Ga naar inhoud

Juuntje


Juuntje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Zoals de meeste dames hier, ben ik niet tevreden over mijn borsten.

Sinds mijn pubertijd heb ik al kleine borsten, ik ben nu 40+.

Al kun je ze, in mijn geval, het amper borsten noemen, het verschil in onder- en bovenwijdte is 2 cm.

Een gevulde beha van 65/70 AA is nog te groot.

Ik hoef jullie vast niet uit te leggen hoe zeer ik hier onder lijd en mijn leven heeft beïnvloed.

Helaas is een borstvergroting d.m.v. protheses en narcose voor mij geen optie, omdat ik door een ziekte niet gezond ben.

De operatie en narcose is namelijk een te zware lichamelijke belasting voor mij.

Ik ben al heel lang op zoek naar alternatieven, maar daar kun je erg weinig over vinden.

Onlangs stuitte ik hierop: http://www.quamedica...ng-brava-system

Zijn er hier misschien dames te vinden die met het Brava systeem ervaring hebben?

Misschien zou dit iets voor mij kunnen zijn, ik zou al dolgelukkig zijn met een gevulde A cup.

Lieve groet, Juuntje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juuntje

Welkom op het forum!!!

En jeetje, wat balen zeg, dat je vanwege ziekte niet je wens kunt vervullen....

Het artikel dat je bijvoegde: erg interessant!!

Ik heb er nog nooit van gehoord en zou ook niet weten welke arts dit mogelijk zou kunnen maken... Ik heb er hier nog niets over gelezen.... (en heb toch ongeveer het hele forum gelezen hahaha)

Hopelijk kan dit iets voor je betekenen!!!

Misschien dat je eens verschillende klinieken op kunt bellen om te vragen of dit bij hun tot de mogelijkheden behoort, en dat je dan daarna een consult plant bij een van de artsen waar je dan de keuze uit hebt...

Ik hoop dat je iemand vindt, die dit voor je kan waarmaken!

Ik zou het ook leuk vinden als je ons hiervan op de hoogte zou willen houden, want dit is misschien ook interessant voor andere meiden, die met hetzelfde probleem als jij lopen :) 1 moet de eerste zijn die de info deelt he ;)

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.