Ga naar inhoud

Bh troubles


Bboob

Aanbevolen berichten

Hello,

Ja ik weet t, ik moet niet zeuren :)

Maar heb wat bh troubles: ik vind echt gene die goed zitten :(

Ik zal inderdaad wat geduld moeten hebben, nog maar 5 weken po, en wat moeten passen en afzoeken, i know! :)

Maar wat me t meeste stoort is volgende:

Ik heb nu eindelijk mijn befaamde spleetje, yes! Maar da's meteen ook t probleem.... De ruimte tussen de 2 cups is van de meeste bh's te groot: als ik vb een beugelbh aan doe dan snijden die ijzeren dingen gewoon in mijn lijf tussen me boobs... Dus na een uurtje moeten ze af :(

Iemand tips? Of merken die dit minder hebben of waarvan t tussenstuk minder breed of lagee zit?

Hellllpppp!!!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je in het tussenstukje niet een heel klein naadje kunnen (laten) stikken?

Alhoewel me dat ook niet comfortabel lijkt :17:

Jaaaaa het is me wat allemaal. Ik heb het hier al eens vaker gelezen, het befaamde tussenstukjesprobleem :45:

Gaat er bij mij meteen een lampje branden, waarom het bij mij ook irriteert :17: Omdat ik zeer zelden een beugelbh draag (mede doordat het niet fijn zit) was ik me er niet zo van bewust, maar ook ik heb er dus eigenlijk last van :97: :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De naaister zal me zien komen, woon nogal in een klein dorpje haha :)

Maar kan toch niet heel mijn leven met die shit sport bh blijven lopen!

Al zit ie uiteindelijk wel suppeerrrr lekker ;)

Maar t beperkt wel de kledingkeuze he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat word echt een zoek tocht hoor eer je je favo bh hebt gevonden.

Ik weet nu mn merken die ik fijn vind en zodra ik eens een andere probeer ,valt het tegen ,zitten ze niet lekker ,of kriebelen of knellen etc.

Om gek van te worden.

Maar uiteindelijk zul je bhs vinden die wel goed zitten,en misschien is t bij jou een kwestie van dat t nog ietsje soepeler moet worden?

Gat in de markt: bhs voor nepboobs........ :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde probleem :-(

Heb her en der nu online bh's besteld....geen een zit lekker of past goed, de beugels zitten niet lekker of snijden of de cups sluiten niet goed aan....grrrr....

Als het goed is krijg ik vandaag weer 2 bh's binnen, ditkeer besteld bij LACE...mooie modelletjes en merken hebben ze daar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bboob, je hebt ook van die mooi "beugel" bh's met een voorsluiting aan de voorkant.

Zoals "vroeger" de eerste push up bh's waren. de beugel van dat soort bh's lopen niet ver omhoog maar eindigen niet zo hoog tussen het spleetje.

Ben zelf ook op zoek naar DIE bh... dus als ik m vind... .laat ik het je weten.

verder kan ik je alleen maar heeel heel veel succes wensen met je zoektocht!

(en klagen mag altijd he dat weet je!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik klaag niet hoor :102: had me gewoon zo verheugd op mooie bh's en dan blijkt dat niet zo evident te gaan zijn :93:

Nu ja, net 2 online besteld, we shall se....

En heb dan maar een nieuwe sport hé, bh shop till i drop :101:

@Vlinder: inderdaad, gat in de markt dit, kun je stinkend rijk mee worden!!!!

@Supergirl: same here, heb er vandaag ook 2 via lace besteld.... lang leve de visa :101:

@Liesje: i know, maar denk niet dat die bestaan in maat G/H? En heb der ook een negatieve ervaring mee: als je die online besteld dan moet je nog taxen betalen als de postbode aan je deur staat....invoeringsbelastingen of iets in die aard.... was vorige keer rond de €100, mannetje deed natuurlijk net open, kon der nie mee lachen, haha :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Had een 75g balconette van freya en 75g wonderbra... Vandaag teruggestuurd!

Te groot...

Heb er nu 2 in 75f besteld...

Ze zijn toch vreemd hoor die tieten van mij, 96 cm omtrek nu...

Maar blijf ze mooi vinden hoor, zolang ze niet meer krimpen ben ik happy :)

En die van curvy kate is nog nie binnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er net 4 besteld, ditmaal allevier 80H, had de vorige keer bh's in HH en J besteld....ook te groot.

Maar jij hebt toch omvang 70? of zit dat je net niet lekker? Mijn omvang is 105 cm....volgens de tabel zou ik dus veel groter hebben dan 80H....nou...mooi niet hoor, klopt geen hout van van die maattabellen...

Maar bij Lace hebben ze echt de meeste keuze vind ik.

Maar belangrijkste is idd dat we superblij zijn met onze boobies... en die bh's...uiteindelijk gaan we vinden wat lekker zit en goed past.....al duurt het nog effies....och.....maakt het uit ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi girls,

Lace heeft vooral Engelse merken en die dien je wel 2-3 maten kleiner bestellen dan je Nederlandse bh's ;)

Voorbeeld als Nederlandse bh maat heb ik een 70 I en van Freya een 65GG of 70FF

Daarnaast kunnen jullie altijd nog deze dingen proberen, voor mij was het echt een uitkomst:

http://www.magicbodyfashion.com/nl/bra-wire-comfort

Heb nu geen pijn meer :)

Of een strapless bh die beugels zweven altijd wat tussen de boobs :P

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freya te groot in cup G??(de 75F van Freya zit mij veel te krab)

Ik heb ook 96 in omtrek ,snap niets van je tieten,ze lijken 3 keer zo groot als de mijne!!

Als je 96 van omtrek hebt,moet je een 80F proberen zie zitte bij mij altyd super. 75F is me altyd te klein,en blijf dr helaas steeds weer intrappen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pf die maten, het is me toch wat :93:

Maar, heb me vandaag een Triumph 70G aangeschaft en die past!

Dus tja, dan klopt t wel een beetje, 75F en 70G? Niet?

Er zijn nog 3 bh's onderweg, verschillende modellen en merken dus eens zien waar we daar mee uitkomen!

Maar ik heb er al 1.... De collectie kan beginnen! :44:

Mijn rimpels worden met de dag erger, meer en meer :102:

Controle staat gepland op 19 november, maar als ik zo de verhalen lees is er jammergenoeg niets aan te doen....

Fotootje staat in de gallerij :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja net bekeken,en das toch al snel hihi,worden er vast snel veel meer!

Ik heb dr zo ontsettend veel,alleen draag ik eigenlijk altys men favos ,voor al de sapphs zitten goed vind ik. (of 75G,de 80F)

van hunkerluller heb ik altyd een G/H nodig die vallen piepklein.

wat je rimpels betreft ,vind dat wel ontzettend snel hoor,pff.

Hoop echt dat t meevalt ,en je niet weer straks onder t mes moet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlindertje,

Tja, ik hoop het ook, want heb altijd naar mijn wissels 'uitgekeken', maar nu ben ik superblij met t resultaat en de vorm ( groter mag altijd natuurlijk :44: ) dat ik niet meer wil wisselen!!!

Maar het baart mij echt wel zorgen, dat rimpelgedoe, want het wordt echt erger, ook al aan de binnenkant van mijn borsten... Je ziet het niet, maar het is echt een bizar gevoel en de schrik zit er gewoon in dat het nog erger of zichtbaar gaat worden.

Als ik het zo van andere meiden lees is het 'normaal' ( al vind ik dat toch niet hoor! ), maar vooral kan er niets aan gedaan worden, dus tja...

In elk geval, ik heb Plovier vandaag een mailtje gestuurd dat ik me er toch aan stoor, en ik heb een date met hem op 19 november dus we zien dan wel weer....

Nu moeten jullie me excuseren, ik ga weer verder met de bh-jacht! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freya te groot in cup G??(de 75F van Freya zit mij veel te krab)

Ik heb ook 96 in omtrek ,snap niets van je tieten,ze lijken 3 keer zo groot als de mijne!!

Voor mij geldt hetzelfde ik pas de 75F van Freya ook absoluut niet, is echt te klein.

Misschien moeten je boobs toch nog wat dalen/vormen ofzo Bboob?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bboob

Wat rot van die rimpels.... En nu ook al aan de binnenkant?

Jij bent wel ongelooflijk snel van alle vocht af als ik dat zo hoor......

En je schrijft dat wij het normaal vinden, die rimpels hihi. Nee natuurlijk is het niet 'normaal' in de zin van wat als 'normaal' gezien wordt!!! :D Maar het komt wel heel vaak voor, ZÓ vaak dat je zou gaan denken dat het 'normaal' is ;)

Ook ik voel wat rimpeltjes, maar omdat ze nu (na vier maanden) toch flink zachter geworden zijn, voel ik het minder dan toen mijn prothesen nog harder waren..... Het is niet fijn om te voelen, maar ik vind zelf... als je het niet ziet..... dan is het niet zo een groot probleem voor mezelf...

Ik heb nu mooie borsten (en jij ook!!!! ECHT SUPER MOOI!!!! ) en daar mogen we mee pronken. Jammer dat we dingen voelen die er niet horen te zijn en ik hoop ook echt dat Plovier iets voor je kan betekenen..... Maar mocht dat niet zo zijn, dan hoop ik dat je ermee kunt leven? (klinkt dit nu stom? want zo wil ik het niet overbrengen hoor.... :unsure: )

Ben benieuwd wat Plovjeeeeeeeeeee ervan zegt :)

liefs, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goed goed hier in het verre en koude belgenland :)

Linkerboob opeens harder en pijnlijker geworden, hoop dt t gewoon van te veel werken is :(

Vanavond nog eens topic update time en nog eens fotootjes nemen ...

Tot vanavond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pf die maten, het is me toch wat :93:

Maar, heb me vandaag een Triumph 70G aangeschaft en die past!

Dus tja, dan klopt t wel een beetje, 75F en 70G? Niet?

Een beetje wel ja :42:

Als je een bandmaat naar beneden gaat, dan moet je een cupmaat omhoog om het zelfde volume van cup te houden, maar als je met verschillende merken door elkaar heen gaat zitten, dan wordt het toch wel tricky. Al was het maar dat Freya de 70FF, GG, HH en JJ als echte maten kent en Triumph niet. Dus bij de britse merken lopen de letters veel minder snel op dan op het continent bij bv. Triumph.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Oke beetje uitgestorven topic maar vind het hier wel passsen.

Ben dus aan het shoppen voor een goede sport bh 1 week PO

Naar hunkemoller, verkoopster zegt me dat ik een 70 ben van omtrek. heb gezegd van 280 cc wat wss op een C uitkomt volgens mijn pc. zij denkt dat ook. maar geen 70c te bespeuren. heeft ze me 2 verschillende modellen 75c en 1 70b mee gegeven om te testen. de witte c leek eerst best te zitten maar heeft deze nacht als hell in mijn lijf zitten snijden. oke wel op zijn meest vaste haakje

de zwarte c leek me eerst wat te groot van cup maar zit nu het comfortabelst. in het middelste haakje.

de b zit lekker maar is te los. en level2 wat echt te weinig steunt

explain to me the sience dat die witte 75c snijd en de 75b te los is? I tell you there is none XD

nu aan het wachten op een 70c shock absorber.

Ik heb op de site van pure lime gelezen dat op gebied van cup een 75b gelijk zou zijn aan een 70c (VB: 80a = 75b van cup) dus dan zou die 70c zalig moeten zijn. maarwaarom snijd een grotere omtrek (75c) dan?

Oke technisch gezien zou ik de verschillende maten in hetzelfde model moeten uitproberen maar er was eigenlijk bitter weinig keuze in de winkel. en kan nu moeilijk 3 bh's online bestellen en dan 2 terugsturen. hmmm waarom niet? Pfffff I'm screwed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.