Ga naar inhoud

Mus82: 24 oktober : Dr. Verhellen: ziekenhuis St Barbara : Lanaken


Gast Mus82

Aanbevolen berichten

En dat 'brobbelen' of bubbelen zoals ik het noemde ken ik. Heel gek gevoel. Het jeuken heb ik eigenlijk weinig gehad.

Nu is het echt aftellen naar mooie bh's kopen he? Ik ben nu al benieuwd naar wat je allemaal gaat kopen voor je tweeling. :D

Gek he, bubbelende boobs. Andere mensen zouden me voor zot verklaren als ik zoiets zou zeggen :75:

Heb daarnet even een 'oude' bh aangedaan die ik gekocht heb vlak na het stoppen van de borstvoeding (ik heb 2 weken mogen 'genieten' van echte boobs maatje 75C en toen smolten ze weg :103: )

Nu ja, rap even aangedaan en ohlalaaaaaaaaa :123: ze floepten er bijna uit :20:

ohh wat ga ik mijn tweeling in de watten leggen over 5 weken, eindelijk echte mooie bh's die ik zonder probleem kan vullen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Even en kleine update: de pijn is al serieus geminderd. Ik kan al veel meer bewegen, maar de pijnstillers volledig stoppen lukt nog niet..

Sinds vandaag af en toe een venijnige steek, misschien omdat ik toch weer wat teveel doe? :22:

Het is niet eenvoudig om amper een inspanning te doen met een 14-maandertje in huis dat superaanhankelijk is :connie_39:

Overmorgen gaan de draadjes eruit, benieuwd hoe groot de wondjes zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mus!

Die gemene steken kreeg ik ook pas na een tijdje. En na een tijdje werd dat ook weer steeds minder. Nu 13 dagen po heb ik het eigenlijk vrijwel niet meer.

Hier precies hetzelfde, kleintje van 17 maanden..erg lastig als die kleine z'n armpjes in de lucht steekt naar je.....snif...

Spannend de draadjes eruit! Weer een mijlpaal. Fijn te horen dat het goed gaat!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heerlijk dat de pijn al zoveel minder is. En zolang je pijn hebt gewoon die pijnstillers nemen hoor, geen pijn lijden terwijl dat niet nodig is. Zolang je maar oplet dat je niet teveel gaat doen omdat je door de pijnstilling geen pijn voelt.

Die steken heb ik ook af en toe nog. Steeds minder vaak. dat wel.

bijna de hechtingen eruit. spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mus,

die steken dat herken ik wel. ik had dat na 3 weken nog steeds...

Maar ook dat gaat voorbij. Ik merkte wel dat als ik te veel gedaan had, de pijn erger werd. En jij hebt ook nog een kleintje, dus dan is het helemaal moeilijk om rustig aan te blijven doen..

Succes morgen met het verwijderen van de hechtingen

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de geruststellende woorden!

Ben net terug van de pc en enkele grammetjes lichter (maw draadjes zijn eruit)

Hij was erg tevredenen ik moet nog even terug over 5 maanden voor het 'definitieve resultaat'

Volgens hem gaan ze niet meer groter worden maar (optisch) wel kleiner omdat de zwelling bovenaan nog moet afnemen :103:

Ik ben heel tevreden met het resultaat hoor want heb gekregen wat ik vroeg, maar het went zo snel dat ik zelfs met enkele cm meer zeker tevreden was :76:

Nu ja, in een sport-bh is het ook niet meteen 'sexy' te noemen, de volgende keer dat ik een bh mag gaan kopen (nog 4,5 week!!!) zal het zowieso heel plezant zijn want de cups zullen gevuld geraken! :14:

Heb maar even wat nieuwe foto's gemaakt (met de gsm waardoor ze weeral niet zo schep zijn :21: ) en in mijn galerij geplaatst

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor de eerste keer terug met de auto gereden en (kleine) inkopen gedaan, pfoeh!

Het leek alsof ik na 12 dagen 'afwezigheid' terug in het echte leven belandde :35:

Langzaamaan lukt het om thuis ook weer wat meer te verrichten, maar je voelt wel snel wanneer het teveel is :38:

Oh wat kijk ik uit naar 6 december, dan mag die lelijke sportbh uit en kan ik een 'echte' bh gaan dragen... misschien ook maar een ticker hiervoor maken? :45:

Groetjes

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een verkeerde beweging gemaakt, kreeg meteen een pijnscheut in mijn rechterborst en nu heb ik een doffe/zeurderige pijn die uitstraalt naar mijn arm *baal*

Ik hoop echt dat het morgen voorbij is en dat ik niets om zeep heb geholpen :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogal dom: een 'high-five' :67:

Beetje onnozel aan het doen met een collega en zonder na te denken stak ik mijn rechterarm in 1 ruk omhoog (veel te hoog blijkbaar)

Ondertussen is het al wat minder de zijkant blijft pijnlijk aanvoellen maar het 'zeurt' al minder, pfff ik was echt even in paniek en zag al allerlei doemscenario's opdoemen in mijn hoofd

Heb wel een pijnlijk lesje geleerd :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahah Mus,

volgende keer een "Low-five"dan maar....

Maar ik snap best dat het pijnlijk aanvoelt...auch!!! Al denk ik niet dat je iets om zeep geholpen hebt..

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, jullie zijn geweldig! *kan nog steeds lachen zonder dat mijn borsten zeer doen, dus profiteer ik er maar van*

:45:

lachen met het leed van een anders, netjes hoor! :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon volgende x een boks. ;)

een boks? :133:

ik hou mijn armen voorlopig gewoon 'netjes' naast mijn lichaam :141:

Nog een vraagje: is het normaal dat de zijkant van mijn boobs 17 dagen post op nog regelmatig pijn doen? Het voelt als een 'soort' pijnscheut en daarmee bedoel ik dat die pijn plots -zonder aanleiding- komt en een tijdje blijft.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd 's nachts en 's morgens is het meestal het pijnlijkste, waarschijnlijk omdat je in je slaap onbewust bewegingen maakt of zo.

Hoe gaat het met jou nu Stones78?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.