Ga naar inhoud

Hoe plaats ik een operatie verslag topic ?


Aanbevolen berichten

Hallo lieve dames,

Misschien is het handig als we allemaal ongeveer dezelfde titel gaan gebruiken.

Dit om zoekacties te vergemakkelijken.

Ik zou voorstellen om het onderstaande te gebruiken

gebruikersnaam : datum : naam dokter : naam kliniek : plaats

Andere voorstellen zijn welkom hoor :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hey Apollon,

Gewoon op het eerste postje in je topic gaan staan en daar op 'bewerk' klikken en dan kies je 'gebruik volledige editor', dan zou je je titel moeten kunnen aanpassen.

En een moderator kan ook steeds je topictitel of ondertitel aanpassen, gewoon even vragen, dan doen we dat met plezier! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 7 months later...

Vandaag mijn bv gehad in velthuis kliniek bij dhr van tits natrelle trx 560cc, 07.15 aanwezig zijn en om 08.00uur klaar voor de ok,anesthesist goed geholpen kreeg een cocktail tegen de misselijkheid, en ik sta er nog van te kijken hoe goed ik eruit ben gekomen, allebei de kanten een drain en morgen bellen ze om te vragen hoeveel cc erbij is gekomen, minder dan 30cc dan mogen ze eruit

  • Downvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn bv gehad in velthuis kliniek bij dhr van tits natrelle trx 560cc, 07.15 aanwezig zijn en om 08.00uur klaar voor de ok,anesthesist goed geholpen kreeg een cocktail tegen de misselijkheid, en ik sta er nog van te kijken hoe goed ik eruit ben gekomen, allebei de kanten een drain en morgen bellen ze om te vragen hoeveel cc erbij is gekomen, minder dan 30cc dan mogen ze eruit

Je kunt beter een eigen operatieverslag topic aanmaken, dat is leuker en handiger :)

Via de volgende link kun je dat doen:

http://www.borstenforum.com/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=new_post&f=16

Dan blijft het overzichtelijk :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 2 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.