mii18

niet meer opgewonden?

Recommended Posts

Hoi Ladies,

Loop al een tijdje met iets, maar mijn vriendinnen hebben nog niet zo lang een relatie dus daar kan ik het niet bij kwijt..

Ik heb nu 3.5 jaar een vriend, en ik word nooit meer nat tijdens de sex, heeeeeeeeel af en toe wel

vind het natuurlijk super kut en ik schaam me er ook voor..

Is het normaal? Ik vind hem nog wel super aantrekkelijk en ben harstikke gek op hem.

Hebben jullie dit ook of?

xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mii18!

Wat vervelend zeg! Dit kan verschillende oorzaken hebben probeer eens wat anders bv trek een stout pakje aan, of doe iets ondeugends als je op bezoek bent of bezoek hebt van mensen.

Als jij je echt sexy voelt resulteert dit ook in meer vuurwerk tussen de lakens. Of ga samen porno kijken, geef goed aanwijzingen of masturbeer voor je vriend....het kan ook totaal iets anders zijn ben je misschien van pil verandert? Ik weet dat bv van Microgynon er dit soort "bijwerkingen" zijn je kan er ook altijd mee naar de huisarts/gynacoloog. Het kan namelijk ook lichamelijk zijn.

Probeer eerst al het andere zou ik zeggen, en als je ook niet nat wordt als je masturbeert zou ik toch ff naar de huisarts gaan

Hoop dat het lukt!

Liefs Stessje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Mii

Oh wat enorm vervelend voor je meid!!! Voor mij niet herkenbaar.....

Het komt ook wel voor t.g.v stress, misschien dat dit bij jou een reden kan zijn? Met de verbouwing waar jullie heel veel tijd mee kwijt zijn, evt. de kinderwens en alle gedachtes daar omtrent? Dat dit alles wat remt?

Misschien niet de tijd nemen voor de aandacht en voorpret die erbij hoort?

Ik roep maar wat he, maar misschien dat het een bepalende factor is?

Iets anders zou ik me niet kunnen bedenken.....

Heel veel sterkte ermee!

En als het niet opgelost raakt, zou je er evt. eens mee naar de huisarts kunnen gaan

xx BB

ah tegelijkertijd gepost met stessje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit heb ik dus sinds ik mn boobjob heb....

Mn tepels hebben bijna geen gevoel meer (waardoor ik eerst al bijna aan het plafond zat)

en ook kan ik bijna niet meer klaar komen... Allemaal sinds de operatie.

vriendlief vind het ook geen fijne ontwikkeling. We proberen zelf onder andere de dingen die hier boven staan (porno kijken, de tijd nemen voor elkaar, hotelletje boeken met jacuzzi op de kamer. )

Sterkte meid...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit een tijd meegemaakt toen ik aan t schommelen was met anticonceptie. Ik heb echt alles behalve de vrouwencondoom gehad. Het ergste had ik het bij de Diana 35 en de prikpil.

Het kan de boel een handje helpen om glijmiddel te gebruiken. Van Johnsons vind ik de beste. Try it out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dus eerst altijd wel microgynon, die slikte ik al jaren, ben onlangs veranderd van pil maar daarvoor was het ook al..

Heel raar maar in het begin was het ook wel anders, maar goed dan ben je smoor verliefd en hoef je elkaar nog maar aan te kijken en het gebeurd al..

Maar na een tijd ( ik weet niet meer hoelang) ging dit weg en nu gebeurd het dus nooit meer...

Langs huisarts durf ik eigenlijk niet, en ik weet ook niet wat het anders zou kunnen zijn... Hoopt eigenlijk dat het normaal was als je een wat langere relatie hebt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou inderdaad wel kunnen dat dat allemaal meewerkt, maar het was voor de verbouwing ook al.. Moet wel zeggen tijdens de verbouwing dat we het vaak te druk en te moe zijn om nog de tijd te nemen voor elkaar, en vaak is het maar snel.. daar ligt het waarschijnlijk ook wel aan..

Maar wat zou de huisarts er nog mee kunnen? Het is ook niet dat mijn vriend het erg vind... hij zei ook dat in zijn vorige relatie, waar hij 8 jaar mee heeft gehad dat het bij haar ook niet meer was opgegeven moment, dus ik dacht dat het eigenlijk normaal was...

xxx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word je ook niet meer nat tijdens of voor de sex?

Wat raar zeg dat het na de operatie is... vraag me af hoe het met elkaar te maken kan hebben..

Ik en mn vriend zouden ook meer tijd voor elkaar moeten nemen, leuke dingen doen en inderdaad hotelletje doen maar dat schiet er vaak bij in, we vinden het vaak wel prima zo... Ik denk inderdaad dat het ook wel te maken heeft met het voorspel enzo wat we bijna nooit meer doen..

Jeetje als ik er zo over na denk zijn we eigenlijk best saai...

Jij ook sterkte! xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja soms heb ik zoooo weinig zin in sex, ik vind het ook prima als het een week niet gebeurd bij wijze van spreken, en soms denk ik wel eens dat het door de pil komt..

We gebruiken inderdaad wel glijmiddel maar goed zou het toch wel fijn vinden als dat niet hoefde, of in ieder geval niet altijd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem geen genoegen ermee Mii, en de huisarts kijkt niet raar op van dit soort vragen hoor. Die zijn wel iets gewend

Maar goed, het komt dus meer voor...... Het hoeft echter niet!

Dus denk er nog eens over na

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nat word ik inderdaad ook niet erg (maar dat had ik van te voren ook al)

Ik denk wel dat het te maken heeft met de operatie, of in ieder geval met de narcose. Raar spul...

Tuurlijk zijn jullie niet saai! Doen waar jij je fijn bij voelt

Weet iemand van jullie of je deze 'klachten' ook kunt krijgen als je al enkele jaren de diana pil slikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had dat wel caatje van de Diana. En ben er wel mee naar de dokter gegaan. Ik wist niét wat er met me aan de hand was. Ik schaamde me niet voor de dokter, maar meer voor me man, omdat ik (ongewild) zo was geworden. Misschien is een lichtere pil een optie???

Ey en je hoeft je echt totaal niet te schamen hoor. Bij ons vrouwelijke wezens komt dit ons allemaal in ons leven wel eens voor, door wat dan ook. Er gebeurt ook ontzettend veel met ons lichaam. We zijn ook heel krachtig, laat het niet erbij zitten, want t wordt alleen maar erger.

Sex is niet het aller belangrijkste, maar in een relatie hoort het op mentaal en lichamelijk gebied op een goede hoogte te staan. Ze zeggen niet voor niets, het is ervoor blijven vechten. Je bent nog erg jong. Hier moet een oplossing voor te zijn. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mei

echt heel erg vervelend!! Ik heb dit zelf een tijdje gehad en het kwam door stress (ben normaal mm erg nat haha

) mn vriend is toen heel gek gezegt even rustiger gaan doen en nam alle tijd van de wereld zodat ik op mn gemak kon zijn. het is nu wegven alles gaat weer super!

Mischoen een tip om hetver gewoon met je vriend over te hebben?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mii,

Dat is heel naar zeg! Ik ken het maar ik had het alleen als ik anticonceptie op hormoon basis gebruik.

Inderdaad in het begin van de relatie weinig last maar later wel. Ik heb inmiddels alle soorten pillen, prikpil en nuvaring gehad.

Bij die laatste had ik het minste last maar toch ook wel.

Ik reageer heel erg sterk op die hormonen. Geen zin in sex, niet nat, vlak humeur. Helemaal niets dus.

Inmiddels weer 2 jaar zonder hormonen en maar gewoon een condoom. En dat werkte!

I know, een condoom is ook niet alles maar ik voel me er iig beter bij en heb iig zin. Ben weer de oude zeg maar.

(dan zijn de feeling ultra van durex het beste)

En stres is wel een bekende. Dan kan je je ook niet overgeven aan een moment maar blijft het gene waar je gestrest over bent in je hoofd spoken.

Of wat de rest al oppert, iets lichamelijks. maar ik zou eerst proberen om het een poosje zonder hormonen (lees anti conceptie) te doen. Of de nuvaring. Daar zitten de minste hormonen in van allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites