BCNmeid Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Hey ladies,Ik vraag me af wat jullie voor olie of crème gesmeerd hebben op het litteken en voor hoe lang. Ik heb Bio Oil gekocht en wacht nog even af wat de dokter volgende week zegt, maar via dit topic kan ik, en iedereen, lezen wat het meeste gebruikt wordt.Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tietenpietje Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 Hoi BCN....eerst heb ik het flesje gebruikt wat ze mij vanuit de kliniek mee gegeven hebben. Daarna ben ik overgestapt op rio rosa mosqueta olie http://www.riorosa.nlEen heerlijke creme die me is aangeraden door iemand met ontzettend veel littekens heeft / had door een ongeluk met een glazen raam!moet zeggen dat de olie me goed bevalt.Lijkt een beetje op bio oil. (ook qua prijs)Succes !!!!TP Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlinder1960 Posted October 24, 2012 Share Posted October 24, 2012 hallo,Ik heb gewoon een ongeparfumerende baby creme gebruikt.dat was net zo goed en niet duur (LOL)mijn littekens zijn super na 4 wissels gebleven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BCNmeid Posted October 24, 2012 Author Share Posted October 24, 2012 Bedankt voor de eerste reacties! Wie wilt nog meer zijn antwoord delen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingrid k Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 *** Voor m'n borsten heb ik avene cicafate gebruikt, het voordeel hiervan is dat je die al mag gebruiken als er nog korstjes op zitten. Dit zijn echt mooie littekens geworden, heb dat smeren ook wel meer dan een half jaar vol gehouden. Met mijn armlift heb ik hypertrofische littekens gevormd (ook na smeren met de cicafate..., je hebt schijnbaar stukken op je lichaam die gevoeliger zijn aan hypertrofie). Die littekens zijn er zo'n 6 weken geleden uitgesneden en nu adviseerd mijn pc me de silliconenpleisters, en als ik die niet kan gebruiken (sporten) gebruik ik de sillicononengel van dermatix (dit zijn overigens duurdere alternatieven, de creme kost 40 euro voor een heel klein tube, de pleisters 40 euro voor 10 stuks, die kan je dan wel verknippen en meerdere dagen laten zitten). De silliconen-producten zijn bewezen dat ze een goed resultaat geven. Maar als je een normaal littekenverloop hebt zou een gewone creme ook moeten volstaan volgens mij. Het voordeel van de Avene Cicafate is wel dat je hem kan gebruiken voor van alles en nog wat, als ik een pukkeltje heb ofzo smeer ik dat er ook gewoon op en dat is dan echt zo verdwenen! En hij is niet echt superduur, iets van 20 euro voor een tube.Groetjes van Ingrid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 amandel olie met een pipet van vitamine E erin ( ook lekker voor de rest van je lichaam) En heel goedkoop een potje litteken creme van de kruidvat . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stessje85 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Biodermal Littekencreme werkt so far so good Link to comment Share on other sites More sharing options...
liesje2 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Littekencreme van Bergman en Bio-oilWerkt beide prima Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zehra Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Bap scar care siliconengel. Van de kliniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
pety 1 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Bio oil en amandel olie(goed idee miss booby omdaar vitamine e in te doen! silicoonpleisters.en die zijn hier in Spanje veeeel goedkoper dus niet in Nl kopen hoor.groetjes uit Malaga. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
karo25 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ik kreeg een ampulle aangeraden van DR.Baumann om op de borst en het litteken te doen. Is een ampulle met vitamine E . Aangekocht via de kliniek (18 euro) x Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 En ik gebruik de bio-oil (ook)Heel tevreden over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elisa-f Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ik heb creme van bergman clinics gebruikt, kreeg ik bij de operatie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BCNmeid Posted October 26, 2012 Author Share Posted October 26, 2012 Super! Dank jullie wel voor de reacties! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.