Ga naar inhoud

medisch dossier NIET BESCHIKBAAR


chicopaco

Aanbevolen berichten

GEOPEREERD IN NOVEMBER 2009 IN CLINIC BEAUCARE TE BELGIE,NADIEN DAGELIJKS PIJN EN LAST,NAZORG IS ER NIET,NU HEB IK MIJN MEDISCH DOSSIER OPGEVRAAGT VANWEGE MELDING MOGELIJK GEBRUIKTE PIP INPLANTATEN ,MAAR DAT HEBBEN ZE NIET DAT BLIJKT VOLGENS GENOEMDE BIJ DHR PLOVIER TE ZIJN.

SCHANDALIG EN SCHOFTERIG VAN DEZE KLINIEK.

MIJN KLACHT EN COMPLICATIES ZIJN VANDAAG DOORGEGEVEN AAN DIVERSE TV INSTANTIES ,EN WORDEN DUS VERVOLGT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dit verhaal hebben meer mensen hier meegemaakt.

Dr Plovier kan wel nakijken (kijkoperatie) welke soort protheses je hebt, en dan krijg je nadien op papier het merk en serienummer van het type prothese wat je hebt gekregen.

Maargoed... dat kost wel een behoorlijk bedrag, en dat doe je ook niet even voor de lol.

Heel stom idd van Beaucare, want feitelijk had je destijds al een officieel certificaat mee horen te krijgen.

Ben je destijds ook daadwerkelijk geopereerd door dr Plovier?

Maar je klachten, komen die vermoedelijk door een lekke prothese?

Kun je geen doorverwijzing krijgen van je huisarts voor een echo/mri van je borsten om lekkage uit te sluiten? Zou voor jezelf ook wat meer rust geven als je in ieder geval weet dat het er van binnen in ieder geval netjes uitziet :35:

Succes, en sterkte met dit verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik ben 14 september bij beaucare geholpen en ben super netjes behandeld daar. Mijn bv is gedaan door dr. sarah ulens een schat van een vrouw en kreeg ook goede nazorg en direct de certificaat van de protheses.

Hoor wel vaker klagen over de kliniek maar alleen van de periode dat dr. plovier daar nog werkte dat vind ik heel vreemd. Deborah en aysha zitten hier ook op het forum en zijn ook bij beaucare geholpen en zijn er ook super tevreden over. Wel vind ik het heel vervelend voor jou dat je deze ervaring heb met de kliniek maar moest dit toch even kwijt

succes en hou ons op de hoogte

gr es

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO ES,

DANK VOOR JE REACTIE.

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID,IK BEN IN NOVEMBER 2009 DOOR DHR PLOVIER BEHANDELD EN GEOPEREERD,IK HEB IN 1994 EEN BORSTVERGROTING LATEN DOEN IN NEDERLAND EN DAAR EEN VAN MIJN PROTEGES LEKTE HEB IK DEZE BIJ BEAUCARE LATEN VERVANGEN DOOR NIEUWE PROTEGES,MET DE MEDEDELING DAT DAT DE NIEUWSTE WAREN EN NOOIT KAPOT KONDEN GAAN. HET IS NU 3 JAAR VERDER EN BEAUCARE GEEFT OP GEEN MAIL ANTWOORD OP MIJN DAGELIJKSE PIJN EN ELENDE DIE IK ER VAN HEB,EN NU IK GEVRAAGT HEB OM MIJN MEDISCH DOSSIER WORD ER GEZEGT DAT DHR PLOVIER OVER HET MEDISCH DOSSIER BESCHIKT,EN DIE ZEGT DAT BEAUCARE HIEROVER BESCHIKT,VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR WORD IK GESTUURD.IK HEB NOOIT GEEN CERTIFICAAT VAN BEAUCARE ONTVANGEN OVER DE GEGEVENS VAN DE NIEUWE PROTEGES.

DHR PLOVIER HEEFT MIJ GEBELD EN DEZE WIL EEN KIJK OPERATIE DOEN WAT GELD KOST,IK VIND HET SCHANDALIG DAT BEAUCARE EN PLOVIER NIET MET EEN OPLOSSING KOMEN,MOET IK EEN KIJK OPERATIE LATEN DOEN OM NA TE GAAN WELKE PROTEGES IK HEB GEKREGEN BIJ BEAUCARE,GEPLAATST DOOR DHR PLOVIER,IK MAAK ME HEEL VEEL ZORGEN OMDAT HET OOK BEKEND IS DAT BEAUCARE PIP INPLANTATEN HEEFT GEBRUIKT,DIT HEEFT DHR PLOVIER IN EEN E-MAIL AAN MIJ BEVESTIGD

IK HEB EEN SCHRIJVEN NAAR DIVERSE INSTANTIES VAN DE TV IN NEDERLAND GESTUURD EN MIJN ADVOKAAT IN DE ARM GENOMEN..

EN ZAL ER ALLES AAN DOEN OM DIT UIT DE WERELD TE HELPEN,IK WIL EEN OPLOSSING VAN BEAUCARE en dhr PLOVIER,IK BEN MET DE KLINIEK DESTIJDS IN ZEE GEGAAN EN PLOVIER WAS DAAR WERKZAAM EN HAD HET VOLSTE VERTROUWEN IN DHR PLOVIER DUS IS HET AAN BEAUCARE EN DHR PLOVIER OM DIT OP TE LOSSEN .

DHR PLOVIER ZOEKT UITEINDELIJK TELEFONISCH KONTACT EN LEGT DAN VOOR DAT HET GELD KOST VOOR EEN KIJK OPERATIE EN VERVANGING VAN DE INPLANTATEN,SCHANDALIG .

IK BEN BLIJ VOOR U DAT U HEEL ERG TEVREDEN BENT MAAR WIL DIT WEL MELDEN VOOR DE VROUWEN DIE HETZELFDE PROBLEEM HEBBEN NET ALS IK.

IK HOU U OP DE HOOGTE.

GR CHICOPACO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chicopaco,

Ik wil graag eerst even zeggen dat ik het erg vervelend lezen vind als iemand alleen maar hoofdletters gebruikt. Alsof je tegen mij staat te schreeuwen. Heel naar.

Verder inhoudelijk, wat ontzettend vervelend dat je zo behandeld wordt. Mijns inziens moet beaucare jou helpen aangezien die destijds jou hebben geholpen in principe. Ook zijn die verantwoordelijk om jou te laten weten welk implantaten je hebt.

Als Plovier tussen jou consult toen en operatie toen was weggegaan hadden ze ook vast wel voor een andere chirurg gezorgd en jou niet meegestuurd naar de nieuwe concurent.

Wat zijn je klachten eigenlijk? Wat piep zegt, je kan natuurlijk bij verdenking van lekkage bij je huisarts een echo of mri aanvragen in een ziekenhuis. Dan weet je in ieder geval of ze lek zijn of niet. Geeft voor jezelf al wel wat rust.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Want dit vind ik echt niet kunnen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

en bij bellen? aangetekende brieven?

Vooral dat laatste is belangrijk om te doen zodat jij een zaak maakt met bewijzen.

Bij bellen kunnen ze zeggen dat ze nooit gebeld zijn. dan is het jou woord tegen die van hun.

Met mailen kan jij wel aantonen dat jij gemaild hebt maar als zij niet antwoorden is er geen bewijs dat die mails zijn aangekomen.

Bij een aangetekende brief heb je wel bewijs en sta je al sterker.

Kl*te dat het zo moet gaan.

En mogelijk ook een second opinion vragen bij een kliniek in spanje die bij je in de buurt zit?

succes iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chicopaco,

Ik wil graag eerst even zeggen dat ik het erg vervelend lezen vind als iemand alleen maar hoofdletters gebruikt. Alsof je tegen mij staat te schreeuwen. Heel naar.

Mee eens, heb de letters een tikje kleiner gemaakt en het dikgedrukte aangepast naar normale dikte. :35:

HALLO ES,

....IK BEN IN NOVEMBER 2009 DOOR DHR PLOVIER BEHANDELD EN GEOPEREERD,IK HEB IN 1994 EEN BORSTVERGROTING LATEN DOEN IN NEDERLAND EN DAAR EEN VAN MIJN PROTEGES LEKTE HEB IK DEZE BIJ BEAUCARE LATEN VERVANGEN DOOR NIEUWE PROTEGES,MET DE MEDEDELING DAT DAT DE NIEUWSTE WAREN EN NOOIT KAPOT KONDEN GAAN. HET IS NU 3 JAAR VERDER EN BEAUCARE GEEFT OP GEEN MAIL ANTWOORD OP MIJN DAGELIJKSE PIJN EN ELENDE DIE IK ER VAN HEB,EN NU IK GEVRAAGT HEB OM MIJN MEDISCH DOSSIER WORD ER GEZEGT DAT DHR PLOVIER OVER HET MEDISCH DOSSIER BESCHIKT,EN DIE ZEGT DAT BEAUCARE HIEROVER BESCHIKT,VAN HET KASTJE NAAR DE MUUR WORD IK GESTUURD.IK HEB NOOIT GEEN CERTIFICAAT VAN BEAUCARE ONTVANGEN OVER DE GEGEVENS VAN DE NIEUWE PROTEGES.

DHR PLOVIER HEEFT MIJ GEBELD EN DEZE WIL EEN KIJK OPERATIE DOEN WAT GELD KOST,IK VIND HET SCHANDALIG DAT BEAUCARE EN PLOVIER NIET MET EEN OPLOSSING KOMEN,MOET IK EEN KIJK OPERATIE LATEN DOEN OM NA TE GAAN WELKE PROTEGES IK HEB GEKREGEN BIJ BEAUCARE,GEPLAATST DOOR DHR PLOVIER,IK MAAK ME HEEL VEEL ZORGEN OMDAT HET OOK BEKEND IS DAT BEAUCARE PIP INPLANTATEN HEEFT GEBRUIKT,DIT HEEFT DHR PLOVIER IN EEN E-MAIL AAN MIJ BEVESTIGD

.............. HAD HET VOLSTE VERTROUWEN IN DHR PLOVIER DUS IS HET AAN BEAUCARE EN DHR PLOVIER OM DIT OP TE LOSSEN .

DHR PLOVIER ZOEKT UITEINDELIJK TELEFONISCH KONTACT EN LEGT DAN VOOR DAT HET GELD KOST VOOR EEN KIJK OPERATIE EN VERVANGING VAN DE INPLANTATEN,SCHANDALIG .

IK BEN BLIJ VOOR U DAT U HEEL ERG TEVREDEN BENT MAAR WIL DIT WEL MELDEN VOOR DE VROUWEN DIE HETZELFDE PROBLEEM HEBBEN NET ALS IK.

Komt er dus op neer dat Plovier in ieder geval de moeite heeft genomen om wél een oplossing aan te dragen, en het fatsoen heeft gehad in ieder geval terug te bellen.

Dat deze oplossing geld kost is begrijpelijk, Plovier is namelijk niet verantwoordelijk voor de inkoop van de producten die de kliniek heeft gedaan. Hij was een werknemer van deze kliniek, en werkte met de materialen die zij hem ter beschikking hebben gesteld.

Wat als Plovier besloten had om een kinderdagverblijf te openen na zijn diensttijd bij Beaucare? Was hij dan ook verantwoordelijk, en had hij dan ook een oplossing aan moeten dragen?

Nu is Plovier een eigen kliniek begonnen, en heeft de mogelijkheid op een operatie uit te voeren, maar ik denk niet dat hij dit kosteloos moet doen, alleen maar omdat Beaucare beweert de dossiers niet te hebben?!

Beaucare heeft destijds betaald gekregen hiervoor, en Plovier heeft hier zijn salaris betaald gekregen net als iedere andere werknemer.

Zover ik eerder uit andere verhalen heb begrepen, heeft Plovier na 2006 géén pips meer geplaatst.

Dit zijn ook Plovier's eigen woorden overigens.

Neemt niet weg, dat ik het een soort van 'geldtrekkerij' vind om een kijkoperatie voor te stellen, terwijl hij weet dat er na 2006 geen pips zijn geplaatst.

Echter..... Hij heeft geen andere keuze, hij kan op geen enkele andere manier bewijzen dat er geen pips inzitten. Hij heeft geen dossiers meer, en ik denk... dat de vrouwen hem énkel op zijn woord' niet geloven.

Enigste manier om dan nog te kunnen helpen, is om een kijkoperatie uit te voeren.

EN mijn bescheiden mening, is dat Plovier geen kosten hoeft te maken, om de fout te herstellen die een andere kliniek heeft gemaakt ( pips gebruiken/dossiers kwijtraken).

Maargoed, je bent angstig dat ze pips hebben gebruikt, dat je pijn en last hebt, zou dus veroorzaakt kunnen worden door een lekkage van de pips.

Als je dit na laat kijken in het ziekenhuis in Spanje, er er wordt vastgesteld dat ze idd lek zijn....

Dan krijg je een heroperatie voor een groot deel vergoed van de verzekering ( In NL tenminstte.. weet de richtlijnen in Spanje niet??!!) en de protheses van de Fabrikant ( want dat heeft Beaucare toch gezegd.... Deze protheses zouden niet stuk kunnen, dus dan ga ik er even vanuit dat er echt een ander merk is gebruikt waar wél garantie op zit :17: )

In Nederland was het zo, dat je de operatie vergoed kreeg, heb je een idee hoe dit in SPanje is geregeld??

In Belgie hebben alle vrouwen met Pips helemaal niets vergoed gekregen van de verzekering, niks nada noppes :(

Die hebben de hele handel zelf moeten betalen, de heroperatie, en de nieuwe prothesen :(

Ik hoop dat je snel terecht kan voor een scan in het ziekenhuis, zodat je in ieder geval weet waar je klachten door komen!! :35:

Heel veel succes en sterkte!! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiske,

hier de mail van Plovier,

Beaucare belde gisteren,met de mededeling dat Plovier nu BECLINIC van dit geval de zorg moet dragen en moet oplossen en het medisch dossier moet hebben,tijdens het gesprek kwam er geen sorry of een voorstel met we gaan het oplossen,geen medeleven of belangstelling ,,aleen over de wet in Belgie werd gepraat. door Dhr Vrambout.

Van Plovier krijgen we het antwoord dat Beaucare hiervoor moet zorgen,en wil geld hebben voor een kijk operatie,wat een schande is,als ze werkelijk achter hun client staan en deze goed willen opvolgen dan komen ze samen met een oplossing.maar daar word niet over gepraat.

Ik kamp nu al 3 jaar met pijn,kan niet werken en slik dagelijks pijnstillers,mijn huisarts wil het medisch dossier hebben maar dat is er niet noch bij Plovier of Beaucare.

Vrambout zegt tegen mij dat als ik voor onderzoek bij hun kom zij mij doorsturen naar Plovier,heb een rekening van Beaucare die ik destijds daar kontant betaald heb,en ben desijds overeengekomen met Beaucare om deze operatie bij hun te laten doen,welke chirurgen zij hebben of daar werken dat is niet mijn zaak .

Plovier zegt als je niet betaald voor de kijkoperatie of vervanging van de proteges dan kan hij en wil hij mij niet helpen,als er een medisch dossier is dan hoeft er geen kijkoperatie te gebeuren waarom is er dan geen medisch dossier,dit wekt heel veel argwaan..

Ook zal ik binnen kort de mail hierop plaatsen waarin staat dat er bevestigt word dat er nooit geen pip inplantaten zijn gebruikt,daar is ook over gelogen zie mijn ontvangen mail van nu.

Ik denk dat beide klinieken maar aan een ding denken en dat is geld,en de gezondheid van een client interesseerd ze totaal niet.

Hoe lang ik dit qua gezondheid vol houd weet ik niet maar het word steeds erger.

Ik had verwacht dat een van de 2 zou zeggen van komt u aub langs om dit probleem van uw gezondheid te verhelpen ,zoveel kost hun het niet om dit te verhelpen.en dan er bij ik heb betaald voor dure inplantaten en ik krijg pip dus goedkoop en rotzooi,dat dekt hun kosten om mij nieuwe te geven .

Ook heb ik destijds een face-lift laten doen wat niet is zoals het hoord ik heb een grote holte onder mijn oog en dan word er gewoon gezegt dat kunnen we opvullen,het lijkt de Gamma wel,in duurdere soort,daar krijg je nog beter advies en waar voor je geld dan bij hun.

tot horens,

groeten

Chicopaco

Advocaat,tv,krant,internet,alles word ingeschakeld door mij daar kunnen ze op rekenen,Tros Radar en ook de rijdende rechter.

Van: WebInfo

Beste Mr.,

Deze situatie spijt ons werkelijk maar is buiten onze wil om.

Er zijn destijds in Beaucare inderdaad PIP implantaten geplaatst geweest, in kleine hoeveelheden weliswaar, maar wij kunnen u geen uitsluitsel geven dat dit bij u niet het geval was daar wij

geen enkel dossier in ons bezit hebben.

Dr. Plovier gaat u vandaag zeker een telefoontje geven.

Met vriendelijke groeten,

Marie Nella Denies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm even een vraagje, als je echt dagelijks zoveel pijn hebt, al is dit door een lek of niet, waarom laat je ze er dan niet uithalen?

Als dit elke dag zo hard beïnvloed bij zoveel bewegingen die je doet..

Maar het is inderdaad erg dat je geen dossier hebt, ik heb dit niet eens hoeven vragen na de operatie, kreeg veel papieren en enveloppen mee van hem

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Raibabe

Goede vraag,maar ik heb destijds 10 000,- euro betaald dan mag het wel goed zijn dacht ik,en dan is het aan de kliniek beaucare en Plovier om dit recht te zetten en op te lossen.

Ik woon niet in Nederland dus niet naast de deur,denk als jij zoiets hebt je ook wil dat de kliniek of chirurg dit netjes oplost,en achter je staan en service geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het gaat hier om een dossier. Waarom zou dr. Plovier hier verantwoordelijk voor zijn? Die kerel werkt daar niet meer. Wanneer een dokter van ziekenhuis of kliniek wisselt, neemt hij toch zeker niet alle dossiers meevan de mensen die hij behandelde. Wat een onzin.. beaucare zou gewoon alles netjes in de archiefkast op lokatie moeten hebben en zijn dan naar mijn inziens de enige aansprakelijke. Daar zal je advocaat ook op uit komen vrees ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om een dossier. Waarom zou dr. Plovier hier verantwoordelijk voor zijn? Die kerel werkt daar niet meer. Wanneer een dokter van ziekenhuis of kliniek wisselt, neemt hij toch zeker niet alle dossiers meevan de mensen die hij behandelde. Wat een onzin.. beaucare zou gewoon alles netjes in de archiefkast op lokatie moeten hebben en zijn dan naar mijn inziens de enige aansprakelijke. Daar zal je advocaat ook op uit komen vrees ik ;)

Uhm, goeiemorgen.

Misschien kun jij je ook even netjes voorstellen, voordat je hier zo binnen komt vallen?

alvast bedankt

Groetjes, BB (moderator)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat naar voor je, en wat een verhaal, vreemd dat er geen dossier voorhanden is..ik heb van mijn operatie

toen heel veel meegekregen qua informatie over de prothese enzo, en dat heb ik allemaal thuis en gekopieerd.

Veel sterkte in ieder geval, hoop dat je er uitkomt met de kliniek.


sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier om een dossier. Waarom zou dr. Plovier hier verantwoordelijk voor zijn? Die kerel werkt daar niet meer. Wanneer een dokter van ziekenhuis of kliniek wisselt, neemt hij toch zeker niet alle dossiers meevan de mensen die hij behandelde. Wat een onzin.. beaucare zou gewoon alles netjes in de archiefkast op lokatie moeten hebben en zijn dan naar mijn inziens de enige aansprakelijke. Daar zal je advocaat ook op uit komen vrees ik ;)

Hier ben ik het gewoon mee eens.

Neemt niet weg dat ik de situatie niet ernstig vind, maar vind ook niet dat Plovier hier de eindverantwoording voor draagt.

Ps: Babbel.. was je je oude inloggegevens kwijt? :17:

Nu lijkt het idd of je zo binnen komt vallen zoals bb hierboven schrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

GEOPEREERD IN NOVEMBER 2009 IN CLINIC BEAUCARE TE BELGIE,NADIEN DAGELIJKS PIJN EN LAST,NAZORG IS ER NIET,NU HEB IK MIJN MEDISCH DOSSIER OPGEVRAAGT VANWEGE MELDING MOGELIJK GEBRUIKTE PIP INPLANTATEN ,MAAR DAT HEBBEN ZE NIET DAT BLIJKT VOLGENS GENOEMDE BIJ DHR PLOVIER TE ZIJN.

SCHANDALIG EN SCHOFTERIG VAN DEZE KLINIEK.

MIJN KLACHT EN COMPLICATIES ZIJN VANDAAG DOORGEGEVEN AAN DIVERSE TV INSTANTIES ,EN WORDEN DUS VERVOLGT.

GEACHTE LEZERS,

DOOR DIT BERICHT VRAAG IK DE AANDACHT AAN ALLE VROUWEN DIE TUSSEN 2009 EN 2011 EEN BORST-OPERATIE ZIJN ONDERGAAN BIJ KLINIEK BEAUCARE TE BELGIE DOOR DHR PLOVIER,,,,WAAR HET MEDISCH DOSSIER NIET VAN VOORGELEGT IS,EN ZOEK IS, EN PATIENTEN DIE KLACHTEN,PROBLEMEN HEBBEN MET DE GEPLAATSTE INPLANTATEN,EN NIET WETEN WELKE INPLANTATEN ZIJN GEPLAATST.

WIJ STARTEN OP ZEER KORTE TERMIJN ONZE WEBSITE MET FORUM ,

HOU HET NIET VOOR U KOM ER MEE NAAR BUITEN,SAMEN STAAN WE STERK,STUUR ONS EEN E-MAIL.

IKZELF BEN IN 2009 GEOPEREERD IN CLINIEK BEAUCARE TE BELGIE DOOR DHR PLOVIER,IK HEB NU AL BIJNA 4 JAAR PIJN MAAR ER WORD DOOR HIERBOVENVERMELDE NIETS ONDERNOMEN OF EEN OPLOSSING AANGEBODEN.

MIJN MEDISCH DOSSIER IS NOCH BIJ BEAUCARE OF PLOVIER BESCHIKBAAR,DE EEN GEEFT DE ANDER DE SCHULD.

IK HEB DESTIJDS VEEL GELD BETAALD VOOR PROTEGES DIE IK NIET HEB GEKREGEN.

DHR PLOVIER DIE VOOR ZICHZELF IS BEGONNEN HEEFT MIJ VORIG JAAR EEN E-MAIL GESTUURD EN BEVESTIGD DAT ER DESTIJDS BIJ BEAUCARE PIP INPLANTATEN ZIJN GEBRUIKT EN NIET UIT KAN SLUITEN DAT DAT BIJ MIJ NIET HET GEVAL IS.

DHR PLOVIER WIL WEL EEN KIJK-OPERATIE EN EVENTUEELE VERVANGING VAN MIJN PROTEGES DOEN,TEGEN BETALING.

GROTE SCHANDE,,,KIJK-OPERATIE IS NIET NODIG ALS ZE HET MEDISCH DOSSIER HEBBEN DAAR STAAT IN WELK TYPE EN MERK PROTEGE IS GEPLAATST, DUS PUUR GELDKLOPPERIJ,GEEN OPVOLGING VAN DE CLIENT/PATIENT.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INDIEN U OOK PROBLEMEN , KLACHTEN,EN GEEN MEDISCH DOSSIER KRIJGT,EN U ONZEKER BENT OVER WELKE INPLANTATEN U HEEFT NEEMT U DAN KONTACT MET ONS OP VIA,

SCHUURMANS.1959@HOTMAIL.COM

MVG,

W.W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeejtje wat een hoofsletters allemaal,

het is net als of er tegen je geschreeuwd wordt... :( :(

Members die alleen maar kunnen schrijven in hoofdletters zouden gebanned moeten worden.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de hoofdletters wat verkleind, staat idd nogal schreeuwerig.

Maar om hier nou iemand voor te bannen, gaat wat ver......

Liever dit even on-topic houden aub.

@ chicopaco, het zou fijn zijn als je idd in gewone letters zou willen typen volgende keer :) Alvast bedankt

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat je je aanklacht op beaucare moet richten en niet op Plovier.

Hij werkt daar niet meer, Beaucare zou jou eigenlijk een kijkoperatie moeten aanbieden bij een van de chirurgen die daar nu werkzaam is.

Ik vind het erg netjes van Plovier dat hij jou toendertijd gewoon te woord gestaan heeft E.d.

Als ik jou was zou ik maar eens een scan laten doen als je al 4jaar rondloopt met pijn, dat lijkt me erg ongezond.

Ik zou niet wachten tot je een vergoeding krijgt van beaucare of Plovier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in 2007 door dr. Plovier bij Beaucare geopereerd, en ook van mij bleek geen medisch dossier te vinden, om dezelfde reden. Omdat ik last had van de implantaten heb ik ze laten verwijderen, en bij mij bleken het Sebbin prothesen te zijn, die niet kapot waren.

Als je veel pijn hebt kun je de prothesen toch echt veel beter laten verwijderen of vervangen. Het verwijderen van prothesen kan soms vergoed worden door de verzekering: wanneer de prothesen kapot zijn of wanneer er hoge graad van kapselvorming is.

De prothesen-verwijdering (explantatie) zelf kost je dan niks, maar mocht je de borsten willen laten liften, de prothesen willen laten vervangen, of een lipofilling wensen, dan betaal je daarvoor wel. De voordeligste optie is dan om de explantatie en de esthetische ingreep gelijktijdig, in een operatie te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.