Ga naar inhoud

welk merk sportbeha?


Gast twijfeltje

Aanbevolen berichten

nu ben ik al even gaan kijken voor een sportbeha...

amai! wist niet dat dat zo moeilijk was! zo veel verschillen in en merken...

welke level moet hij hebben (hoe hoger hoe beter? level 4)

is er een merk wat echt aan te raden is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ben ik al even gaan kijken voor een sportbeha...

amai! wist niet dat dat zo moeilijk was! zo veel verschillen in en merken...

welke level moet hij hebben (hoe hoger hoe beter? level 4)

is er een merk wat echt aan te raden is?

Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar ze raden vaak de Tri Action sportbh van Truimph aan, is ook een hele fijne.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij bij de Velthuiskliniek (Hilversum) is aangeraden: Triumph Tri Action (Work Out). Dezelfde als Kelly al zei dus ;)

Ik ga 'm snel kopen.. nog een dikke week en ik heb 'm nodig! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik kreeg ook triaction aangegetrokken bij de Boerhaave.

Ik vind hem niet fijn, nu was hij wel erg klein (75c0 ik hb nu 75 D/E. Maar de cup zelf is zacht van stof en de bovenkant van de cup is strak waardoor je 4 boobs hebt, omdat ze nog niet ingdaald zijn en er dus boven uit steken. In het model kreeg ik madonnaboobs en onder een truitje is dat echt niet charmant.

Ik heb nu een heerlijke bh gekocht van shockabsorber .

b4246blue.JPG

Ik heb hem dan in het zwart en hij is heerlijk zacht en zit toch behoorlijk strak, maar comfortabel ! Er kunnen eventueel cupjes in, maar ik vind dat ik die echt niet meer nodig heb ! Thank GOd, de cups zijn dus dubbel gevoerd, waardoor ik ook niet de hele tijd met mijn tepels te koop loop :P !! hihi

EN !!! Hij creert decollete, toch nog charmant zo'n bsportbh onder een truitje. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Queentje

zou jij als ervaringsdeskundige deze bh ook willen aanbevelen direct na de bv? ik neem aan dat ik dezelfde bh zou krijgen als jou, heb hem ook gezien, maar het merk zegt mij helemaal nix en dat voor 50 euro.... dan besteed ik die 50 liever aan iets dat ik zelf heb uitgekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kaat,

Deze bh die ik nu gekocht heb, is denk ik niet aan te raden DIRECT na een borstvergroting :84: . Om de volgende reden. Hij zit heel strak en duwt de borsten flink naar binnen. Ik weet niet hoe dat gaat voelen als je dus nog geen milimeter speling hebt in je borsten zo net na een bv, ik denk niet zo prettig. En deze bh moet woren aangetrokken óver het hoofd. Dat is geen do na een bv. Deze bh is dus leuk als je weer een beetje mens voelt, en wat ik zeg, hij staat een stuk charmanter onder je normale truitje doordat je een mooi decollete creert.

Jij gaat ook naar dr van der weij, maar wel een andere kliniek, ik weet dus niet of je dezelfde aankrijgt na de bv als mij?

Moet je er zelf een aanschaffen dan? Of interpreteer ik die zin nu niet goed? Ik lees het veel dat vrouwen zelf een bh moeten aanschaffen voor na hun borstvergroting, ik vind dat zo vreemd...

De shockabsorber kostte 42 euro waar ik hem gekocht heb. (lingerieboetiekje waar ze er nog wat van snappen en waar ze ook service leveren....... :42: )

hoop dat ik je vraag zo heb kunnen beantwoorden. :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jes queentje, ik moet hem zelf aanschaffen, het is een belachelijk bedrag bovenop een prijzige offerte dat ik ook vond dat ze hem gewoon inclusief hadden moeten doen, wat is nu 50 euro naast een bedrag van 4900? maar goed, das mijn bescheiden mening. is geen duidelijk merk volgens mij die ik daar dan zou krijgen.

ik geloof je wel maar snap het niet helemaal, zo'n bh moet toch ook juist strak zitten? ok, dat aantrekken boven je hoofd is niet zo'n geweldig plan, maar lees wel meer dat mensen na de bv niet zelfstandig de sluiting kunnen openen of dichtmaken. boven je hoofd en over je borsten laten trekken door iemand anders is wel lastiger dan een sluitinkje open of dicht doen. ik ga denk ik dan toch maar zelf dat triumph geval aanschaffen, of ik ga het 2e hands doen, via bf.com bijvoorbeeld, heb nog wel wat tijd om te shoppen.

vind de shockabsorber inderdaad wel een fraai sportief exemplaar, en das ook altijd leuk om te hebben

groetjes

Kaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik moet voor mijn borstvergroting ook zo een sport beha kopen maar ik heb geen idee waar ik dat moet kopen die van tri action ik woon in rotterdam heeft iemand hier een idee over???

en ik weet ook niet welke maat ik moet kopen? want weet niet wat mijn cup gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik weet ook niet welke maat ik moet kopen? want weet niet wat mijn cup gaat worden

en daarom vind ik het raar dat je het zelf moet aanschaffen, hoe weet je dat nou? Daar hebben ze een hele voorradd en kunnen ze dat bekjken als de protheses er in zitten.

In Rotterdam barst het van de lingerie en speciaalzaken. Persoonlijk vind ik Livera wel een goede winkel, beter dan hunkemoller en daar hebben ze vaak ook meer sportbhs in de collectie. Ik ben zelf naar een klein boetiekje geweest, persoonlijkere service. Ik weet niet of je ingetaped gaat worden? Ik zou dat eens nabellen, als dat zo is zou ik, denk ik, wachten tot na de opertie en dan bij een boetiekje die je van te voren al suitgzocht heb, de juiste bh gaan kopen. Vraag dan aan de verkoopster of ze je goed advies wil geven en jou wil helpen, Geef duidelijk an dat het een strakke sportbh moet zijn, zonder beugel, en die je zelfstandig aan kan doen. Succes ermee

@ Kaat; Ik heb zelf gen moeite gehad om mijn sluiting zelfstandig open en dicht te doen. Gwoon bandjes naar beneden en dan de bh ronddraaien. Deze gaat nu ver mijn hoofd, nu ben ik inmiddels 2,5 week po, maar he blijft wel een een topsport hoor om hem aan en uit te krijgen zonder dat ik teveel inspanning lever met mijn borstspieren.

Hij moet inderdaad goed strak zitten. Maar je hebt strak als in strak om je borsten heen en strak als in tietenknijper zeg maar... hihi ;) I like !! Maar ik en ook bij vd weij gegaan en ik heb toch minder betaald (43) en ook een bh erbij en in een privekliniek... Wellicht omdat ik mentor heb??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe dat komt! Misschien zijn dat de tarieven van Boerhaave? I dont know! En weet je wat? Eigenlijk kan het me niet zo heel veel schelen. Ik zit hier wel moeilijk te doen over 50 eurootjes, maar eerlijk is dat ik er veel voor over heb. Een duizendje meer of minder interesseert me niet heel veel, ik zie het als investering waar ik heel veel jaartjes plezier van ga hebben en dat maakt het het geld waard, afschrijving nieuwe borsten over 10 jaar, 500 eurootjes per jaar, dan werk ik wel wat meer over :huh: , heb daar niet veel moeite mee. Ik had natuurlijk ook kunnen beginnen met selecteren op gunstige prijs/kwaliteit verhouding, maar het is nou eenmaal anders gelopen.

zal t nog s nakijken, kan me niet voorstellen dat mentor ten opzichte van mcghan zoveel goedkoper zou zijn, mentor is vlgs mij net als mcghan een A=merk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, zijn de tarieven van boerhaave, ik denk dat het zo werkt als je via boerhaave bij v.d. weij terecht komt dat je met de tarieven van boerhaave te maken hebt, als je via de Clinic je door v.d. Weij laat opereren, ook in Boerhaave dat je dan aan de tarieven van de Clinic vastzit. ik neem aan dat jij ook geen contact hebt gehad met de vrouw van? ach, ik laat die bh ook maar staan, zit ik straks in ieder geval niet met verkeerde maat, denk dat ik op D of misschien zelfs E uit ga komen. heb vorige week al bij bh's in die maat staan te kijken, ongelooflijk dat ik daar straks in ga passen! had even niet genoeg lef om het mee te nemen naar een pashokje, maar ga ik vast nog een keer doen komende tijd..... VOORPRET :D heet dat geloof ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja, in ziekenhuis waar ik me laat opereren is overnachting bij de prijs inbegrepen, bij boerhaave niet. ben nog aan het twijfelen of ik een nachtje daar wil blijven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

lekker een nachtje erbij, als het erbij zit... wel lekker toch. Ach die paar euro maakt ook niet meer uit, vind ik ook hoor !!

Leuk he al die voorpret, nog even en dan is het zo ver, ik kon ook niet wachten en nu heb ik ze alwer 3 weken !!! BIZAR !

Mentor is net als mghan ook een A merk. Er zal wel ergens een logica in zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de merken zijn de meningen uiteenlopend .

Mijn enig advies daaromtrent : koop eentje met een omtrek die je voor je bv had (net erna ben je wat opgezwollen en lijkt je bh te klein) en qua cup schaf je je 't best eentje aan zonder cupnaden (zeer irriterend op je borst = wonde) . Mss kan je je wel zo'n tussenstukje aanschaffen die je aan je sluiting gebruikt om de omtrek even groter te maken .

In sportbh's zijn er ook 'graderingen' . Er zijn er nml speciaal voor heel beweeglijke sporten (tennis/paardrijden) en die zouden strakker zijn en dat heb je niet nodig : je protheses moeten nog kunnen indalen ook denk ik dan .

Dat je'r eentje neemt met voorsluiting of van achteren maakt weinig uit want de eerste dagen zijn beide trouwens moeilijk om aan te trekken .

Zelf had ik een Fila met voorsluiting (€38) en eentje van Hunkemoller met achtersluiting (€18) , een welkome afwisseling en ze zaten - ondanks prijsverschil - beide goed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet inderdaad een bh aantrekken die het lekkerst en meest comfortabel zit, maar die wel de steun geef die ze op het moment na een bvg nodig hebben.

Iedereen zal een verschillende bh lekker vinden zitten, dit is omdat elke borst wer anders van vorm is.

Zo heb ik nooit bhs van hunkemoller aangekunt , omdat ze gewoonweg niet goed zaten. Misschien nu wel. En zo is het ook met sportbhs denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

trouwens, vind het vooruitzicht van een sportbh niet echt heel vreselijk, maar das misschien het verschil tussen een zomer of een winteroperatie...

ik neem gewoon het exemplaar dat van de clinic afkomt, ga ervanuit dat die goed op maat zal zijn voor vlak na de bv, vond hem er wel fluttiger uit zien dan bijvoorbeeld die van triumph.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.