afspraak van 15 november te bevestigen!!!

Half twee ga ik onder het mes, ik val al bijna flauw bij de gedachte(controlfreak!)

Wat vinden jullie? Slimme keuze of niet?

XxX Pop

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.