Ga naar inhoud

Zwemmen


Anominous

Aanbevolen berichten

Je gebruikt natuurlijk wel vollop je borstspieren met baantjes trekken.

Wellicht dat je ze in een wat langzamer tempo kan maken zodat je spieren nog niet optimaal belast worden.

Na 6 weken weer sporten, is na 6 weken weer sporten, dus ook zwemmen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het wondje is zeker dicht hoor! :) ... En inderdaad, ik zal het wel voelen wanneer het teveel wordt ofzo ... Rustig aandoen ;)

Amai Raibabe19; op 3 weken al ! :) Durver ... Ben ook al eerder naar de sauna geweest en dus in het zwembad, maar zonder te zwemmen :P hihi

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht zwemmen na 7-8 weken en we waren die periode ook een weekje op reis (in een huisje met sauna). op het domein was er een gewoon zwembad (dus geen subtropische toestanden), maar het zwemmen lukte toen niet (al was het misschien meer uit onzekerheid)... ik zou niet te veel forceren. ik sport heel veel en heel graag, maar heb de eerste 3 maanden echt geen risico willen nemen. daarvoor was mijn BV me te kostbaar.... zelf de sauna heb ik toen maar 1x geprobeerd, als was ik op het moment van de reis tss de 7 en 8 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.