Ga naar inhoud

tessgun : 7 december 2012 : Dr. Heintz : AZ St. Lucas : Gent


Aanbevolen berichten

hella,

Ik ben Tessa ik ben 21 jaar jong :106:

Cho, hobby's zijn mischien onintressant maar ik rijd paard.

Ik heb al een eerste consultatie gehad bij de PS in AZ sint lucas Gent ( Heintz F)

Ik wacht nu af tot men spaarboekje is opgelopen naar het bedrag voor een BV :1boobs:

al twijfel ik om hier gewoon een kleine lening voor te nemen omdat ik het namelijk

zo snel mogelijk zou willen :) klinkt misschien raar en onozel

maar voor mij een heuglijke toekomst die BV.

Ik wil van een A cup naar een C cup. :1big_boobs:

comment of vragen?

Shout maar ... :viannen_01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tes welkom op het forum...voor hoeveel cc ga je?

Ik wens je verder veel lees plezier hier op het forum en hopelijk vind je alles waar je naar zoekt....als er iets is waar we je mee kunnen helpen roep maar :101:

Xx

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ella,

Het zal een 250 of 280 cc worden.. niet overdreven een mooie volle borst! :)

Ik vraag me enkel af zijn er nog die zo geweldig uitkeken en niet genoeg gespaard

hadden en dan maar kleine lening zijn aangegaan of ben ik hier

de enige die dit overweegt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter informatie,

wil je een C bh maat, of een C van uitzicht? :P

bij iedereen anders natuurlijk maar ik heb met 500 cc een E, dat lijkt op een C

mijn beste vriendin heeft een E, en ze zegt dat kan toch niet want ik heb nog altijd meer, dat is nu eenmaal zo, de borst is opeengepakt, en lijkt kleiner

hoop gewoon dat je het niet te weinig gaat vinden, pas eens met 'zakjes' onder kleding :)

xx groetjes ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessgun

Het scheelt in de cc's ook of je rond of anatomisch krijgt. En daarbij is het profiel van de prothese heel belangrijk in combinatie met je breedte en je lengte :)

De meesten gaan hier voor de grootst mogelijke prothese, die de arts aanraad uiteraard, omdat er vaak na de bv gezegd wordt: hm, had wel een maatje meer mogen zijn ;)

Heel veel lees- en forumplezier, en :viannen_01:

Bij vragen, zoals Angel al zegt: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dag dag,

Vrijdag 7 december is het zover.

Een klaascadeautje van 255cc (.)(.)

Nu ben ik wel wat zenuwachtig voor de narcose..

Ik weet niet wat ik daarvan mag verwachten en dat maakt me een beetje onzeker.

Ik heb nog een maandje, maar het laat me niet los.

Gaan ze mij goed inlichten als ik voor de bv sta?

Zijn er veel of serieuze complicaties?

Wil je aub uw ervaring even nalaten..

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessgun

Ik was ook een beetje bang voor de narcose, maar mijn ervaring is dat ze daar goed mee omgaan, je rustig vertellen wat ze gaan doen, en ook dat je helemaal niet bang hoeft te zijn. Ze begeleiden je echt stap voo stap totdat je gaat slapen, en ze beantwoorden al je vragen die je hebt voordat je geopereerd word.(waar mijn operatie plaatsvond, weet niet of het overal zo is)

Ik ben heerlijk gaan slapen, omdat ik aan iets leuks moest denken, en de OK zuster aan mijn hoofdzijde stond en vragen stelden over het leuke wat ik ik gedachten had. Ik werd ook heel goed wakker, heel rustig, had het alleen erg koud.

Je hoeft er niet bang voor te zijn:) ze houden je tijdens de operatie natuurlijk ook goed in de gaten:)

Succes!

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik en dropje krijgen ook een sint kado! :)

En de zenuwe horen er wel bij ..

Ik kan je nog niet vertellen hoe alles verloopt ..

maar ik kan je wel gerust stellen dat je niet alleen bent :)

Denk maar aan de mooie boobs van inplaats de narcose

dan worden de zenuwen misschien iets minder xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tessgun

Ik zie dat je je geld bij elkaar hebt!!! Fijn!

Gefeliciteerd met je datum!!!

Aangezien je je weer zorgen maakt over de narcose, zal ik nog even de link toevoegen van een topic dat je zelf aangemaakt hebt een tijd geleden. Daarin hebben mensen je al vanalles verteld en je was toen best gerust gesteld, geloof ik.... Misschien dat je dat nog eens kunt doorlezen :)

http://www.borstenforum.com/topic/5744-zijn-er-veel-complicaties-na-de-narcose-en-hoe-voeld-ontwaken-eigenlijk/

Verder heb ik jouw voorsteltopic hier samengevoegd, dan staat dat tenminste een beetje bij elkaar :)

De rest van jouw topics laat ik staan zoals ze staan, want anders wordt het verhaal hier zo warrig.

Verdere vragen kun je misschien beter in dit topic stellen, zo houdt je het voor jezelf en voor anderen overzichtelijk :)

Ook je operatieverslag mag in dit topic, want je staat nu tussen de operatieverslagtopics!

Succes met aftellen!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah,

Ik vind het wreemd. narcose is zo tasten in het donker als je niet weet wat het is :)

ik hoop het zoals je zegt dat ze mij goed gaan begeleiden.

maar ik denk da dag zelf dat ik zenuwachtig ga zijn om terug wakker te worden!

het is vooraf, en ik ben ook nogal gevoelig aan de maag he..

Jaja, ik heb het geld samen gescharreld! de belastingen betalen een groot stuk.

hihi... de staat is voor iets goed bij mij!

en natuurlijk het vriendje wil ook zijn steente bijdragen.. :)

groetjes Tessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Amai, de narcose is super gegaan ik,merkte niks.

Tot ik wakker werd op de ontwaakruimte.

Nu heb ik veel pijn bij het staan.

Zitten en liggen gaat goed.

Men armen gebruiken gaat zeer moeilijk door de pijn.

E ik had pech met dedrains ook wat die zaten nogal vast. Amai, en trekken dat ze eraan deden :(

Nu heb ik enkel dafalgen 1gr en ibuprofen gekregen 3x daags maar ik vermoed dat dit niet voldoende is.. En wat met de nacht enz?

Wat is een goed medicatieschema om de pijn te onderdrukken ook 's nacht iemand een idee?

En ik ben zodanig ingetaped dat ik de ware grote niet zie.. Grrr :) wachten tot maandag als de tape eraf mag. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi tessgun,

Gefeliciteerd met je boobs!! Balen dat je zo'n pijn hebt meid.

Je moet anders even een pb naar BB sturen (best boobie) die kan je heel goed helpen met een medicatieschema. Heeft ze bij heel veel meiden hier met groot succes gedaan!

Even erin vermelden wat je allemaal hebt en hoeveel en welke tijden je dat hebt ingenomen.

Hoop dat ze je snel kan helpen zodat je de eerste dagen een beetje door kunt komen.

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat!! Ik wens je een vlot herstel!

Laat je maar eens goed verwennen!

Wat betreft medicatie heb ik je een pb gestuurd :)

BB, wat ben jij toch ongelooflijk lief voor iedereen!

Groetjes,

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.