Ga naar inhoud

Mus82: 24 oktober : Dr. Verhellen: ziekenhuis St Barbara : Lanaken


Gast Mus82

Aanbevolen berichten

oooh...zijn er ook mannen die niet van grote borsten houden... :18: :18:

Dan is jouw man vast een billen-man. :45:

Lol Lucky, nee hoor toch een borstenman, maar eerder fan van 'bescheiden' borsten, tja pech voor hem want ik vind deze veeeeeeel leuker, en daarbij, hij heeft gezegd dat t wel zou wennen dus voor hetzelfde geld vindt hij het over een tijdje zelfs mooier dan die kleintjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mus

Niet panikeren over dove gedeeltes op je borsten! Dat is heeeel normaal. Komt bij veel mensen voor!

Trekt meestal weg. Bij de een gaat het wat sneller dan bij de andere en het kan soms wel een jaar duren. Er zijn pechvogels die wat dove plekjes blijven houden, maar daar moet je je nu nog echt niet druk over maken! Je bent idd pas 1 dag po hihi.

Ik ga ook eens even foto's kijken :) Ben GEK op foto's haha

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mus,

idd, dat dove gevoel herken ik ook wel. Vooral de onderzijde van de boobies voelden/voelen tandarts-doof aan. Maar bij de meeste trekt dit in de loop der tijd bij..

Muske, niet panikeren, je bent pas 1 dag po...Ik zou blij zijn geweest als dat alles was wat ik destijds voelde :)

XX

Ik weet zeker dat hij jouw boobs straks mooier vind.. :141::131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hoor Mus! Tandartsdove boobies!!

Begrijp me niet verkeerd, maar ik ben echt 'blij' te lezen dat jij ook zo'n verdoofde boobies hebt Stones78. Ik hoop dat het gevoel toch nog terugkomt want nu is t best vervelend.Heb ondertussen wel een andere sportbh aangetrokken (ik moest 80B en 80C op voorhand kopen en post op hadden ze de 80C aan gedaan maar die was iets te groot, de B past nu perfect) want ik voel echt dat er 'vanalles' aan het gebeuren is vanbinnen (aan het genezen is). Deze nacht al wat platter kunnen liggen, maar wat is dat rugliggen saai :93: . Ik zou zo graag eens lekker op mijn zij liggen in bed of in de zetel maar het mag niet EN het gaat ook niet

Foei, wat ben ik toch een zeurpiet, dadelijk nog eens voor de spiegel gaan staan en kijken naar de tweeling, dan weet ik weer waarom ik het allemaal doe :46: Alleen jeuken die pleisters soms zooooo hard, arghhh ik moet me inhouden om niet te krabben. Het is gelukkig niet rood, gezwollen of pijnlijk dus ik ga ervan uit dat het gewoon aan het genezen is en niet aan het ontsteken.

Na de verhalen hier op het forum gelezen te hebben check ik mijn boobs om de zoveel tijd om te zien uit schrik dat het toch zou beginnen ontsteken of misgaan.

Tja, meer dan rusten kan je niet doen he, al is dat soms ook een hele opgave :76:

Tot zover het geklaag, deze namiddag komt mijn zus op bezoek. Ze wilt ook heel graag een bv laten doen als ze kindjes heeft gehad en is dus razend benieuwd om me te zien.

Eigenlijk wel grappig, vroeger keek geen mens naar mijn (platte) borstkas en nu doe ik niets anders dan mijn tieten laten zien :01:

Alleen opletten dat het geen automatisme wordt :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Snap ik mus! Je wenst het iemand niet toe maar altijd heel fijn om herkenbare dingen te lezen die je allemaal voelt want je weet gewoon echt niet allemaal wat wel en niet goed en normaal is om te voelen,toch?

Zo heerlijk van dit forum! Ik zou me namelijk eerlijk best wel zorgen gemaakt hebben om bepaalde dingen die ik zou voelen of zien!

Hier ook weer;'jeuk!! Haha! Goed teken denk ik dan maar. En dat op je rug liggen...same here! Zou ook zoooo graag lekker op m'n zij liggen! Ben een echte zijslaper dus mis het enorm!

Ach ja meid, we moeten er wat voor over hebben zeggen ze dan he?! Maar als ik in de spiegel kijk....yessssss....hier doe ik het allemaal voor!

Benieuwd wat je zus er van gaat vinden,leuk! Veel plezier!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp me niet verkeerd, maar ik ben echt 'blij' te lezen dat jij ook zo'n verdoofde boobies hebt Stones78. Ik hoop dat het gevoel toch nog terugkomt want nu is t best vervelend.Heb ondertussen wel een andere sportbh aangetrokken (ik moest 80B en 80C op voorhand kopen en post op hadden ze de 80C aan gedaan maar die was iets te groot, de B past nu perfect) want ik voel echt dat er 'vanalles' aan het gebeuren is vanbinnen (aan het genezen is). Deze nacht al wat platter kunnen liggen, maar wat is dat rugliggen saai :93: . Ik zou zo graag eens lekker op mijn zij liggen in bed of in de zetel maar het mag niet EN het gaat ook niet

Foei, wat ben ik toch een zeurpiet, dadelijk nog eens voor de spiegel gaan staan en kijken naar de tweeling, dan weet ik weer waarom ik het allemaal doe :46: Alleen jeuken die pleisters soms zooooo hard, arghhh ik moet me inhouden om niet te krabben. Het is gelukkig niet rood, gezwollen of pijnlijk dus ik ga ervan uit dat het gewoon aan het genezen is en niet aan het ontsteken.

Na de verhalen hier op het forum gelezen te hebben check ik mijn boobs om de zoveel tijd om te zien uit schrik dat het toch zou beginnen ontsteken of misgaan.

Tja, meer dan rusten kan je niet doen he, al is dat soms ook een hele opgave :76:

Tot zover het geklaag, deze namiddag komt mijn zus op bezoek. Ze wilt ook heel graag een bv laten doen als ze kindjes heeft gehad en is dus razend benieuwd om me te zien.

Eigenlijk wel grappig, vroeger keek geen mens naar mijn (platte) borstkas en nu doe ik niets anders dan mijn tieten laten zien :01:

Alleen opletten dat het geen automatisme wordt :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg dat dove gevoel rond dag 9 aan de onderkant van mn borsten en dat is nu weer terug. Alleen wel gevoelige (auw) tepels voor in de plek gekregen. Maar ook dat zal wel over gaan.

Hahaha Mus, niet iedereen gaan flashen he? :01:Mensen kijken toch raar op als je dat bij de supermarkt doet, of benzinepomp, of restaurant, enz enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Mus, niet iedereen gaan flashen he? :01:Mensen kijken toch raar op als je dat bij de supermarkt doet, of benzinepomp, of restaurant, enz enz.

:45:

Voor de rest vandaag een beetje een baaldagje, vannacht niet zo goed geslapen en nu overal spierpijn want die halfrechtzittende houding is niet echt aangenaam voor de rug waardoor blijkbaar alles nu een beetje 'verwrongen' is geweest :103:

Sorry voor het geklaag dames, ik weet dat ik het geluk heb van geen olifant te hebben, maar met momenten is het me toch even wat te heftig.

De pijnstiller blijf ik trouw om de 4 u slikken en ik blijf me focussen op het eindresultaat maar af en toe komen en toch wat traantjes. Waarschijnlijk gewoon de combinatie van vermoeidheid, de constante pijn en de frustratie dat je niets kan.

Daarnaast blijf ik gewoon een stresskip die bij elk steekje of pijntje panikeert dat het mis aan het gaan is terwijl ik ook maar al te goed weet dat dit gewoon het genezingsproces is, mja t is de aard van het beestje zeker (om het nog eens in dierentermen te zeggen :14: )

Ik ben wel benieuwd 'hoeveel' ze nog gaan groeien, echt gek he snel je went aan dat nieuwe paar borsten!

Prettig weekend

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mus, je hebt hem!!! De beroemde EMO-dag, dag 3 po!!!

Hij komt vaker voor! En hij is morgen weer over!!! :D :D

Ik heb hem bij mijn eerste operatie ook gehad, en het is echt waar: Morgen is een nieuwe dag!!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen :D

Komt helemaal goed.

Lekker nog even genieten van de tranen vandaag, want morgen staat er weer een lach op je gezicht :35:

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Potverdorie BB. Het was mij nog helemaal niet opgevallen maar meerdere meiden hebben het dus ook. De EMO-dag :103:

Ik heb dag 3PO alleen maar zitten janken. :102: Doodsbang dat ze te groot waren geworden, paniek omdat alles pijn deed en verdrietig dat ik me zo voelde en niet blij kon zijn.

Inderdaad lieve Mus, morgen is weer een totaal andere dag. :54:

Een rotdag waar je even doorheen gaat omdat je gevoelens en gedachten een loopje met je nemen. Je hebt ze snel genoeg weer de controle.

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx best_boobie, meiske en Lucky71! :54:

Wat ben ik blij dat die rotdag achter de rug is! Pffff, gisteren had ik idd net hetzelfde gevoel als jij beschreef meiske

Ik heb dag 3PO alleen maar zitten janken. :102: Doodsbang dat ze te groot waren geworden, paniek omdat alles pijn deed en verdrietig dat ik me zo voelde en niet blij kon zijn.

Vannacht al wat beter geslapen en ik ga morgen proberen om zonder codeïne de dag rond te komen (slik momenteel nog altijd Dafalgan-Codeïne en wil dat nu wel eens stoppen).

Ik merk aan kleine dingen dat het wat beter gaat, maar het blijft zo k*t dat je alles moet laten door voor je. Alhoewel mijn man al wat 'anders' keek naar mijn boobs toen hij me gisteren in bad zette :46:

Nog even en ik moet hem wegmeppen :45:

Hoera, al dag 4! Nog 6 dagen en dan gaan de draadjes eruit en mag ik me douchen *zaaaaalig*

Straks nog eens foto's nemen, mijn tweeling is al langzaamaan aan het indalen (manlief zei het ook), kan dat al na 3 dagen?

Ik las ergens dat je 6 weken geen auto mag rijden? Is dat echt? (ik dacht dat het enkel de eerste 10 dagen niet mocht)

Dat het maar gauw 6 december is, dan zijn de 6 weken gepasseerd en ik hoop dat de Sint een mooi bh'tje in mijn schoen achterlaat :126:

best_boobie: ik heb je topic eens gelezen, jee je hebt helaas ook een heel parcours afgelegd :23: gelukkig ben je dan toch bij een deskundige pc terecht gekomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je emo-dag voorbij is meid!!! :D

En hahaha, die mannen zijn ook allemaal hetzelfde he :45:

Jazeker kunnen je boobs na 3 dagen al zakken! Dat kan heel snel gaan hoor... Bij anderen duurt het langer. Ligt aan allerlei factoren: de grootte van de pocket, hoe getraind je spier is, de plaatsing door de pc, hoeveel vocht je vasthoudt of er geproduceerd wordt tgv van de operatie... en zo zijn er vast nog wel meer factoren :)

Autorijden mag in principe wel na een week of 2.... Maar is afhankelijk van hoe je je voelt.

Het gaat er vooral om dat het verzekeringstechnisch weer mag. En in die optiek mag je pas autorijden als je alle verkeerssituaties weer aan kunt. Dus je moet accuut kunnen reageren, zonder dat je beperkt wordt door een lichamelijke beperking (of een verstandelijke beperking haha, maar neem aan dat dat goed zit bij je ;) )

Er zijn er bij die idd 6 weken niet mochten rijden, maar is echt zeldzaam :)

best_boobie: ik heb je topic eens gelezen, jee je hebt helaas ook een heel parcours afgelegd :23: gelukkig ben je dan toch bij een deskundige pc terecht gekomen!

Nou!! Dan heb je wel een paar kannen koffie leeggedronken neem ik aan haha

Ik dacht de eerste keer ook met een deskundig persoon te maken te hebben, maar helaas heb ik toen maar alleen bij hem een consult gedaan.... Ik wist veel van bv's voor ik onder het mes ging, maar achteraf bleek dat ik dus niet genoeg wist... Nu weet ik een stuk meer en heb ik toch de borsten die ik wilde hebben in eerste instantie :D

Ook dankzij dit forum :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou!! Dan heb je wel een paar kannen koffie leeggedronken neem ik aan haha

Ja het is helaas een heel boek geworden, maar ik bewonder je moed en optimisme!

Het blijft toch altijd een 'gok' die je waagt als je je lot in handen legt van een pc, het kan jammer genoeg altijd misgaan...

Ik had op voorhand ook wel 'wat' opgezocht maar kon na een tijd door het bos de bomen niet meer zien (en soms werd ik ook erg bang als ik sommige dingen las *bloos*)

Je zou trouwens kunnen beginnen aanrekenen voor al je raad en advies, het is soms waardevoller dan een consult LOL

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje, jullie meten jullie,borsten post op, maar euh, hoe moet dat? Thv de tepel? Ik heb daar dus geen verstand van en wil t eigenlijk een beetje bijhouden ( in de hoop dat ze nog een beetje groeien hahaha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ja het is idd een boek geworden, maar ik vond het ook leuk om allemaal bij te houden. En ja.... er wordt ook nogal wat flauwekul gemaakt, wat toch ook erg gezellig was :)

Ik heb al eens overwogen mijn rekeningnummer te vermelden op het forum :45: Maarja, dan zit ik Admin in de weg, die toch graag ook de donaties voor het forum wil ;) Om de site te bekostigen :)

Over het opmeten!

Je meet de omtrek onder je borsten ( dus vlak onder je borsten) Dat is de 'cijfermaat' van de bh

Dan meet je idd over de tepels de omtrek. Wel goed kijken dat je centimeter recht om je rug zit, want het kan zomaar een cm schelen!

De meeste maattabellen kloppen bij onze nep-boobs echter niet.... maar je zou toch eens op 85b.org kunnen kijken. Ze vragen daar nog een maat, maar die hoef je niet in te vullen, doet het ook zonder!

http://www.85b.org/bra_calc.php

xx BB

en nu ga ik echt naar bed, roep ik al een half uur haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx, hoe beode

De meeste maattabellen kloppen bij onze nep-boobs echter niet.... maar je zou toch eens op 85b.org kunnen kijken. Ze vragen daar nog een maat, maar die hoef je niet in te vullen, doet het ook zonder!

http://www.85b.org/bra_calc.php

Hmm ik hoop dat ze nog een beetje groeien dan, voorlopig is het 75B volgens die site, maar als ze 1 cm groeien is het een 75C

Hoe bedoel je dat de meeste maattabellen niet kloppen voor onze boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mus,

als je bij de meeste tabellen je maten invult kom je op een kleinere maat uit. volgens die tabel van bb kom ik op een 75d uit, terwijl ik een 75e heb. Deze komt idd nog een beetje in de buurt, bij andere site's kom ik ook wel eens op een 75c uit...no way... ;)

Het rare is dat het bij onze boobs nooit klopt, er is maar één manier om erachter te komen en dat is straks gaan passen!

Maar het blijft gek, alhoewel ik een 75e draag, ogen ze eerder als een d cup. Ik snap dat zelf ook nog niet. Of je nu een "natuurlijke" 75e hebt of een "nep" 75 e, die bh's zitten net zo vol en toch lijken de mijn kleiner als iemand met een "echte" 75e.

Dat is en blijft een raadsel voor mij... :kez_11:

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mus,

als je bij de meeste tabellen je maten invult kom je op een kleinere maat uit. volgens die tabel van bb kom ik op een 75d uit, terwijl ik een 75e heb. Deze komt idd nog een beetje in de buurt, bij andere site's kom ik ook wel eens op een 75c uit...no way... ;)

Het rare is dat het bij onze boobs nooit klopt, er is maar één manier om erachter te komen en dat is straks gaan passen!

Maar het blijft gek, alhoewel ik een 75e draag, ogen ze eerder als een d cup. Ik snap dat zelf ook nog niet. Of je nu een "natuurlijke" 75e hebt of een "nep" 75 e, die bh's zitten net zo vol en toch lijken de mijn kleiner als iemand met een "echte" 75e.

Dat is en blijft een raadsel voor mij... :kez_11:

XX

Oef, dan ben ik toch wat opgelucht want nu ik ze heb hoop ik echt dat het toch een C wordt (en ervoor was ik al blij met een B), echt gek hoe snel zo'n boobs wennen :68:

Ondertussen blijft het hier jeuken, steken en af en toe 'brobbelt' het precies :19: , heb gelezen dat er soms wat lucht in de pocket kan zitten en dat dat dan langzaamaan verdwijnt. Ik neem aan dat het dat is, of dat het gewoon een 'gevoel' is en dat het deel is van de genezing.

Ik merk wel dat het elke dag weer wat beter gaat, ohhh nog 'maar' 5 weken en 2 dagen en dan mag ik eindelijk echte bh'tjes dragen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom bij al die tabellen stug op 80E uit. Maar het is toch echt F hoor. En ik vermoed dat ik bij sommige modellen ook wel op G uit kan komen.

Dus is passen de enige oplossing.

En dat 'brobbelen' of bubbelen zoals ik het noemde ken ik. Heel gek gevoel. Het jeuken heb ik eigenlijk weinig gehad.

Nu is het echt aftellen naar mooie bh's kopen he? Ik ben nu al benieuwd naar wat je allemaal gaat kopen voor je tweeling. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.