Ga naar inhoud

Doddeke: 15 oktober 2012: Dr van Renterghem: Sint Augustinus ziekenhuis Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!!

Maandag is het zover voor me, dan heb ik nieuwe :106: !

Maar bang dat we zijn pffff.... nog iemand raad voor me? Veel pijn?

Heb twee kleintjes rondlopen dus hoop dat het gaat meevallen! Heb buiten men vriend niemand ingelicht...

Groetjes doddeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga in sint augustinus ziekenhuis te Antwerpen, dokter Van Renterghem. Heb heel wat research gedaan, goede en slechte commentaren heb je duidelijk bij elke pc. Ik heb 75 B nu en zou gaan naar goed gevulde 75C of D. Zal ervan afhangen op de tafel wat het beste bij men fysiek past! Ga direct men voor foto posten :42:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey doddeke,

spannend zeg! Ik snap zo dat je zenuwen hebt. Je hebt nog twee kleine kinderen? Ik neem aan dat je vriend je goed gaat verzorgen want in het begin is het vrij zwaar met kinderen, vooral als ze nog jonger zijn.

Ik heb het ook niet veel mensen verteld, ieder zijn eigen keus toch?? Mijn man heeft de eerste week hier ook het huishouden draaiende gehouden...lachen joh, ik was na die tijd veel kleren van mij en de kids kwijt. Overal lag iets in de kast. Maar hij heeft z'n best gedaan. :141:

Maar weet je wel hoeveel cc het ongeveer gaat worden? Neem toch aan dat je gepast hebt...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ,

Spannend hoor !!

Waar ga je en voor hoeveel cc ga je ?

Zenuwen had ik ook zwaar!!! en kwa pijn ...goed je medicatie blijfen slikken je kan hier op het forum ok bij bb (Best_Boobie) terecht als je pijn schema niet goed loopt.

bb is heel lang op vakantie en komt waarschijnlijk niet zo veel op het forum hier de komende tijd...of ze moet wifi hebben...duss..afwachten meiden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Doddeke,

Je laatste weekendje zonder nieuwe boobies!

Ik heb je topic verplaatst naar het operatieverslagen gedeelte. Daar staan alle dames wiens operatiedatum al bekend is :35:

Wat tips :

Blijven bewegen na de operatie, niet als een houten plank in bed blijven liggen de hele dag ;)

Lekker rondwandelen in huis en kleine dingetjes blijven doen, anders wordt je stijf en dat doet nog veel zeerder :(

Zet je bed omhoog, zodat je half zittend kan slapen. Omhoog komen zal moeilijk gaan namelijk, en plat liggen zorgt voor best wat druk... omhoog slapen is wat praktischer.

Eventueel 2 hoofdkussens onder je matras ;)

Snachts je wekker zetten en ook echt om de 4 uur je medicatie nemen!

Ontzettend veel succes a.s maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je meiden voor de reacties!! Ja stond deze morgend op met weer behoorlijk wat zenuwkes al, brrrrr....

Foto posten zal pas morgen lukken want was vergeten dat fototoestel bij men zusje lag :-)

Dan kan ik de oude al eens tonen aan jullie en maandag de nieuwe :-) Ja was sowieso van plan beetje in beweging te blijven (in de mate van het mogelijke) want kan me nog totaal geen beeld van de pijn voorstellen!!

Men dochters zijn 8 en 2 en ja, men vriend gaat me goed verzorgen heeft die beloofd :-) maar of dat volledig naar men zin gaat zijn weet ik ook niet, hihi! maar is al lief dat hij er zo achter staat en me de herstelperioded gunt!

Straks op zoek naar een geschikte sportbeha...

Jongens toch, is echt een dubbel gevoel!! Zie der naar uit maar tegelijk ook bang! Dat het maar snel maandag is want het enigste wat ik nog zie voorbijzweven in men gedachten zijn een stel wandelende borsten, deuhhhh!! :-)

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dod,

T begint te kriebelen dus. Fijn dat je hulp in huis hebt, maar let wel op dat je echt die van 2 niet tilt. Al kan je het, NIET DOEN! Neem een bh die goed over de borst valt, geen halve bedekking en die goed verstelbaar is. T liefst een voorsluiting en niet over het hoofd.

Succes met zoeken. Als ik je niet meer zie op t forum, ontzettend veel succes. Niet bang zijn, want t komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missie sport bedankt, ja nee ga die twee doddekes niet tillen hoor! en ging voor sportbeha met voorsleuiting, ale denk ineens een stuk of drie te kopen dan kiest die pc maar zelf wat hem het handigste lijkt :-)

Ga het slapen op men buik toch ook wel effe missen!! grrrr!

voorsluiting dus :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nu een paar in de aanbieding. altijd leuke aankopen natuurlijk, maar alle bh's zitten anders. Denk je niet dat t verstandig om eerst je boobs af te wachten voor de maat. Nou zijn ze heel flexibel in het ruilen hoor, maar echt goedkoop zijn ze niet om er meteen 3aan te schaffen. En krijg je trouwens in jou kliniek geen mogelijkheid om t daar aan te schaffen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meisjes!

Ik ben een uurtje terug van de kliniek, ik ben superblij, het lijkt mooi! Maar jongens ik heb de pijn toch onderschat, zelfs ademenen doet pijn aan die uitgerokken spieren! Hoop dat die eerste dagen snel vooruit gaan, pfff! Mijn superlief ventje helpt me zoooo goed, das ook al leuk en de kindjes zijn drie dagen bij familie.Wel leuk, eindelijk terug borst vanboven, joepie!!! Aan iedereen die het al heeft laten doen, respect!! Aan iedereen die nog volgt, meisjes, als ik het kan jullie ook :-) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha dod,

Gefeliciteerd meid. Jaja het is niet niks. Je hebt denk ik wel vaker gelezen, dat je med schema dus wel strikt inneemt. Rustig aan. Niet in paniek raken. Pijn, trekken, steken enz hoort er wel bij. Het wordt vaak onderschat hè, maar t is best pittig. Hoop ook dat de eerste ergste dgn voorbij gaan, zodat je kan genieten waar t waard voor was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad je kan je moeilijk een beeld vormen maar voel me nu een beetje 'overreden door een trein' hihi :-) maar al af en toe is gaan piepen in de spiegel en dan toch al lachje op men gezicht! Vriend moet straks maar foto's maken en kan ik ze posten want woorden zijn nu niet veel zonder beeld! Eindelijk ook een mooie boezem zoals jullie hier!! Ben fier zenne hihi!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei oei 'overreden door een trein', ik moet zien dat ik hier weer geen slechte dromen van krijg :1: .

Hoeveel cc heb je eigenlijk gekregen? Of heb ik dat hier ergens gemist..

Super om te horen dat je er al zo blij mee bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

SOrry mijn wifi viel weer weg, hopelijk houdt ie nu wat langer....

Dafalgan forte las ik in de shoutbox..... (dat is toch 1000mg he?)

Je moet iedere 6 uur 1000mg dafalgan nemen, ook 's nachts even je wekker zetten, anders wordt je wakker van de pijn, en dat is niet lekker.... Verder zou je een recept voor Celebrex kunnen vragen aan je huisarts. Dit neem je iedere 12 uur, maar er moet zeker een uur zitten tussen de inname van dafalgan en de celebrex. Diclofenac of ibuprofen mag ook, maar die verlengen de bloedingstijd, dus heeft niet de voorkeur....

Tramadol kan ook nog als aanvulling. Die mag iedere 4 uur in uiterst geval, maar ook niet samen met de dafalgan... Hoop dat ik je nog verder kan helpen met een schema, maar je bent er nu niet, geloof ik en ik weet niet wanneer die wifi het hier weer opgeeft.

Hoop dat je hier in ieder geval al iets aan hebt....

xx BB

Oh ja, Gefeliciteerd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis gefeliciteerd met je boobies, ik ben gister ook geopereerd en ik voel me ook zo als jij! Zelfs ademen is al moeilijk haha! Ik ga jou volgen in je herstel! Hopelijk kunnen we snel genieten van onze boobs. Een goed herstel gewenst. Xxx LaDy010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.