Ga naar inhoud

Dr Verbist - Berchem


Sendai

Aanbevolen berichten

Wie heeft er al van deze PC gehoord of was daar in behandeling?

Een vriendin van me is vanwege haar medische voorgeschiedenis door haar arts doorverwezen naar deze PC maar na één consult en een beetje passen weet ze alleen wanneer ze onder het mes mag en dat haar implantaten achter de spier geplaatst zullen worden.

Toen ik haar vroeg naar het merk van de prothese en het aantal CC's hoorde ze het in Keulen donderen.

Wanneer ik info over haar opzoek, maak ik op haar info uit dat ze met anatomische protheses werkt (ook daar geen enkele vermelding van merken), verder geeft ze wel de drie mogelijkheden van plaatsing (oksel/tepel/ borstplooi), maar ik dacht dat anatomische enkel wia de borstplooi geplaatst werden.

Het feit dat haar arts haar deze PC aanraadde zal wel betekenen dat ze goed is in wat ze doet, maar de onbeantwoorde vragen (nu ja mijn vriendin heeft niks van vragen gesteld) doen bij mij toch even twijfels rijzen.

Wie kan er voor zorgen dat ik mijn vriendinneke toch kan geruststellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

ik denk dat ze beste nog een afspraak maakt !

Met een lijste met alle vragen hier ook wel te vinden op de site ..

En misschien een voorbeeld foto van hoe ze het zou willen ..

ik zelf heb ook 2x op gesprek geweest :)

En vragen achter het certificaat van de prothese dat je altijd iets in handen

hebt :) En als ze zicht er niet goed bijvoelt misschien is bij iemand anders op consult gaan!

ik hoop dat je vriendin een beetje gerustgesteld kan worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke vragen ze moet stellen, is niet het probleem ze heeft een ervaringsdeskundige aan haar zij :42:

Ik vind alleen nauwelijks iets terug over deze PC en net omdat deze PC haar werd aangeraden door haar arts vanwege haar medische voorgeschiedenis, zou ik gewoon graag mensen horen die ervaring hebben met haar, of er op z'n minst al eens van gehoord hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke vragen ze moet stellen, is niet het probleem ze heeft een ervaringsdeskundige aan haar zij :42:

Ik vind alleen nauwelijks iets terug over deze PC en net omdat deze PC haar werd aangeraden door haar arts vanwege haar medische voorgeschiedenis, zou ik gewoon graag mensen horen die ervaring hebben met haar, of er op z'n minst al eens van gehoord hebben.

oei , ja daar kan ik je niet bij helpen ... Hopelijk schrijft hier vlug iemand een reactie

dan ben je toch wat gerust gesteld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Heeft er hier iemand ondertussen al ervaring met Dr. Verbist Anne Marie?

Ik heb gisteren een eerste consulatie gehad, maar ik vind inderdaad niets terug over haar via internet.

Ik twijfel echter om voor dr. Vanstraelen te kiezen waar ik m'n eerste consultatie had...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.