Ga naar inhoud

Doddeke: 15 oktober 2012: Dr van Renterghem: Sint Augustinus ziekenhuis Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hey Stones!

Slapen was geen succes! om de twee uur wakker, niet zozeer van de pijn hoor maarvan de ongemakkelijkheid! veel keuze qua ligging heb je niet in het begin, plat op die rug!! een grote beer van de dochter onder men knieen en twee kussens in de rug...

Men vriend zegt dat ik er als een robot uitzie :-) Dag twee, en de pijn is te vergelijken met gisteren vind ik, niet erger geworden dus ben daar al blij om!! Stones, twee dagen!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

LaDy 010 ga direct jouw verslag eens lezen!! ca va met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik ben beetje aant panikeren maar zal door de pijn komen zeker?? Krijg bijna paniekaanval! hoop dat het snel zal beteren, voel me helemaal niet zo goed, zal ook wel door die narcose komen en slapen gaat ook niet zoals het moet :-( xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och doddeke toch.....rustig blijven meid!! (goh, dat dit uit mijn mond komt is heeeeel apart, want ik ben dus heeeeel bang de ik ook paniekaanvallen ga krijgen, vooral snachts vd pijn, kan daar niet zo goed mee omgaan)

Wat mij helpt; AFLEIDING!!! Ben je alleen of heb je iemand in de buurt? Zorg anders dat er lekker iemand naar je toe kan komen zodat je wat te kletsen hebt en je gedachten worden afgeleid van de pijn.

Hoop dat het inmiddels al wat beter gaat met je meid!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Ja ca va met me.... Ben nu bij men moeder om men gedachten even te verzetten want men twee dochtertjes zijn hier. De jongste gaat straks mee naar huis voor de eerste keer maar men man vangt ze goed op dat ik zeker niet moet heffen of zo.

Qua pijn gaat het redelijk goed maar ik voel me zo slap als een vod en men gewrichten doen pijn (denk door de verkrampte houding) en dan begin ik te pannikeren als ik me niet voel zoals ik zou willen!!

Zit in het hoofdje maar al bij al moet ik over de pijn niet klagen op de moment.

Stones, alles goed met je? zenuwachtig voor morgen? Ga aan je denken hoor meid!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahhh...daar is ze! Gelukkig, begon me al een beetje zorgen te maken!

Goed dat je naar je moeder bent gegaan, inderdaad dus die afleiding dat helpt echt het beste!

Zeker met 2 kindjes erbij, die vragen de nodige aandacht zodat je even niet aan jezelf kunt denken.

Goed om te horen dat het toch al weer ietsje beter met je gaat. Goed eten hoor en lekker met wat zout zodat je je niet zo slapjes voelt (wel minder voor t vocht dat vasthoudt maar slap voelen is ook niks) of dextro ofzo. Maar ik denk dat je dat allemaal al wel doet?

Oooohhh....en OF ik zenuwachtig ben...niet normaal gewoon. Vraag mezelf regelmatig af wat ik in godsnaam toch ga doen! Ben er gewoon zo vreselijk bang voor!

Maar ja, moet proberen me erover te zetten want ik wil het tenslotte zelf!

Fijn dat je aan me denkt morgen! Om 11.30 moet ik er zijn en om 12.00 de operatie.

Rustig aan doddeke!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook ervoor dat gedacht, waar ben ik nu mee bezig? hihi! Komt goed, voor wat hoort wat dus ja even doorbijten! Ben benieuwd of je morgen al in staat ben iets te posten, ga het int oog houden!

Ik heb juist spaghetti binnen, (was zout ;-)) en nu beetje relaxen!

Straks kom ik nog is piepen hier!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.