Ga naar inhoud

Mus82: 24 oktober : Dr. Verhellen: ziekenhuis St Barbara : Lanaken


Gast Mus82

Aanbevolen berichten

Ja, of dat het misschien ook stijf is geworden ofzo? Als je eenmaal weer even in beweging bent is het ook weer weg. En ik word ook wel eens wakker met m'n arm bovenop m'n boob...auw...hihi

Kan me eigenlijk ook helemaal niet voorstellen dat ik er dadelijk helemaal geen pijn meer aan ga hebben?! Jij wel?! Je raakt er een soort van aan gewend?

Met mij gaat het hartstikke goed eigenlijk! Steeds nog last natuurlijk, die nachten enzo. En de huidpijn is ook wel vervelend MAAAAAR alles voor de boobies! Want ben er zoooo blij mee!

Ik ga straks als het goed is ook m'n eerste echte bh kopen!! Zal hem denk ik pas over een weekje gaan dragen af en toe maar omdat mijn pc heeft gezegd dat ik het nu al mag sta ik gewoon helemaal te popelen om naar de winkel te gaan!!

Ben gewoon zo benieuwd welke maat ik nu heb!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi mus,

hahaha.. die bewegingen 's nachts...

tja je doet soms de gekste dingen. maar echt waar... straks slaap je .... wordt je wakker en besef je dat je heerlijk geslapen hebt. geen pijn hebt en je borsten stralen je tegemoet....

een heerlijk gevoel bij het opstaan.

nog even het beroemde woord "geduld"....

ksx

TP

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja je doet soms de gekste dingen. maar echt waar... straks slaap je .... wordt je wakker en besef je dat je heerlijk geslapen hebt. geen pijn hebt en je borsten stralen je tegemoet....

loool ik zie het al voor me ('oplichtende' boobs in de ochtend...)

Geduld is idd het magische woord he, af en toe heb ik dat blijkbaar wat te weinig ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook nooit dozen van naast mijn bed staan..... :unsure: Maarrrrr het is zoals tietenpietje zegt.... Op een ochtend wordt je wakker en denk je: verhip! Ik heb gewoon de hele nacht lekker geslapen en geen pijn gehad :D

T komt dus allemaal goed :)

Zelfs die van mij slapen tegenwoordig iedere nacht braaf en los in het hok :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mus, ik weet niet hoe JIJ wakker geworden bent vanmorgen, maar de zon die schijnt hier zoooo fel!!!! waarschijnlijk van jou oplichtende boobs??? :45:

:154: :154:

:beach:

Help waar is die zonnebril nou?? Mus toch..een beetje minder mag wel hahaha :108:

:13:

Die pijnlijke scheuten herken ik ook wel, vooral s'morgens. Ik denk doordat je spieren s'nachts wat stijver worden. En overdag als ik te veel gedaan had dan werd ik ook afgestraft daarmee..

komt goed!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

(voor

Hey mus, ik weet niet hoe JIJ wakker geworden bent vanmorgen, maar de zon die schijnt hier zoooo fel!!!! waarschijnlijk van jou oplichtende boobs??? :45:

:beach:

Help waar is die zonnebril nou?? Mus toch..een beetje minder mag wel hahaha :108:

:13:

:45: t zou toch een geweldige extra-optie zijn, om maar te zwijgen van de stroom die je ermee bespaart! :46:

Ja, ik merk echt dat je lichaam je wel duidelijk laat merken wat kan en niet, gelukkig is de pijn nog maar heel af en toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah.... idd .....

zie je precies wie er allemaal gelukkig zijn met de boobies... want die besparen een hoop stroom!!!!!

dat zou weer een mooie advertentie zijn voor de klinieken.....

neem een BV en laat uw energierekening zakken! :45:

hahahahaha

wij snappen m dan... maar de anderen???

hahahahah

en fijn om te lezen dat je zo goed vooruit gaat!!!!

:45: :45: :45: (ik heb veel te veel fantasie....)

vertel... wat ZIE jij ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha mus... ik zie ze al helemaal rond huppelen door die voortent bij doc!

zingend we zijn los we zijn los!

en dan als ze weer IN het hok moeten zie je doc er natuurlijk achteraan rennen om ze weer te vangen?!

:45:

omg nu ga ik echt te ver.

maar ehhh ff iets anders..... heb je vannacht niet zo lekker geslapen?

want het was KOUD!!!! vanochtend!!! en ik zag geen zonneke stralen? :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mus!

Ik ben woensdag aan de beurt! Heb je blog gevolgd en er natuurlijk weer een hoop van geleerd (geen horrorverhalen lezen, niet hoeven stressen bij een pijnscheut etc etc) Jij mag al bijna aan de nieuwe lingerie, bij mij duurt dat nog ff maar verheug me er ook enorm op. Heeeeeeeel veel plezier en geniet van de feestdagen met alle sexy jurkjes enz die nu nog veeeeeel mooier worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Fendi,

ik zie je berichtje nu pas. Hoe is het bij jou gegaan?

Oh ja: beheerders ik heb een heel dom probleem. Ik wou terug dat mooie roze kleurtje als lay-out, maar heb op de eerste geklikt en nu kan ik dus niet meer kiezen en zit ik vast met een erg vervelende layout (kan geen onderschriften zien, kan mijn instellingen niet aanpassen, etc...)

HEEEEEEEELP, mus in nood ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.