Patricia92 Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Ik heb een vraag..Ik ben nu een week po.Mijn linker borst is nog aardig ronder dan de rechter. De rechter is ook wat meer gezakt zeg maar als de linker.Ook voel je als je van de huid naar beneden gaat bij links direct de prothese en dat het bij rechts wat geleidelijker gaat.Met de rechterarm doe ik sowieso meer omdat ik rechts ben, is dit van invloed hierop?xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
liekjuh Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Dit heb ik ook.. In het begin voelde ik ook gelijk aan de rechterkant de prothese, nu is dat al een deel weg. De linker is bij mij nog steeds ronder dan de rechter maar de kliniek heeft gezegd dat door de borstband goed te dragen het nog bij trekt omdat het 2 verschillende wonden zijn. Ik ben zelf rechts en als het goed is is daardoor de rechter spier dikker en sterker en heeft het meer tijd om uit te zakken ( helaas) ik vind het minder leuk om te zien dat het nu zo is maar ik denk maar van het heeft tijd nodig Hoop dat je er wat aan hebt Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia92 Posted October 22, 2012 Author Share Posted October 22, 2012 Oke dankjewel! Ik heb geen borst and gekregen, alleen sport/kliniek bh.. Dan hoop ik maar dat de linker ook nog meer zakt.. Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted October 22, 2012 Share Posted October 22, 2012 Hoi Patricia De eerste zes weken veranderd er nog een heleboel en je zult verbaasd zijn hoeveel dat is Maak je maar niet ongerust, normaal gesproken heb je die 6 weken gewoon nodig! Je zult zelfs verbaasd zijn over wat er daarna nog allemaal kan veranderen Dus komt goed. het zijn twee verschillende wonden en die herstellen verschillend. Zoals je misschien al veel hier op het forum gelezen hebt, zijn er veel gevallen zoals jij, die niet gelijk herstellen. Je kunt ze met een lampje zoeken volgens mij, die een gelijk boobie herstel hebben xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuuntje1970 Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 Ben blij om dit te lezen heb nl hetzelfde voor, rechterborst is iets dikker en zit nog wat hoger, ook voel je aan de bovenkant sneller de prothese, bij de linker gaat dat geleidelijk.Ben zelf ook maar 10 dage PO, zal idd geduld moeten hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
vlindertje Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 ik zie ook dat in mn rechterborst de prothese hoger zit..ik ben nu 4 weken po..en draag ook een borstband..ik ben benieuwd of het nog verranderd want tot nu toe is het nog steeds hetzelfde.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted November 10, 2012 Share Posted November 10, 2012 hihi, veel dezelfde onderwerpen de laatste dagen Ja dames, helaas..... het woordje geduld komt weer eens om de hoek kijken Het verschil moet na 6 weken wel al een stuk bij getrokken zijn, anders even aan de bel van de pc trekken xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia92 Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Het is inderdaad al heel erg veranderd en bijgetrokken! Ik heb alleen nu sinds gister weer heel veel vocht in de rechter borst. Had dit na de operatie ook maar het trok redelijk weg, nu zit het er weer en staat ie heel gespannen. Ook vermindert gevoel aan mn rechtertepel.. word er gek van.. Elke keer die rechterkant Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 Stom is dat he, dat steeds dezelfde borst je terug blijft fluiten als je te veel doet...Bij mijn eerste operatie was douchen soms al te veel, en op den duur ga je je daar aan ergeren. Ik weet nog goed dat ik met 4 weken po heel blij was dat het vocht eindelijk minder was, maar dat was te vroeg gejuicht... Ik hield gewoon steeds opnieuw vocht vast in die borst. Pas met 8 weken po was het voorbij volgens mij.......Tis het ene lichaam voor het andere....... En je gaat het woord: 'geduld' echt haten hahahaxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patricia92 Posted November 11, 2012 Author Share Posted November 11, 2012 Ja inderdaad.. En dan staan er 6 wk voor het herstel. Maar kan me niet voorstellen dat je dan overal vanaf bent.. ook kom ik er elke x per ongeluk tegen aan met mn arm of mn vriend komt er tegen aan als ie een arm om mn middel wil doen tijdens het slapen.. zo frustrerend. Maar weer rustig aan doen vandaag.. Ja wie mooi wil zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted November 11, 2012 Share Posted November 11, 2012 vergeet ook niet dat iedere borst een aparte operatie is geweest,dus hersteld verschillend van elkaar,de ene wat sneller misschien dan de ander,de ene zakt wat eerder dan de ander etc.Komt wel goed,kan lang duren ,iig 6 weken en soms ook langer,bij was alles pas echt hersteld na 6 maanden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.