Ga naar inhoud

Mus82: 24 oktober : Dr. Verhellen: ziekenhuis St Barbara : Lanaken


Gast Mus82

Aanbevolen berichten

Net zoals zovelen hier loop ik al jaren rond met complexen over die veel te platte borstkas.

Moeder natuur is er gemeen geweest en na een zwangerschap en borstvoeding is het weinige wat ik had weggesmolten :103:

Nadat ik het resultaat bij een vriendin zag was ik volledig overtuigd en eind augustus was mijn eerst consult bij de pc

Hoe dan ook, over enkele dagen is het eindelijk zover en krijg ik ECHTE borsten :43:

2 fantastische bobbels ipv die ellendige vlakte die ik nu zie, hoeraaaa!

de rest van 'het avontuur' zal ik plaatsen bij de operatieverslagen

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste Reactie

ik kan het nog steeds niet geloven: eindelijk is het bijna zover!

Iets waar ik jaren over heb lopen nadenken/dromen/fantaseren en nog 5x slapen en dan zijn ze er, mijn nieuwe tweeling!

Aangezien er niemand in mijn naaste omgeving een bv heeft laten doen heb ik maar weinig mensen waar ik mee kan praten hierover dus lang leve het forum! :126:

Ik ben de laatste dagen echt niet meer 'aangenaam gezelschap' te noemen, ik ben zoooo gestresseerd en pieker de hele tijd over hoe het zal verlopen

- bang voor de narcose

- bang dat het veeeeeel pijn zal doen nadien (ik ben niet zo'n moedige :67: , maar bedenk me dan dat ik een bevalling ook heb overleefd dusja...)

- ik zie enorm op tegen het herstel aangezien hier een 13-maandertje rondloopt die constant bij zijn mama wilt zijn

Maar ik heb wel en lieve schoonmama die gaat inspringen bij het huishouden en indien nodig ook voor extra opvang zorgt (mijn zoontje kan overdag naar de onthaalmoeder) en een man die zijn plan wel kan trekken en het hier thuis ook wel zal redden

Net zoals zovelen zit ik hier allerlei 'to do'-lijstjes te bedenken en langzaamaan geraakt het lijstje leger en leger, oef!

Sorry voor dit veel te lange epistel, maar ik moest even mijn 'ei' kwijt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mus

Spannend!!! Het gaat er snel op aan nu!!

Ik heb even je twee topics samengevoegd, dat is makkelijker om bij te houden :) Zo kun je hier straks ook je operatieverslag in kwijt als je wilt!

Het zal even op je tanden bijten zijn, zeker met zo een kleintje, maar het is zeker de moeite waard!!

Heel veel succes met je laatste to-do lijsten ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mus (grappige naam... :141: )

spannend, volgende week is het al zover en kun jij ook genieten van je twee mooie bobbels... :45: .hier mag je ze gewoon tieten noemen hoor :38:

enne, je lijstje al klaar?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mus... je krijgt 2 tieten op de bus!

hahaha! geweldig die zenuwen die ik hier bijna door het toetsenbord voel komen :P

Gaat allemaal goed komen hoor, zowel kwa pijn, als met je kleine knul.

Hoe heet de kliniek of het ziekenhuis waar je geholpen wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_boobie, Lucky71 & Piepke

Bedankt voor jullie berichtjes en bemoedigende woorden, aangezien jullie ervarings-deskundigen zijn geeft dat meer moed

Bij alles wat ik doe denk ik 'dit is de laatste keer voor "Boobie-day" ' daarnet nog als laatste mijn vader ingelicht en die reageerde heel erg positief. (enkel mijn zus, schoonouders en man weten het, de rest heeft er geen zaken mee wat ik doe)

Hij keek zelf met een beetje medelijden toen ik het hem allemaal vertelde & hij zal wel regelmatig binnenspringen om 'mini-me' :75: wat te entertainen en af te leiden.

Mijn to-do lijstje is bijna afgewerkt, deze namiddag nog een laatste uitstap naar het centrum en dan blijven er enkel nog wat huishoudelijke taken op het lijstje staan.

Waaaaaah, wat deden jullie eraan om wat minder stressy te zijn? Ik heb hier Bach Rescue liggen, maar naar mijn gevoel zal zelfs geen 10 liter van dat spul erin slagen om mij kalm te krijgen

Oh ja, Piepke, ik word geopereerd door een pc die werkt voor Ziekenhuis Oost Limburg (die hebben 3 campussen) en voor de borstcorrectie moet ik naar de dagkliniek in Lanaken.

1 geluk: ik sta als eerste ingepland, moet daar zijn om 7u en om 7u50 komt hij nog wat kleuren op die platte borstkas van mij en dan is het zover!!!!!

Hopla, zoonlief is weer wakker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mus!

Welkom op t forum!

Super spannend!! Nog maar een paar nachtjes slapen!

Ik ben afgelopen donderdag de 18e geopereerd dus nog heeeeeel vers allemaal!

Ik was ook een echte piet paniek van te voren...pffff...zat zo vreselijk te stressen allemaal en overal bang voor. Narcose (word ik wel weer wakker?!) en vooral de pijn naderhand....heel bang voor.

Ik heb 2 kindjes 4 jaar en 1 van 16 maanden.

Als je wil moet je mijn topic maar eens even lezen (uhm, zet je kindje even achter wat speelgoed ;-))

Even een geruststelling voor je; ik vind de pijn tot nu toe best goed te doen hoor!! Ik heb 3 soorten pijnmedicatie meegekregen en de zwaarste heb ik nog steeds niet gebruikt!

Als ik het kan kan jij het ook!!

Als je iets wilt weten...kom maar op!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mus

Tegen de zenuwen.. sja... die zullen er toch wel zijn. Iedereen heeft ze gehad en achteraf zijn de meesten toch wel verbaasd over hoe goed eigenlijk alles verlopen is.... Ook dat zal je niet helpen, maar neem maar van ons aan, dat het best wel eens mee kan vallen (meestal ;) )

De dagkliniek in Lanaken... En je schrijft in je titel dat je in Genk geopereerd wordt... uhm wat gaat het worden? Het is namelijk zo dat we even de kliniek in je titel erbij willen vermelden. Handig voor anderen die op zoek zijn naar info over de kliniek waar jij geopereerd wordt ;)

Mag ik vragen wat dat eigenlijk is, die Bach rescue? Schiet mij alleen maar klassieke muziek te binnen als ik Bach hoor :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik schreef Genk omdat hij daar zijn consultaties doet, het ziekenhuis St Barbara in Lanaken 'gebruikt' hij voor de ingreep zelf.

Bach rescue is een 'alternatieve manier' om de stress te verminderen, maar ik denk dat de muziek mss wat meer effect zou hebben

Www.bachrescue.nl

Stones heb je verhaal gelezen en is erg herkenbaar! Heerlijk, ik ben 'normaal'!

Nog maar 4x slapen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het domste wat je kan doen 3 dagen voor de operatie? Juist ja, lezen over complicaties en foto's bekijken :102:

Aaaaarghhh :93: nu twijfel ik weer over het aantal cc en of het toch niet beter dual plane geplaatst zou worden.

Heb vanochtend nog eens heerlijk 'geprofiteerd' van mijn vrijheid en lekker lang in bed blijven liggen, half indommeldend afwisselen van linkerzij naar rechterzij, op mijn buik, terug op mijn zij etc....

Onnozel he? Maar ik ga het erg moeilijk hebben om constant op mijn rug te liggen, ben een notoire buikslaper. Hoe deden jullie dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mus, wat is het toch herkenbaar!

Hoeveel vrouwen beginnen complicatieverhalen en over het aantal cc te lezen vlak voor de operatie? Nou, misschien wel 80 of 90 % van ons haha.

Weet je wat het is met complicaties: je hoort of bij de geluksvogels of bij de pechvogels..... Het is niet anders... Ja, complicaties komen voor, maar je moet net pech hebben wil je ze krijgen. Dat is bij elke operatie zo he :)

En dat slapen op je rug....

Ik slaap ook graag op mijn zij (eigenlijk kon ik voor mijn bv helemaal niet op mijn rug slapen)

Ik heb dat als volgt gedaan: hoofdsteun een stuk omhoog, zodat ik niet helemaal plat lag. Een paar kussens om het gat dat aan de bovenkant onstaat, op te vullen en dat ik dus met mijn hoofd net iets meer naar voren geknikt lag dan je normaal zou liggen (dit als anti-snurk ;) )

Verder had ik een kussen in mijn knieholtes, dat ervoor zorgde dat ik niet zoveel last kreeg van mijn rug en ja... ik heb een tempur matras, en wil daar geen reclame over maken, maar dat was wel echt een uitkomst. Ik lag heerlijk zacht en toch voldoende steun.

Als je je hoofdsteun niet kunt verstellen, dan schaf maar een raffel kussens aan, waarmee je een fort in je bed bouwt, waardoor je ook wat hoger ligt ;)

Nog 3 nachtjes slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief Musje, lees vanaf nu alleen nog maar de operatieveslagen en kijk naar de mooie foto's! Over 3 dagen al heb jij ook van die mooie borsten en is alles al achter de rug! En dan kan je genieten van het mooie uitzicht!

Over een tijdje moet jij mij dan weer gerust stellen ;)

Slaap nog maar lekker op je zij en buik :) Nu kan het nog :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mus!

Hihi...nee..nee...foei...geen slechte dingen van te voren lezen...daar kunnen "wij soort" mensen helemaaaal niet tegen! Maar fijn te horen dat je mij NORMAAL vindt, mijn man denkt daar soms anders over als ik weer eens zit te stressen ;-)

Maar even serieus, het is gewoon suoer spannend en die zenuwen kun je vrij weinig tegen doen, dat hoort er nu eenmaal bij. Maaaaarrr....tis nu nog maa heel even voor jou en dat heb je ze gewoon al!!

Ik ben ook een echte zijslaper en dat mis ik wel erg nu. Probeer het idd zo comfortabel mogelijk te maken (ik heb gelukkig een elektrisch verstelbaar bed, voeten en hoofd) maar ik heb me op een gegeven moment me er gewoon aan "overgegeven" zeg maar.

Als het slapen niet goed lukt en vaak wakker wordt dan ga ik niet koste wat kost proberen om toch maar in slaap te vallen. Ik pak gewoon een tijdschrift, tv aan of iPad en denk; ik slaap morgenmiddag nog wel even een uurtje.

Gods...wat heb ik toch altijd lange zeververhalen!

Kortom; komt echt helemaal goed musje!! Je gaat strakjes zoooooo blij zijn met je nieuwe boobies!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt lieve Me81! Enneh Stones78 ik lees graag zeververhalen :46:, toch fijn om te weten hoe de andere dames het 'overleefd' hebben en welke oplossingen zij bedenken!

Als ik over 2 nachten niet kan slapen kan ik het forum toch nog even raadplegen he ;)

Aangezien ik nu enkel nog 7/7 24/24 "boobies" denk kwam er daarnet nog een vreemde vraag in me op:

Hoeveel zou ik nu 'bijkomen' qua gewicht? :45:

Maar echt, serieus ik zal toch wel een halve kilo zwaarder thuiskomen, nee?

Pas op, dat gaat wel de allerleukste gewichtstoename ooit zijn hoor :14:

Morgen mijn laatste dag als platte vijg, hoeraaaaaa! (alhoewel ik er nog altijd heilig van overtuigd ben dat de operatie om de een of de andere reden niet zal doorgaan. Dat ik een ongeval krijg, of de pc ziek is, of het ziekenhuis afbrand, of.....)

Nog maar 36 uur te gaan en dan zijn ze van mij, jajajajajajajajajaaaaaaaa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is jouw laatste dag inmiddels al ingegaan!! Joehoeeeee!! Spannend spannend spannend!

Ik had dat gevoel ook wel een beetje, dat de operatie niet zal gebeuren. Je kunt je er gewoon nog geen voorstelling van maken.

Uhm, qua gewicht. Daar was ik dus ook nieuwsgierig naar en heb me dus gewogen 1 of 2 dagen erna. Ik ging er heen en woog 60-61? En nu 62 kilo! 375cc per boob en vocht want menn....HEB me toch een opgeblazen buik!

Musje!! Nog heeeeeeeeel even meid!!! Ik wil je bij deze alvast heeeel veel sterkte wensen en je gaat straks super blij zijn!

Hoop dat je je snel goed voelt om een verslagje te kunnen schrijven, kijk er al naar uit!

Zet em op!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg, morgen is de grote dag!! Die spanningen heb ik nu al een beetje en moet nog wachten tot 13 december,aah! :-)

Maar morgen heb jij je borsten!!

Ik wil je alvast veel succes wensen voor morgen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te geloven, maar als alles goed gaat lig ik over 12 u op de operatietafel :18:

Alvast bedankt voor de lieve/bemoedigende woorden, ik kan ze goed gebruiken :141: . Daarnet zoontje in bed gaan leggen en ik moest echt huilen bij het idee dat dat fijne moment (ik geniet er echt van om mijn klein molletje naar boven te dragen en een laatste nachtzoen te geven) voor enkele weken niet mogelijk is... ik voel me echt een dramaqueen maar de stress en angst spelen me serieus parten, er zijn al ettelijke zakdoekjes gebruikt vanavond.

Dadelijk nog een heerlijk badje en dan hopelijk toch een beetje slapen en als we dan terug opstaan is het zover, waaaaah! :1bouncingboobs:

Ik was vandaag mijn gsm thuis vergeten en bij thuiskomst zag ik dat het ziekenhuis gebeld had, mijn eerste idee was 'lap, ze belden om de operatie te annuleren', gelukkig was het gewoon de dagkliniek die even belde om me eraan te herinneren dat ik morgenvroeg om 7u nuchter verwacht word. Alsof ik de operatie zou kunnen vergeten :5:

Zodra het lukt kom ik een verslagje typen, nog een fijne avond lieve dames en hopelijk tot morgen (met 2 nieuwe airbags)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

...en toen was het woensdagochtend 24 oktober :43: Als ik alles bijeen tel heb ik toch zeker 6,5 uur geslapen dus dat is al bij al niet slecht :76:

Veel honger heb ik niet, ik heb eerder het gevoel dat er 10 kilo cement of zo in mijn maag zit dus da's best handig aangezien ik altijd een rothumeur krijg als ik honger heb (vooral aangenaam voor mijn vriendin die me vergezelt :46: )

Mijn vriendin die meekomt heeft net laten weten dat ze onderweg is naar hier dus nog heel even en dan zijn we weg! Mijn man moet eerst nog onze zoon naar de onthaalmoeder brengen, 4 uurtjes werken en dan komt hij ook naar het ziekenhuis. Eigenlijk een beetje jammer dat hij nu nog slaapt, had nog graag even 'afscheid' genomen... Ach ja, hij heeft gisterenavond al 'afscheid' mogen nemen van de 2 lege theezakjes :45: dat zal wel volstaan.

Gisterenavond nog een lief sms-je gehad van mijn schoonmama om me veel succes en sterkte te wensen, echt, ze is een schat uit de duizend! Zusje heeft nog gebeld, andere vriendin even gechat. Het is toch wel fijn om te weten dat er mensen aan je denken en duimen. Oh ja, en natuurlijk jullie niet te vergeten!!!! :57:

Lieve dames, hopelijk tot gauw!

Dikke zoen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.