Ga naar inhoud

En nu ga ik er voor...


ellisnd

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Ellis, 48 jaar en heb een dochter van 13, zoon van 17, man en een hond van 2,5 jaar.

Ik heb ruim 15 jaar gewerkt full-time en na de kinderen part-time als directie-secretaresse op een ingenieursbureau.

In 2006 een "sabbatical" genomen van uiteindelijk 5,5 jaar om beetje tot rust te komen met een puber net op de middelbare school. Ik zal niet lekker in mijn vel in de combi werken en aandacht voor het gezin.

Vorig jaar gaan werken voor 12,5 uur in de Thuiszorg en dat bevalt eigenlijk prima. Is goed te doen in combi met gezin en vooral hondje. Het is altijd een feest als je weer thuiskomt en zo'n beestje zo blij maakt.

Ik heb al jaren problemen met mijn gewicht. ben 6 jaar geleden ruim 23 kg afgevallen tot ca. 76 kg.

Daarna mondjesmaat weer aangekomen. Na 2 jaar weer afgevallen en ga zo maar door.

4 jaar geleden heeft mijn vriendin een borstverkleining ondergaan en daar was ik enthousiast over.

Ben mijn zware borsten, nu 85G al jaren zat. Met sporten is het vreselijk onhandig en heb nekklachten hierdoor.

Ik ben in 2009 bij de plastisch chirurg geweest en zat toen op 87 kg. met een lengte van 1.65.

Wat ik al wist is dat ik rond de 76 kg moet wegen, liefst minder.

Ik ben na de zomervakantie weer begonnen met lijnen en het gaat super. Ik ben van 94 nu naar 85 kg gesmolten....

Ik hoop dat ik over 2-3 maanden voor een eerste gesprek langs kan gaan.

ik ben indertijd in Voorburg Diaconessenhuis geweest, bij dr. Timmenga. Mijn vriendin is ook door hem geholpen.

Ik vind het wel lastig te bedenken waar je de operatie het best kunt laten uitvoeren. Je hoort en ziet natuurljik veel over de Bergman Kliniek.

Afijn, ik ben nog niet zover, maar lees me goed in op dit forum om jullie ervaringen te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ellisnd,

welkom hier...

Knap dat je zoveel bent afgevallen en nu de stap neemt om je borsten te laten verkleinen.

Er zijn hier verschillende dames die een bvk hebben ondergegaan...

Ik wens je veel succes de komende tijd!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellis,

welkom hier!! Idd heel knap dat je nu weer af aan het vallen bent... zet hem op!!!! :43:

Lees de verslagen op het verkleiningsgedeelte maar eens door, en gaandeweg kom je vanzelf de namen tegen van chirurgen, of klinieken en wijst de weg zich vanzelf ;)

Succes alvast met de eerste stap naar een verkleining!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.