Ga naar inhoud

niet meer opgewonden?


mii18

Aanbevolen berichten

Ja dat plannen hebben wij dus wel heel erg, vreselijk gewoon! we hebben altijd op vaste tijdstippen en dagen sex.. echt erg eigenlijk!

Vaak ben ik ook erg moe waardoor ik dus helemaal geen zin heb maar gewoon maar even snel mee doe..

Ik denk nu ik dit lees het probleem te hebben gevonden.

De hersenen reageren soms heel gek. Zo heb ik een client gehad (ik werk ook in de psychiatrie) die regelmatig paniek aanvallen kreeg vlak na het eten.

Wat bleek? Die had een hele poos daarvoor een herseninfarct gehad na het eten.

Dus er was simpel gezegd een verbinding gemaakt die net klaar met eten verbinde met een trauma. Dit allemaal zonder dat er iets aan de hand was eigenlijk. Want net klaar zijn met eten is echt niet gevaarlijk. :P

Op het moment dat die zelf de link ook zag kon er aan gewerkt worden. Maar niet weten waar een lichamelijke reactie vandaan komt is heel naar.

Om het naar jullie te betrekken: jullie plannen de sex. Zelfde dag, zelfde tijd. Je raakt eigenlijk al in de stress doordat je bang bent dat je mogelijk niet opgewonden raakt. Daar ben je (onbewust) zo mee bezig dat je niet meer in staat bent om opgewonden te raken. Je hersenen volgen steeds de zelfde verbinding. --> straks heb ik sex --> ik ga niet opgewonden raken--> het lukt echt niet --> volgende keer zal het ook niet lukken. Daar blijf je dan in steken als je niet uit die cirkel stapt.

Dit is dan buiten dat je ook nog moe bent en er dus ook nog eens tegenop kan zien.

Gooi de vaste dagen overboord. Niets moet namelijk.

Koop een sexy of kinky setje, trek die aan voor vriendje lief thuis is of als hij onder de douche staat en verras hem. Jij gaat je dan geweldig sexy voelen omdat hij zeer waarschijnlijk je met grote (en begerige) ogen gaat aankijken. niet op een vaste sex dag maar gewoon wanneer jij daar zin in hebt.

Bespreek dingen die jij spannend vind om te doen.

give it a try. wie weet werkt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii....

je kunt om het doorbreken altijd nog een pakketje klaar te leggen..... met daarin een opdracht. ik noem maar eens iets geks... doe deze boxer aan (neem er eentje die jij heel mooi vind), en spreek af in een restaurantje...

daar zorg jij dat je die sexy kleding aan hebt die meiske hierboven heeft omschreven.

daarna lekker wat eten en drinken!

thuis geef je hem de opdracht, om te gaan liggen en ga jij je manneke verwennen, zonder tot DE DAAD te komen, daarna worden de rollen omgedraaid, mag hij jou zonder enige vorm van penetratie je te verwennen voor een 15 min. wellicht dat je dan wat opgewonden wordt?

aan de andere kant is dit weer wel een vorm van plannen..... maar je kunt het ook spontaan doen...

hij komt thuis en je denk YES vandaag geen zin om te koken... we gaan "uit" eten...

aan de andere kant....

je hoeft je zeker niet te schamen. er lopen veel vrouwen rond met een sexueel probleem(pje) waar de huisarts zeker niet van opkijkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.