Ga naar inhoud

Mushu91 : 30 november 2012 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey ladies!

Ik heb al enkele positieve dingen gelezen hier over Dr. Plovier. Heb de gisteren een mailtje gestuurd en mag 29 oktober al op consultatie!

Maar wat ik dus wou vragen. Opereert Dr. Plovier ook in Beau Care. Want die mevrouw antwoorde maar heel vaag op mijn mail toen ik haar

die vraag stelde.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vroeg:

Beste,

Ik wil nog even zeker zijn, mijn consultatiegesprek aanstaande vrijdag is toch met Dr. Plovier of vergis ik mij?

Mvg

Haar antwoord:

Beste,

Consultatie is met doket Vrambout.

Op de dag van je operatie heb je een tweede consultatie met de behandelende chirurg

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet niet of het aan mij ligt maar dit is toch zeer onduidelijk? :huh:

Dus weet iemand hier misschien het antwoord op mijn vraag?

Groetjes! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belachelijk antwoord op die mail!

Plovier werkt alleen in zijn eigen kliniek: beclinic.. Heeft vroeger, zoals eerder hierboven al geschreven, wel in Beaucare gewerkt...

Heb je dr. Vrambout al eens gegoogeld?

Er zijn mensen hier die heel tevreden zijn over de chirurgen die tegenwoordig bij Beau care werken! En er zijn er ook die mooie resultaten hebben gekregen. Maar de directeur van deze kliniek: dr. Vrambout is niet helemaal een lekkere vent....

Als je naar Plovier wilt, moet je even naar Beclinic in Overijse mailen!

Succes

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

Nou ik heb mijn bv gehad bij beaucare en heb mijn eerste gesprek gehad met vrambout maar ik vond het een hele lieve man die alle tijd voor me nam

ik ben zelf geholpen door sarah ulens en ben echt super super tevree over beaucare en zijn personeel

plovier werkt daar niet meer

ik raad het echt iedereen aan om toch eens een kijkje te gaan nemen bij beaucare en te voelen of je je net zo vertrouwd voelt als ik

je kan de foto's va het resultaat bekijken bij mijn profiel

groetjes es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Ben vandaag op consult geweest bij dokter Plovier in Be Clinic te Overijse.

Consult ging heel snel aangezien ik al meerdere chirurgen ben gaan zien voor een bv.

Er was al meteen plaats voor mij wegens een annulatie. Dus 30 november om 10h30 is DE dag! :43:

Nu zei meneer Plovier aan de hand van de foto's, die ik van deze site haalde, dat een 500 cc en dual plane dicht bij mijn

wensen zou liggen. Andere dokters stelden mij 300 cc voor. Nu heb ik eens het één en ander

opgezocht en heb gelezen dat 500 cc toch wel voor meerdere complicaties zou kunnen zorgen.

Moest het echt zo zijn overweeg ik om voor 450 cc te gaan.

Ik ben 163 cm en weeg 58 kg. Ik ben nogal een mager ding.

Kan iemand mij wat raad geven?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice.

Ik moet 3 jan, en ga naar global care clinic.

Krijg tussen de 380 en 440 cc (motiva)maar word pas tijdens de operatie met pasvormen beslist.

(380-410-440 kwa verschil zit er maar 1a2 cm verschil)

Misschien heb jij dat ook met je prothese van 450 naar 500.

Weet je welke merk je krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha manier van antwoorden op mijn mail trekt idd op niets. Ben trouwens vandaag op consultatie geweest bij Plovier en mijn operatie staat vast 30 nov.

Heb naar Beaucare gewoon gestuurd dat er iets dringend is tussen gekomen en

dat ik niet aanwezig kan zijn op het consultatiegesprek. Geen antwoord, zegt genoeg!

Versta mij niet verkeerd ik ken de klinkiek Beaucare niet en ik trek hun bekwaamheid niet in twijfel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Ik heb even je topics samengevoegd, zodat alles lekker overzichtelijk bij elkaar staat!

Verder staat je topic nu bij de operatieverslagen en is je titel aangepast, zodat je hier gewoon in dit topic door kunt schrijven, ook na je operatie! :)

Heel veel succes met aftellen!!! :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mushu91< gefeliciteerd met je datum!

Ik kan je helaas niet helpen want moet nog onder het mes.

Op zaterdag 17 november wordt ik geopereerd door dr.Plovier en

krijg 400-450cc van merk Motiva. Ik zei tegen hem dat ik een volle D wilde

Nu heb ik een lege b, dus ben ook benieuwd joh

spannend spannend allemaal, voor mij is het al over 18 dagen woohoo ik vind het super spannend.

groet Lady_1973

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mushu91 (en lady_1973)

Ik ben 12 oktober geopereerd door dr. plovier. 500cc motiva en ben nu 3 weken PO!

Ik zei dat ik een D cup wilde. Ik heb het een paar dagen geleden opgemeten en zit nu volgens verschillende maattabellen op internet op een 75C (voorheen 75A)

Op zaterdag 17 november wordt ik geopereerd door dr.Plovier en

krijg 400-450cc van merk Motiva. Ik zei tegen hem dat ik een volle D wilde

Nu heb ik een lege b, dus ben ook benieuwd joh

Het komt zelden voor dat plovier zich aan afgesproken cc houdt. ik bedoel hiermee dat hij er liever meer in doet. Misschien omdat veel vrouwen achteraf zeggen dat het best nog wat groter had mogen zijn? Ik weet het niet ik schrok me in ieder geval wezenloos want op consult was het 450cc. maar ik heb de cc's vooral in de breedte door het merk Motiva (breedste merk t.o.v. sebbin en cereform heb ik van best_boobie doorgekregen)

Ik ondervind geen vervelende zaken met mijn 500 cc. Enige is dat er ineens meer gewicht aanhangt en met echt recht staan ben ik voorzichtig. Dan denk ik dat ik al recht sta, sta ik nog krom hihi.

Kijk anders in mijn operatieverslag van 12 oktober. Demis heeft mij in privé berichten allerlei dingen gevraagd zodat ze voorbereid was op wat er komen ging en tips gevraagd. Mochten jullie dus vragen hebben, stel ze gerust. Denk dat ik een behoorlijk recent beeld kan geven omdat ik 3 weken geleden daar lag te creperen hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mushu91 (en lady_1973)

Ik ben 12 oktober geopereerd door dr. plovier. 500cc motiva en ben nu 3 weken PO!

Ik zei dat ik een D cup wilde. Ik heb het een paar dagen geleden opgemeten en zit nu volgens verschillende maattabellen op internet op een 75C (voorheen 75A)

Het komt zelden voor dat plovier zich aan afgesproken cc houdt. ik bedoel hiermee dat hij er liever meer in doet. Misschien omdat veel vrouwen achteraf zeggen dat het best nog wat groter had mogen zijn? Ik weet het niet ik schrok me in ieder geval wezenloos want op consult was het 450cc. maar ik heb de cc's vooral in de breedte door het merk Motiva (breedste merk t.o.v. sebbin en cereform heb ik van best_boobie doorgekregen)

Ik ondervind geen vervelende zaken met mijn 500 cc. Enige is dat er ineens meer gewicht aanhangt en met echt recht staan ben ik voorzichtig. Dan denk ik dat ik al recht sta, sta ik nog krom hihi.

Kijk anders in mijn operatieverslag van 12 oktober. Demis heeft mij in privé berichten allerlei dingen gevraagd zodat ze voorbereid was op wat er komen ging en tips gevraagd. Mochten jullie dus vragen hebben, stel ze gerust. Denk dat ik een behoorlijk recent beeld kan geven omdat ik 3 weken geleden daar lag te creperen hahaha

lol...ja ik heb je de borsten van het lijf gevraagd.

ik wilde graag vooraf weten waar ik aan toe was.

ik wilde een D cup ( uiterlijk een DD ) maar denk dat ik daar nu al overheen ben gegaan ;)

had voorheen 75B , ik heb 515cc Sebbin gekregen

diameter 126mm

projectie 62mm

zie anders ook mijn verslag even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikke dan 550 van plovier , eerst zo 450 afgesproken .

Heb nergens last van vraag me ook af kwa complicaties boven 500 want zo groot zijn ze nou ook weer niet .

Heb nu ongeveer 80 d of 75 e ( d zit me lekkerder de e cups snijden me ) ik ben wel heeeeeeeel erg tevreden over het resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu ongeveer 80 d of 75 e ( d zit me lekkerder de e cups snijden me ) ik ben wel heeeeeeeel erg tevreden over het resultaat :)

en 80 E dan Miss boob? Dat het dan niet snijd? Ik heb jouw foto's ook mee naar plovier genomen toen hihi :D

lol...ja ik heb je de borsten van het lijf gevraagd.

Ja ik kom maar niet van jou af he:P hihi X

had je er wat aan trouwens? klopte het /kwam het overeen met jouw ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.