Ga naar inhoud

linnie129 : 13 november 2012 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo mijn naam is linda, ik heb 12 en 13 november mijn afspraak staan bij dokter verdonck in de Wellneskliniek in belgie.

Vind het best spannend gezien het al snel is. Maar kijk er ook erg naar uit om straks mijn nieuwe boobies te hebben.Heb nu cup maat A en wil straks naar een grote B of C gaan, vind het allemaal best spannend. want zijn jullie ervaringen bij dr Verdonck?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda,

Welkom!

Heb je 12 november consult en 13 november operatie? begrijp ik dat goed?

Ik ben zelf niet bij wellneskliniek geholpen dus daar kan ik je niets over vertellen.

groetjes, Meiske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Verdonck geholpen. Ik had AA en heb nu een C met 265cc, ziet er wel uit als een B. Hij maakt niet veel echt 'hele grote' borsten (toch nog niet gezien op het forum), dus dan zit je wel goed met jouw wens. Het went echter snel, die grootte, ik heb al beetje spijt dat ik geen 300cc genomen heb. Je hebt ook heel mooie startpositie heb ik gezien! Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linnie

Welkom op het forum!!

Ik zie dat je al een datum hebt. Ik zal dan meteen even je titel aanpassen en je topic al verplaatsen naar de operatieverslagen, dan hoor je er meteen helemaal bij ;)

Als je ervaringen wilt lezen over dr. Verdonck: rechtsboven in het scherm is een zoekvenster. Daar kun je zoeken op trefwoorden, pc, kliniek enz :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

En succes met aftellen!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb inderdaad 12 november consult en 13 november de operatie, dus is al best snel. moet zeggen dat het wel fijn is om ervaringen hier te lezen. Ik kijk ernaar uit, maar zie er ook wel weer tegenop hoor. Maar ik krijg er wat moois voor terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej,

Dokter Verdonck kiest volgens mij vaak voor de protheses achter de spier te plaatsen en hij wilt het graag natuurlijk houden..

Op de operatie dag zelf kan je alsnog doorgeven of je meer of minder cc's wilt..

Heeft hij al gevraagd om een echografie? Het is wel fijn dat je die zowiezo bij hebt misschien want bij mij was dat nog een heel gedoe :)

Ook kiest hij na de operatie voor verband en niet gelijk een sport bh.. Ik had er nog om gevraagd aan de verpleegkundige maar dit is zijn methode..

Voor dat de operatie begint moet je een zetpil inbrengen.

Daarna wordt je opgehaald en kan je naar de ok.

Na operatie krijg je uitleg voor thuis en kan je nog dingen vragen.

Volgens mij adviseert hij vrijwel altijd een borstband en die kan je daar kopen. Is 30 euro volgens mij.. Zorg dat je hem niet vergeet mee te nemen ( ik was dat vergeten en heb hem nu nog maar een week aan en normaal is dat al na 2 weken.) paar dagen na de operatie bellen ze nog netjes hoe het met je gaat enz.

Als je nog vragen heb of iets mag je een berichtje sturen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Spannend hoor!

Ik heb zelf ook consult gehad bij Verdonck en 27 november staat mijn operatie gepland. Ik vond het een aardige man!

Ik twijfel alleen nog over de maat, maar dat beslis ik inderdaad nog op de dag zelf. Ik vind het personeel zoiezo erg aardig en lief.

Je dient inderdaad een echografie te maken van je borsten. Bij mij deed het ziekenhuis moeilijk dus ik moest eerst langs de dokter voor een verwijsbrief, de verwijsbrief van de pc namen ze niet aan.

Volgens mij vallen deze kosten in je eigen risico, als je die nog hebt en anders in je zorgverzekering. Mij werd geadviseerd om de echografie op te sturen naar de Welness kliniek maar ook zelf mee te nemen, omdat er vaak iets fout gaat bij het faxen.

Veel succes!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij je eerste consult kreeg ik t verwijsbriefje mee van dr Verdonk. Ik was t verdorie vergeten om te doen, maar dan opereerde ie je niet hoor. Als hij ernaar heeft gevraagd, dan staat ie erop.

Ik dacht namelijk, dat ze dit vlak vooraf de operatie deden. Ik werd meteen ontkoppeld van ok bed. Infuus zat er al in enz. Zorg dus voor dat alles in orde is. Neem alles mee. Maak desnoods een lijstje.

Het komt bij jou vast allemaal goed. T beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest me vanmorgen om 10 uur melden. Echter waren we wat eerder aanwezig gezien ik nogmaals wilde passen. Na dat we even in de wachtkamer hadden gezeten werd ik geroepen en naar mijn kamer gebracht. Daar heb ik nogmaals de protese gepast en mocht ik me omkleden.

Nadat ik mijn operatiejasje aan had en met mutsje op werd ik toch wel mega zenuwachtig. Toen ik uit eindelijk mee mocht komen naar de ok, mocht ik daar op een bed gaan liggen. De co assistent vertelde me dat ik mijn armen gespreid moest houden en dat hij een infuus in ging brengen en dat hierna dr Verdonck zal komen en de anastasist.

Toen vertelde hij me dat hij gelijk wat ingebracht had om wat relaxter te worden. daarna kan ik me alleen herinneren dat dr Verdonck nog kwam e wat lijnen tekende. Na dat moment was ik vertrokken. Dus niks geen roesje, dat was al dus met het infuus gedaan. haha.. achteraf maar goed dat ik dat niet besefte want toen ik wakker werk was het al gebeurd.

Ik werd ergens in een hoekje wakker, en riep alleen om t evragen of het goed was gegaan. Ja hoor antwoorde de zuster. toen heb ik gezegd dat ik naar mijn ma wilde en dat ik het koud had. Ik had het mega koud.BBBBbbbrrr....

we zullen straks naar je man gaan gad de zuster aan, na mijn idee duurde dat een eeuwigheid, maar uit eindelijk werd ik met bed en al naar mn kamer gebracht en daar zat mijn man op mij te wachten.

Hierna ging het bergafwaarts, mijn bloeddrukte zakte steeds verder en verder. Ik begon te draaien met mijn ogen, en voelde me steeds verder weg zakken. Het infuus werd opgevoerd, en kreeg het kouder en kouder.

de zusters vertrouwde het niet en riepen gelijk de artsen erbij. Mijn bed werd ingesteld met hoofd naar beneden en mn benen omhoog. Weer bloeddruk meten en het infuus nog harder laten lopen. uit eindelijk knapte ik toen op. En kreeg een boilon om te eten.

Toen kwam de zuster er achter dat ik voor mijn operatie mijn zetpil niet had ingebracht... tja dit werd ook niet verteld dat dit moest. Dus hup, als nog de zetpil erin en aansterken.

Toen ik eenmaal weer praatjes kreeg mocht ik vrij snel in de rolstoel naar huis en naar beneden om vervolgens in de auto te stappen om richting huis te gaan.

Nu een drukkend gevoel door het verband. Heb wel een borstband op advies van dr Verschoor aangeschaft.

Ik zit nu lekker beneden en doe rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linnie

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Pfff, heftig wakker worden zo... Gelukkig is alles goed gegaan en ben je weer lekker thuis!!

Nu een drukkend gevoel door het verband. Heb wel een borstband op advies van dr Verschoor aangeschaft.

Ik zit nu lekker beneden en doe rustig aan.

Dr. Verdonck bedoel je he? ;)

Ik zal even dit topic samenvoegen met je andere topic, dan staat alles lekker bij elkaar :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei die problemen met je bloeddruk waren niet echt een aangename manier van wakker worden

Gelukkig ben je nu gezond en wel thuis, valt de pijn wat mee?

Oh ja, proficiat met je boobs!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.