Ga naar inhoud

melaaalie : 14 september


Aanbevolen berichten

Hoi melaaalie

Welkom op het forum :viannen_01:

Goed dat je eindelijk de knoop door gehakt hebt! Fijn om te weten dat het nu eindelijk gaat gebeuren he :)

Ik weet niet of je al veel over dr. Roddi gelezen hebt. In ieder geval is rechtsboven in het scherm een zoekvenster waar je zijn naam in zou kunnen tikken.

De keuze van de prothese is gebaseerd op de breedte van je eigen borst en op de rekbaarheid van je huid. Dus het zou best kunnen dat een prothese van 500cc extra high profile wel zou kunnen en een 500 cc high profile niet. Dan zou 600 cc misschien ook te breed zijn? Maar dat is iets wat de pc zal moeten meten.

Heel veel lees- en forumplezier!

En begrijp ik het nou goed dat je 14 september je operatie hebt?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Melanie_voorna.jpg

Hallo ik ben Melanie, (27) trotse moeder van een zoon van 6 en een dochter van 5. Als sinds mijn 13e jaar heb ik last van overgewicht en was daar helemaal klaar mee. Ik ben op internet opzoek gegaan wat ik daar tegen kon doen en kwam al gauw uit bij de site www.dianagabriels.nl van Diana Gabriels. Ik besloot bij haar langs te gaan voor een consult. Diana adviseerde mij om een maagband te laten plaatsen. Op het internet lees je zowel positieve als negatieve verhalen over de maagband. Ik voelde mij zo op mijn gemak bij Diana dat ik volledig op haar vertrouwde, alles was duidelijk uitgelegd en ik heb gelijk een datum ingepland. Op 3 november ben ik naar het ziekenhuis gegaan naar dr. Marc Vertruyen. Omdat het een academisch ziekenhuis was voelde ik me veilig. Het was een makkie. ’s Morgens naar binnen en ’s avonds weer naar huis. Marc is een aardige Belgische arts. Op advies van Diana heb ik na de operatie 2 weken vloeibaar gegeten en is alles eigenlijk als vanzelf gegaan.

Op dit moment weeg ik 70 kilo. Ik ben zo blij dat ik 36 kilo ben afgevallen.

Daarnaast ontdekte ik op jonge leeftijd al dat ik in vergelijking met de andere meiden vrij weinig tot geen borsten had.Er werd mij verteld: 'ach maak je niet druk het komt vanzelf'. Ik was inmiddels 15 en nog steeds had ik vrijwel geen borsten(lees kleine a/b cup), ik las veel over borstvergrotingen maar als meisje van 15 kan je daar vrij weinig mee.Ik heb vanaf dat moment altijd gezegd, later wil ik een borstvergroting. Zeker nu ik zoveel afgevallen ben is er helemaal niets meer over van mijn borsten

Ik vond dit het juiste moment om te gaan kijken voor een borstvergroting.

Ik heb gebeld voor een informatief consult. Gelukkig kon dat op korte termijn. Ik wilde graag mooie grote volle borsten Diana is een heel open en vooral eerlijk persoon. We hebben alles samen doorgesproken en de “kipfilets” gepast. Op 17 september 2012 ben ik geholpen. Stiekem was ik toch wel bang voor de pijn na een borstvergroting. Diana stelde mij gerust en vertelde mij dat dit voelde als goede spierpijn. Dit klopte enigszins maar viel in werkelijkheid 200% mee. Ik heb 2 dagen paracetamol geslikt en ben daarna meteen gestopt met innemen van de 'pijnstiller' het was niet meer nodig.

Ik ben sóchtends geholpen en smiddags naar huis gegaan.

Nu ben ik de allertrotste bezitster van een mooie 80E!!!

Je hoort van alle kanten ga verschillende klinieken af en maak je beslissing niet na 1 afspraak.

Ik heb dit wel gedaan. Ik ben alleen bij Diana op consult geweest en ik had er meteen een perfect gevoel over en heb zo besloten om via haar voor een borstvergroting te gaan.

Als ik had geweten dat ik zo blij zou zijn met mijn borstvergroting had ik liever jaren eerder de strijd tegen de kilo's aangegaan en deze borsten jaren eerder gehad.

Nu ga ik voor mijn volgende doel. Het nog afvallen van 10 kilo en dan mag ik een buikwandcorrectie laten doen. Voor volgende week heb ik een afspraak gemaakt in Barendrecht bij Chris voor het aanpassen van mijn maagband. Dan zal het afvallen weer wat makkelijker gaan en kan ik snel een afspraak maken voor de buikwandcorrectie.

Als je vragen hebt mag je me altijd mailen:melanie1985@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melanie_voorna.jpg

Hallo ik ben Melanie, (27) trotse moeder van een zoon van 6 en een dochter van 5. Als sinds mijn 13e jaar heb ik last van overgewicht en was daar helemaal klaar mee. Ik ben op internet opzoek gegaan wat ik daar tegen kon doen en kwam al gauw uit bij de site www.dianagabriels.nl van Diana Gabriels. Ik besloot bij haar langs te gaan voor een consult. Diana adviseerde mij om een maagband te laten plaatsen. Op het internet lees je zowel positieve als negatieve verhalen over de maagband. Ik voelde mij zo op mijn gemak bij Diana dat ik volledig op haar vertrouwde, alles was duidelijk uitgelegd en ik heb gelijk een datum ingepland. Op 3 november ben ik naar het ziekenhuis gegaan naar dr. Marc Vertruyen. Omdat het een academisch ziekenhuis was voelde ik me veilig. Het was een makkie. ’s Morgens naar binnen en ’s avonds weer naar huis. Marc is een aardige Belgische arts. Op advies van Diana heb ik na de operatie 2 weken vloeibaar gegeten en is alles eigenlijk als vanzelf gegaan.

Op dit moment weeg ik 70 kilo. Ik ben zo blij dat ik 36 kilo ben afgevallen.

Daarnaast ontdekte ik op jonge leeftijd al dat ik in vergelijking met de andere meiden vrij weinig tot geen borsten had.Er werd mij verteld: 'ach maak je niet druk het komt vanzelf'. Ik was inmiddels 15 en nog steeds had ik vrijwel geen borsten(lees kleine a/b cup), ik las veel over borstvergrotingen maar als meisje van 15 kan je daar vrij weinig mee.Ik heb vanaf dat moment altijd gezegd, later wil ik een borstvergroting. Zeker nu ik zoveel afgevallen ben is er helemaal niets meer over van mijn borsten

Ik vond dit het juiste moment om te gaan kijken voor een borstvergroting.

Ik heb gebeld voor een informatief consult. Gelukkig kon dat op korte termijn. Ik wilde graag mooie grote volle borsten Diana is een heel open en vooral eerlijk persoon. We hebben alles samen doorgesproken en de “kipfilets” gepast. Op 17 september 2012 ben ik geholpen. Stiekem was ik toch wel bang voor de pijn na een borstvergroting. Diana stelde mij gerust en vertelde mij dat dit voelde als goede spierpijn. Dit klopte enigszins maar viel in werkelijkheid 200% mee.

Ik ben sochtends geholpen en smiddags weer naar huis gegaan.

Ik heb 2 dagen paracetamol geslikt en ben daarna meteen gestopt met innemen van de 'pijnstiller' het was niet meer nodig.

Je hoort van alle kanten ga verschillende klinieken af en maak je beslissing niet na 1 afspraak.

Ik heb dit wel gedaan. Ik ben alleen bij Diana op consult geweest en ik had er meteen een perfect gevoel over en heb zo besloten om via haar voor een borstvergroting te gaan.

Als ik had geweten dat ik zo blij zou zijn met mijn borstvergroting had ik liever jaren eerder de strijd tegen de kilo's aangegaan en deze borsten jaren eerder gehad.

Als je vragen hebt mag je me altijd mailen:melanie1985@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.