Ga naar inhoud

Even voorstellen.. ik wil eventueel een borstlift


Simone_nl

Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Ik ben Simone 25 jaar en heb een Cup E. Ik vind het altijd lastig om bh's te kopen aangezien mijn borsten nogal naar buiten staan. Nu heb ik een Maximizer van Hunkemoller gekocht en ik heb eindelijk het resultaat waar ik al zolang naar zocht, m'n borsten staan mooi naar voren.

De verkoopster bij Hunkemoller keek mij wel raar aan.. als je al een E hebt waarom dan zo'n bh, nu is het zo dat deze maximizers niet meer gemaakt worden in E omdat de fabrikant zich dit waarschijnlijk ook al af vroeg.

Als ik deze bh niet had gevonden had ik mij dit waarschijnlijk veel eerder afgevraagd.. maar zal een borstlift

voor mij het gewenste resultaat geven?

Ik hoor graag wat jullie ervaringen hiermee zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Simone

Welkom op het forum!

Dat vind ik een moeilijke vraag en heb ik ook geen ervaring mee.... Ik weet niet hoeveel gecorrigeerd wordt met een lift... Misschien dat je zelfs voor de opvulling aan de bovenkant van je borsten, dus om het gewenste volume te krijgen, prothesen nodig hebt om dit te bereiken.....

Waarschijnlijk zijn er andere meiden, die wel een lift gehad hebben, die hier een goed antwoord op weten...

Verder is het zo, dat bij veel plastisch chirurgen het consult gratis is. Misschien is het een optie om hier eens goed rond te kijken naar over welke pc meiden tevreden zijn nav lifts. En dat je dan eens een consult plant, zodat iemand naar jouw specifieke situatie kan kijken?

Groetjes, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.