Ga naar inhoud

Angiee: 2 januari 2013 : Dr Posma : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoihoi iedereen,

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad bij Dr. Posma. Ik was samen met mijn vriend ruim op tijd, toen dr posma ons kwam roepen. Ik had wel gelijk een goed gevoel bij dr posma, heel aardige man en zegt gewoon eerlijk hoe hij erover denkt. Hij vroeg wat hij voor mij kon betekenen en ik zei dat ik graag een borstvergroting wilde. Hij vroeg wat zaken over mijn gezondheid en toen mocht ik me uitkleden.

Nou toen kwam het minder leuke gedeelte. Nadat hij had gekeken zei hij dat ik een ernstige vorm van hypoplasie heb, oftwel een sterk onderontwikkeld borstweefsel. Hij begreep mijn verzoek volkomen, en gaf ook aan dat hij dit een medische indicatie vond. Daar schrok ik toch wel van. Ik had zoveel mooie foto's gezien van vrouwen met dezelfde borsten als die van mij, die naar een mooie volle C zijn gegaan. Maar dat zit er voor mij niet in.

Ik mocht toen gaan passen en het maximale wat ik kan krijgen komt waarschijnlijk uit op een B. 300CC dual plane high profile. Tijdens m'n operatie zal hij kijken met de pasprotheses of er wat meer bij kan, mits dat er wel mooi uit blijft zien natuurlijk.

Natuurlijk is een B ook heel mooi, en ben daar ook heel blij mee. Ik heb hier jaren naar uitgekeken dus aan de andere kant was ik toch een beetje teleurgesteld :102: .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai,

Ik heb nu 80 AA. Ik ga waarschijnlijk toch nog een keertje voor een 2e consult zodat voor mijzelf duidelijk wordt wat ik kan verwachten. Desnoods neem ik foto's mee ofzo. Maar gisteren ging het eigenlijk allemaal een beetje langs me heen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angiee,

Ik heb je topic eventjes bij de voorsteltopics geplaatst, mocht je een operatiedatum hebben, dan pas ik de titel weer aan, en gaat hij terug naar de operatieverslagen :35:

Feit dat je borsten onderontwikkeld zijn.... betekend dit dat je misschien via de verzekering ook wat vergoed kan krijgen?

Heb je daar al eens naar geïnformeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Probeer niet te veel te balen, want zoals al eerder hier gezegd, met een 300 cc high profile, zou ik ook denken dat je eerder op een C uitkomt dan op een B hoor! Ik heb al heel wat maten en tabellen zien voorbij komen en ik denk echt dat je het je reuze gaat meevallen!

Ga je nog ergens anders op consult? Meer meningen geeft vaak wat meer zekerheid (kan ook averechts werken natuurlijk) maar misschien is het wel prettig om te horen wat een andere arts eventueel voor je zou kunnen doen en wat zijn mening is?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi,

Bedankt voor jullie reacties. Door vakantie even niet actief geweest op het forum. Ik heb inmiddels nog een keer contact gehad en ben gerust gesteld dat het goed gaat komen.

@Piepke. Daar ben ik inderdaad ook achteraan gegaan. Maar helaas word dit niet meer vergoed. Tenzij je kan aantonen aan een commisie dat je er jaren psychisch onder hebt geleden.

@BB. Ik ben er nu ook van overtuigd dat het goed gaat komen. Ik ga nergens anders meer op consult, heb een goed gevoel bij Bergman en dr Posma. Dus ik heb de laatste keer gelijk een operatiedatum afgesproken.

2 Januari gaat het gebeuren! Kijk er nu echt naar uit,

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum,harstikke fijn!en met al die drukke dagen die komen gaan in december, is het zo 2 januari!!Wat een mooi cadeau om het nieuwe jaar mee te beginnen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum,harstikke fijn!en met al die drukke dagen die komen gaan in december, is het zo 2 januari!!Wat een mooi cadeau om het nieuwe jaar mee te beginnen!

xx

Dank je wel! Inderdaad, en met kerst ga ik nog op wintersport dus dan vliegt de tijd helemaal.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Ben je er al veel mee bezig? Ik moet 8 januari en kan aan niks anders meer denken haha.

Dank je wel! haha ja dat heb ik ook hoor, kan hele avonden hier op het forum lezen en foto's vergelijken.M'n vriend ook aangestoken.. die beoordeeld nu elk paar borsten die we tegen komen of ze echt of nep zijn, en of ze bij mij zouden passen :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! haha ja dat heb ik ook hoor, kan hele avonden hier op het forum lezen en foto's vergelijken.M'n vriend ook aangestoken.. die beoordeeld nu elk paar borsten die we tegen komen of ze echt of nep zijn, en of ze bij mij zouden passen :46:

Herkenbaaaaar! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi meiden,

Zo denk je 'pfff nog 2 maanden wachten' en zo is het nog bijna 2 weken tot mijn bv. De weken vliegen voorbij, lekker druk ,met studie en de feestdagen dus vind ik helemaaal niet erg. Aanstaande vrijdag ga ik nog een weekje naar zwitserland om te snowboarden. Ook heel veel zin in!

Ik heb arnica tabletten gehaald, maar wanneer denken jullie dat verstandig is hiermee te beginnen?

Ik lees bij veel dat ze de projectie weten, en dat je hiermee beter in kan schatten hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet van welk merk de implantaten zijn die ik krijg, dus heb mn beautycoach maar even een mailtje gestuurd. Ik dacht dat het eurosilicone was, en die heeft een diameter van 11,1 cm en een projectie van 4,4 met 300cc als ik het goed heb opgezocht. Ik kom nu van een 75AA ,bijna plat.. :P

Morgen upload ik wel even een foto van hoe het nu eruit ziet. Toevallig vandaag gemaakt, en moet zeggen, ze zijn niet echt fotogeniek bahh.

Liefsss Angie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Projectie kan ik wel even nakijken of het klopt.. Welk merk prothese krijg je?

Met deze maten zul je wel een grote C krijgen en misschien kleine D, denk ik, maar pin me nergens op vast

Geldt trouwens alleen bij omtrek 75, dus niet dat anderen dit gaan vergelijken ;)

Met arnica wordt 1 á 2 weken van te voren begonnen, al heb ik zelf zo een idee dat dat allemaal niet zoveel helpt :)

Veel plezier in Zwitserland!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.