Ga naar inhoud

borstvergroting hair and beautyclinic hasselt


jenny93

Aanbevolen berichten

hoi meiden had een vraag over de hairandbeauty clinic in hasselt heb voor 5 november een consult met de arts nu zag ik op de site dat er stond voor vrouwen van 22 tot 75 jaar ik zelf ben 20 en vroeg me af als ze niet onder de 22 het doen? en weet iemand als het daar gaat op afbetaling dat heeft iemand me wat van verteld en natuurlijke ervaring zijn welkom hartelijk bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey jenny,

dat is volgens mij geen tijdelijke actie, ik heb mn borsten bijna 4 maanden en toen was het ook al. Volgens mij is dat gewoon hun prijs. T is inderdaad goedkoop maar daar ligt aan het geen dat je een roesje krijgt ipv een narcose waardoor er geen annastasist aanwezig hoeft te zijn. En je vertrekt direct na de operatie naar huis. Waardoor je niet hoeft te betalen voor een bed. Ik was/ ben zeer tevreden over de kliniek!! Bij vragen laat maar iets horen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.