Ga naar inhoud

Bh troubles


Bboob

Aanbevolen berichten

Hahaha ,klinkt zooooooo bekend!

Ik had laatst 3 bhs van de zelfde maat besteld,nou echt de ene was te klein de ander was te groot en de derde ging net,eigenlijk ook wat krap maar toch maar gehouden.

Dus ook al bestel je nog uit de zelfde winkel,de maten kloppen van geen kanten!!

Of je moet t zelfde merk pakken?

Beter is om de hunkermoller voortaan over te slaan,die heeft voor boobs met protheses echt slechte bhs en passen doen ze vaak ook al niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<p>oke de 70c shock absorber is toegekomen, moet hem nog goed passen als de vriend eindelijk thuis is maar denk dat ik toch een 75 nodig heb...kzou dan wel terug SA nemen, kwestie van consistent te blijven... maar dan... B of C?</p>

<p> </p>

<p>Heb al gezegd dat vriendje lief de lintmeter er maar eens bij moet pakken. niet dat dat eenn zekerheidgeeft maar wel een idee. Zolang het maar nmeer dan 14 cm verschil is ofzo. Geen a meerXD</p>

<p> </p>

<p>effe logica </p>

<p> </p>

<div>SA cup te klein->75c</div>

<div>cup goed ->75b</div>

<div>cup te groot -> vergroting heeft een nieuwe betekenis en mijn boobs zijn klein (which they're not)</div>

<p> </p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.