Ga naar inhoud

Doortje44 : oktober 2011 : Dr.Bauland : Sanavisie


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Doortje en mijn hobby is alles wat met paarden te maken heeft, ik heb er dan ook 4.Verder hebben we koeien 4 honden 2 katten en 5 schildpadden, werk genoeg dus :105:

Sinds 16 oktober jl ben ik de gelukkige bezitter van een paar nieuwe implantaten, mentor II geplaatst door Dr. Bauland kliniek Diasana.De reden was een flinke kapselvorming in mijn linkerborst waar ik nu uiteindelijk 10 jaar mee heb rondgelopen

Nu mag ik dus revalideren vandaar het surfen op het web , puur uit interesse maar ook om te zien of er meer vrouwen zijn die zolang met deze klachten hebben rondgelopen om wat voor reden dan ook.

Ik hoop dat ik jullie vragen kan stellen maar ook beantwoorden

Gr Do

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dierenvriendin Do,

Ik zou wel willen vragen hoeveel je ervoor er nu hebt gekregen. Gefeliciteerd met je nieuwe paar. En waarom mentor II? Ik heb I.

Had je erg veel last van die kapselvorming? En welke baker had je? Hoe bevallen je nieuwe ballen. Sorry, dat rijmt gewoon. Maar je begrijpt wat ik bedoel toch?

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi ik had de euro 260 en nu de mentor 275 cc maar wilde ze eigenlijk niet groter,dus mentor alleen 250 of 275 komt het dichtstbij de huidige. Ook ben ik maar een klein vrouwtje 156cm 58 kg en mega grote boobs vind ik niet bij mij passen. Ik had idd heel veel pijn aan de inkapseling maar moest de ingreep uitstellen vanwege de paarden( ja die zijn toch wel heeeeel belangrijk ). In 2000 heb ik de ingreep laten doen door Dr.Specken EMC Bartelski in Bosch en duin . na de operatie werd de drain eruit getrokken en dat ging links niet goed, bloeden en veel pijn, de klachten werden afgedaan als normaal . In 2002 heb ik opnieuw een afspraak gemaakt en heeft de chirurg geprobeert het kapsel ter plekke te breken/kraken met de hand. Hierna durfde ik helemaal niet meer terug ! In 2002 kreeg ik ook nog een hele zware onsteking achter de protese en in de reguliere zorg werd het nogal bot afgdaan met;tja dan moet je maar terug naar de kliniek die ze geplaatst heeft....Die gaven me 2 opties, het kapsel breken onder narcose en dan bepalen of ze deze er uit moesten halen. De kans op een nieuwe ontsteking was zeer aanwezig,ik heb toen besloten om het te laten zitten .ik heb altijd gedacht dat ik de monoblockprotese had nu blijkt dat euro te zijn,in het operatieverslag is geen type of merk terug te vinden en bij navraag van Diasana bleek er niks over mijn operatie en consulten bewaard te zijn!?Allemaal een beetje vreemd maar wat kan ik er nog mee ?Nu naa deze ingreep heb ik veel meer pijn in de linkerkant en het was volgens de chirurg ook behoorlijk ingekapseld en verkalkt,rechts heb ikweinig last. Vandaag probeer ik minder paracetamol te nemen en even aan te kijken hoe dat gaat.Al met al ben ik blij dat het achter de rug is en voorlopig heel voorzichtig met mezelf en mijn mooie juwelen gr Do

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus, zou zo een scene uit een slechte horrorfilm kunnen zijn :(

Wat heb je jezelf toch aangedaan al die tijd zo rondlopen, maarja... snap het hoor...de paarden ;) Soms is het gewoon zoals het is...

Maar ik vind het super dat je nu weer helemaal up to date bent met 2 gloednieuwe boobies! Laat je wel de paardjes even met rust nu ;) Laat ze nu maar fijn en rustig inkapselen, en laten we het lot maar niet tarten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Doortje,

Wat vervelend dat je 10 jaar lang met kapselvorming hebt rondgelopen!

Lijkt me echt verschrikkelijk.

Ik ben zelf ook door dr Bauland geopereerd vorig jaar oktober.

Is het je goed bevallen?

Maar de kliniek die jij noemt ken ik niet, ik ben in Mill behandeld in kliniek Sanavisie.

Werd daar heel goed behandeld en het kost dan wel wat maar wat je ervoor terug krijgt is het meer dan waard :6:

Hopelijk heb je heel veel plezier van je nieuwe borsten!

Liefs Daf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Daf

Ja ik ben ook daar geopereerd het heet nu Viasana zie dat ik het verkeerd had geschreven :42:

Vorige week ben ik bij Dr Bauland geweest voor de laatste controle. Omdat ik weing vet heb voel je aan de onderkant de proteses zitten want er is nogal wat weefsel en kapsel weggehaald.Dokter Bauland heeft aangeraden om over een half jaar terug te komen om er dan eventueel een laagje vet in te spuiten om zo de protese te bedekken. Ik merk wel dat zwaar werk nog niet echt goed gaat en krijg dan steken in mijn linkerkant, stapje terug dus en 's nachts de BH weer aan.

We zien over een tijdje wel verder voor nu ben ik blij met mijn zachte borstje :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.