Ga naar inhoud

Dit wil ik even kwijt.


Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden,

Hier spreekt moeder Diesel,

ik lees best wel regelmatig op het forum over meiden, die een beetje onzeker worden over hun eigen borsten als ze die vergelijken met de foto's van andere borsten.

Hierdoor raken ze een beetje depri of komen niet meer zoveel op het forum, en dat vind ik jammer en erg.

Dus ik zou willen zeggen tegen deze meiden, Kijk ALLEEN naar je eigen VOOR situatie en vergelijk het met je EIGEN NA situatie.

Nou meestal ben je er dan wel op vooruit gegaan.

Natuurlijk zijn er altijd mooiere borsten, vind ik zelf ook, maarja zo is het leven nou eenmaal.

En natuurlijk heb ik ook 2 wissels gehad, maar dat kwam omdat ik niet tevreden was met mijn eigen NA situatie en niet door andere borsten.

Ik ben nu wel heel blij met mn borsten, ook al zijn er nog tig andere borsten op de gallerij die 10x mooier zijn dan mijne.

Dus meiden laat je niet onzeker maken door andere borsten.

Want wat zijn nou eigenlijk de perfecte borsten? Ronde-Natuurlijke-Grote-Beetje hangende_Hele grote.

Dat is voor iedereen verschillend.

Uch, ik heb gesproken.

Sorry als het een beetje overkomt als een preek, dat is niet mijn bedoeling.

Ik wil gewoon dat alle meiden HAPPY zijn.

Liefs Diesel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens hoor Diesel! En erg lief van je.....

Perfectie bestaat natuurlijk ook niet en wat de 1 mooi vind, hoeft niet mooi te zijn voor de ander....

Probeer te genieten van wat je hebt en denk niet dat het gras bij de buren altijd groener is, ook zij hebben hun onzekerheden en imperfecties....

Enjoy your boobs girls!

X TM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Diesel!!!!

Wijze woorden. je hebt ook helemaal gelijk! Vaak vergeten diegene de niet happy zijn om te kijken naar wat ze hadden.

Ik zie ook zoveel mooie boobs voorbij komen hier, maar ik kan niet op tegen meiden van twintig!

Ben allang blij dat ik mijn bh-s niet meer hoef op te vullen zodat het nog iets lijkt!

gewoon een mooie gevulde cup nu....Me so happy!!!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi,

Allereerst deel ik je mening maar toch een kleine kanttekening.

Dit geldt vooral voor mensen die al een behandeling hebben ondergaan weten een deel van wat hen te wachten staat of heeft gestaan

Voor degene die nog moeten beginnen om het zo maar te noemen is het wel lastig om de dingen ook echt op die manier te bekijken.

Begrijp me niet verkeerd, ik deel je mening echt en vind ook dat we allemaal blij moeten zijn met wat we hebben en vooral ook met het privilege dat we uberhaupt over deze dingen na kunnen/mogen denken en het geld er voor kunnen sparen.

Tevens ben ik erg blij dat het geen must is door een of andere vreselijke ziekte maar een eigen keus.

Ik werd juist heel erg depri van de consulten en blij van al jullie verhalen en antwoorden maar gemakkelijk is het niet.

Dus nogmaals allemaal bedankt voor jullie hulp en info en de mogelijkheid dat we bij jullie foto's mogen spieken.

Het helpt mij enorm.

Groetjes Ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.