Ga naar inhoud

Ene borst 'ronder en hoger' als de andere?


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag..

Ik ben nu een week po.

Mijn linker borst is nog aardig ronder dan de rechter. De rechter is ook wat meer gezakt zeg maar als de linker.

Ook voel je als je van de huid naar beneden gaat bij links direct de prothese en dat het bij rechts wat geleidelijker gaat.

Met de rechterarm doe ik sowieso meer omdat ik rechts ben, is dit van invloed hierop?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik ook.. In het begin voelde ik ook gelijk aan de rechterkant de prothese, nu is dat al een deel weg. De linker is bij mij nog steeds ronder dan de rechter maar de kliniek heeft gezegd dat door de borstband goed te dragen het nog bij trekt omdat het 2 verschillende wonden zijn.

Ik ben zelf rechts en als het goed is is daardoor de rechter spier dikker en sterker en heeft het meer tijd om uit te zakken ( helaas) ik vind het minder leuk om te zien dat het nu zo is maar ik denk maar van het heeft tijd nodig :) Hoop dat je er wat aan hebt

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia

De eerste zes weken veranderd er nog een heleboel en je zult verbaasd zijn hoeveel dat is :)

Maak je maar niet ongerust, normaal gesproken heb je die 6 weken gewoon nodig!

Je zult zelfs verbaasd zijn over wat er daarna nog allemaal kan veranderen ;)

Dus komt goed. het zijn twee verschillende wonden en die herstellen verschillend. Zoals je misschien al veel hier op het forum gelezen hebt, zijn er veel gevallen zoals jij, die niet gelijk herstellen. Je kunt ze met een lampje zoeken volgens mij, die een gelijk boobie herstel hebben :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Het is inderdaad al heel erg veranderd en bijgetrokken! Ik heb alleen nu sinds gister weer heel veel vocht in de rechter borst. Had dit na de operatie ook maar het trok redelijk weg, nu zit het er weer en staat ie heel gespannen. Ook vermindert gevoel aan mn rechtertepel.. word er gek van.. Elke keer die rechterkant :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stom is dat he, dat steeds dezelfde borst je terug blijft fluiten als je te veel doet...

Bij mijn eerste operatie was douchen soms al te veel, en op den duur ga je je daar aan ergeren. Ik weet nog goed dat ik met 4 weken po heel blij was dat het vocht eindelijk minder was, maar dat was te vroeg gejuicht... Ik hield gewoon steeds opnieuw vocht vast in die borst. Pas met 8 weken po was het voorbij volgens mij.......

Tis het ene lichaam voor het andere.......

En je gaat het woord: 'geduld' echt haten hahaha

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad.. En dan staan er 6 wk voor het herstel. Maar kan me niet voorstellen dat je dan overal vanaf bent.. ook kom ik er elke x per ongeluk tegen aan met mn arm of mn vriend komt er tegen aan als ie een arm om mn middel wil doen tijdens het slapen.. zo frustrerend. Maar weer rustig aan doen vandaag.. Ja wie mooi wil zijn... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet ook niet dat iedere borst een aparte operatie is geweest,dus hersteld verschillend van elkaar,de ene wat sneller misschien dan de ander,de ene zakt wat eerder dan de ander etc.

Komt wel goed,kan lang duren ,iig 6 weken en soms ook langer,bij was alles pas echt hersteld na 6 maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.