admin Posted March 20, 2009 Share Posted March 20, 2009 Hallo lieve dames, Misschien is het handig als we allemaal ongeveer dezelfde titel gaan gebruiken.Dit om zoekacties te vergemakkelijken.Ik zou voorstellen om het onderstaande te gebruikengebruikersnaam : datum : naam dokter : naam kliniek : plaats Andere voorstellen zijn welkom hoor :-)Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apollon Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Hoe verander ik de (onder)titel van mijn topic ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Hey Apollon, Gewoon op het eerste postje in je topic gaan staan en daar op 'bewerk' klikken en dan kies je 'gebruik volledige editor', dan zou je je titel moeten kunnen aanpassen. En een moderator kan ook steeds je topictitel of ondertitel aanpassen, gewoon even vragen, dan doen we dat met plezier! Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 En kun je een foto opladen met je iphone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 Goeie vraag, ik heb er geen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neophytje26 Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 IK ben niet zo handig in van die dingen ,hoe voeg ik een verslagje toe! Ik ken mijn dokter datum, uur en dit zou ik hier graag delen, maar heb geen idee hoe :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Stuur je meteen een pb-tje met uitleg ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
diane1994 Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 en hoe kan je een verslag door jezelf aangemaakt verwijderen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 7, 2014 Share Posted June 7, 2014 en hoe kan je een verslag door jezelf aangemaakt verwijderen???Niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
wimper Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Vandaag mijn bv gehad in velthuis kliniek bij dhr van tits natrelle trx 560cc, 07.15 aanwezig zijn en om 08.00uur klaar voor de ok,anesthesist goed geholpen kreeg een cocktail tegen de misselijkheid, en ik sta er nog van te kijken hoe goed ik eruit ben gekomen, allebei de kanten een drain en morgen bellen ze om te vragen hoeveel cc erbij is gekomen, minder dan 30cc dan mogen ze eruit 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted January 21, 2015 Share Posted January 21, 2015 Vandaag mijn bv gehad in velthuis kliniek bij dhr van tits natrelle trx 560cc, 07.15 aanwezig zijn en om 08.00uur klaar voor de ok,anesthesist goed geholpen kreeg een cocktail tegen de misselijkheid, en ik sta er nog van te kijken hoe goed ik eruit ben gekomen, allebei de kanten een drain en morgen bellen ze om te vragen hoeveel cc erbij is gekomen, minder dan 30cc dan mogen ze eruit Je kunt beter een eigen operatieverslag topic aanmaken, dat is leuker en handiger Via de volgende link kun je dat doen: http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=new_post&f=16 Dan blijft het overzichtelijk xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
boobies21 Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Hoe kan ik zelf een verslag plaatsen. Ben nieuw hier. Heb een bv gehad op 21 oktober. Maar ben benieuwd hoe andere hun bv hebben ervaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 20, 2015 Share Posted November 20, 2015 Welkom ,http://www.borstenforum.com/forum/16-operatie-verslagen-borstvergroting/Dan start nieuw onderwerp .Als je foto,s wilt plaatsen kun je die uploaden in je galerij (bovenaan rechts bij gebruikersnaam op het driehoekjeklikken ) .Je kunt je foto,s openbaar of alleen voor vriendinnen zichtbaar instellen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinses3512 Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Hoe of waar vindt ik mijn operatieverslag terug? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Special-Me Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Hoi admin! ik heb mijn verslag gepost, nu ben ik mijn “L” van special vergeten typen, ik krijg dit niet meer aangepast... stupid me... ??♀️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts