Ga naar inhoud

Kimmetje91 : 17 januari 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Op de een of andere manier had ik jouw verslagje gemist... wat vreemd..


Nou ja, heb het nu gelezen en gefeliciteerd had ik je al..

Mag ik je even bevestigen in wat je zelf al zei:

Super dom ook natuurlijk ik als verpleegkundige moet me enorm schamen.

JA idd...... Hoe kan zoiets nou gebeuren?

maarja haha, gelukkig heb je nog op tijd verteld over die kop thee, want als je stikt in je eigen braaksel tijdens een operatie, dan krijgt de anesthesist dadelijk ook nog de schuld.

Hoe gaat het eigenlijk ondertussen en lukt het nog om het te verzwijgen voor je moeder?

Ben benieuwd hoe het gaat, want dit wordt een lang griepje......

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Bedankt namens mijn nieuwe boobs voor de felicitaties!

Thuis weet nog niemand ervan, ik heb al langzaam wat lichte huishoudelijke taakjes gedaan.

De pijn valt ook reuze mee!! Ik voel het vooral drukken, maar daar mag ik niet overklagen.

Verder lijkt het bijna , to good to be true...
Misschien moeten de complicaties nog komen?
En anders heb ik echt zo iets van 'waarom deed ik dit niet eerder? en waarom doet niet iedereen het?'
Maar om daarvan overtuigd te zijn moet ik nog even wachten totdat ik 100% genezen ben..

:wub: Jeeij !!!



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Als jij je stevige bh aan hebt en niet te wild host en zo, kun jij gewoon carnaval vieren :)

Je merkt het wel, als je het vervelend vindt als mensen tegen je aan zouden knallen.. Je kunt het dus rustig uitproberen :) Maar doe gewoon niet te wild ;) (dus drink niet overmatig, zodat je nog weet wat je doet... 'ja mam' :45: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

go with the flow ,...

luisteren naar je eigen lichaam is de boodschap, vier carnaval maar maak dat je van niemand afhankelijk bent om thuis te geraken en als je voelt dat het genoeg geweest is ga je huiswaarts.

geniet van het feesten !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo iedereen,

Vier maanden geleden heb ik een borstvergroting gehad en alles is goed gegaan.
Alleen heb ik sinds de operatie last van ruwe huid rondom mijn tepels en ook jeukt het.
Op mijn linker tepel is de huid ook open gegaan,
Ik had een witte bh aan vandaag en er zat op de binnenkant van de bh een geel vlekje van pus wat uit het wondje is gelopen.

Heeft iemand dit misschien ook al eens gehad?
Ik heb na de wellnesskliniek gemaild, omdat het weekend is en ook heb ik ze een foto opgestuurd.
Het wondje lijkt sinds vanmorgen ook te zijn verergerd.

Hopelijk weet iemand jullie raad hiermee?
Ik begin me zorgen te maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles

Ow... wat is dit nou opeens? Jij had toch een superherstel :)

Weet je wat ik denk dat het is... een ontstoken talgkliertje....

Ontsmet het eens twee tot drie maal daags met sterilon of betadine, totdat je bericht krijgt van de wellnesskliniek.. En doe er dan een gaasje over.. (liefst iets dat niet kan plakken in het wondje)

Je hebt geen koorts of rode plekken op je borst he? OF pijn?

Of iets anders ongewoons?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey BB

Bedankt voor je reactie. Nee nee ik heb gelukkig geen andere enge symptomen, zoals koorts, pijn of rode vlekken.
Als dat zo was had ik meteen naar de kliniek gebeld, want ik lees zo vaak erge verhalen van mensen waarbij het mis ging.
Daarom ben ik nu al lichtelijk ongerust. Ik heb het nu al 2x goed schoongemaakt, zoals je zei en het lijkt in ieder geval niet te zijn verergerd.

Zodra ik bericht heb van de kliniek, laat ik je weten of je gelijk had =). (En ik hoop het!)
Groetjes Pebby xxx



Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Antwoord van de Wellness kliniek,

'Wij hebben uw vraag inmiddels aan één van onze chirurgen voorgelegd en mogelijk heeft u last van eczeem, dit kan voortvloeien uit een allergie voor silicoon. Om dit echter met zekerheid te stellen, adviseert de arts u om een allergoloog te raadplegen.'

Fijn ik word doorverwezen na een allergoloog, waar ik nog nooit van gehoord heb.
Hopelijk zijn er meiden op deze site die een vergelijkbare situatie hebben gehad.





Link naar reactie
Delen op andere sites

ow??

Is het trouwens nog niet weg? Erger geworden? Minder erg geworden?

Een allergoloog.... nooit van gehoord meneer... Maar ze zullen dus iemand bedoelen die test op allergie... Het zal dan wel idd allergoloog of immunoloog heten of zo....

Waarschijnlijk heb je wel een doorverwijzing van je huisarts nodig...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord van de Wellness kliniek,

'Wij hebben uw vraag inmiddels aan één van onze chirurgen voorgelegd en mogelijk heeft u last van eczeem, dit kan voortvloeien uit een allergie voor silicoon. Om dit echter met zekerheid te stellen, adviseert de arts u om een allergoloog te raadplegen.'

Allergie voor silicoon???

Hoop het niet....daar gaan je boobs.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.