Ga naar inhoud

Sheila : 13 december 2012 : Dr. Fresow : Quole


Aanbevolen berichten

Tjipjes: wat fijn dat het goed gaat en je zo goed op je rug kan slapen, lig je al helemaal plat?Ik nog steeds halfzittend,en slaap dus nog steeds niet echt geweldig helaas,maar is wel iets beter te doen gelukkig.

Vandaag vergat ik ook mijn paracetemols en heb toen wel meer pijn gehad dus toch maar ingenomen, was 3uur later..

Goed dat jij ze niet altijd meer nodig hebt!

Ik beweeg ook wel veel,mijn man is 3 weken vrij maar ik probeer toch de lichte dingen te doen, zware dingen doe ik gewoon nog niet. Poetsen dus ook nog niet. Opruimen wel maar heeel rustig en dus niks zwaars,dingetje voor dingetje haha.

Vanaag best ver en lang gelopen en nu dus veel last,,lijkt alsof ik de protheses voel zitten?

Mijn borsten voelen nog steeds vrij zacht.

Beweging is trouwens heel goed hoor, alleen til geen zware dingen en doe niet te veel..Ik sta ook al te popelen om lekker alles weer flink te poetsen en zo,heerlijk!Nu doet mijn man het wel goed hoor, wc's zijn schoon enzo, maar ik ben zelf nog veel meer poetsen en schoner gewend (ik ben wel heel erg daarin hoor haha). Het ziet er netjes en schoon uit dus dat is fijn.

Probeer dus wel rustig te doen nog meid,maar snap dat het anders is omdat je man is werken en je dochtertje rondloopt (wij hebben 3 meiden)

Kitty: leuk,ook jij pas je bv gehad. Dat met billen afvegen had ikn ook heel erg, niet fijn. Maar wordt steeds beter hoor.Ik had het ook erg met deuren openmaken (klink).

Lekker rustig aan doen,maar billen afvegen vind ik ook nog beetje lastig haha,maar wordt nu met de dag beter met dat spiergevoel zeg maar. Maar wel proberen zo min mogelijk te gebruiken ja, de borstspieren,heel zachtjes doen :-)

Sterkte met herstellen allemaal!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren voelde ik me echt super. Toen ben ik ook even eruit gegaan, maar daar heb ik nu wel last van...

Inderdaad met de deurklink komt me heel bekend voor!! Ik probeer dat echt dicht bij mijn lichaam te openen anders gaat het niet goed...

Ik slaap al wel wat platter. En jij? Ik heb wel in de ochtend pijn als ik wakker wordt..

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sheila! Hoe gaat het ondertussen met je? We zijn nu al 11 dagen po :-) gaat toch snel he de tijd, eerst zo aftellen en nu is het al bijna 2 weken achter de rug! Ik ben al 2 dagen volledig pijnstillervrij! Ik voel me heel erg goed en voel amper pijn. Een klein beetje steekjes aan de zijkanten van mijn borsten maar heel licht, is het genezingsproces naar het schijnt! Ik moet echt opletten dan ik niet te veel begin te doen in het huishouden! Mijn borsten beginnen ook te wennen, eerst vond ik ze wat groot uitgevallen maar nu ben ik er heel blij mee! Ze worden mooier met de dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Sorry voor late reactie. Hoe is het bij jullie?Nog steeds weinig pijn Tjipjes?En bij jou KItty?

Ik heb ook af en toe steekjes maar is nog heel goed te doen.

Heb wel veel last van linkerborst, denk dat er veel vocht in zit. Voelt ongemakkelijk.

Nacht en ochtend wel veel last en pijn,vooral met overeind komen..auw...en ik slaap nog steeds half zittend.

2 januari weer naar de kliniek, ben benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sheila, je zegt dat je nog last hebt van vocht in je linkerborst, is die ook groter dan de andere? Vandaag een foto genomen en toen zag ik dat mijn rechterborst een stuk groter is dan mijn linker... Hopelijk trekt dit nog bij. Was gisteren op controle geweest maar was me toen van nog geen kwaad bewust...

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know *schaamrood op de wange,* ik ben altijd zo geweest, ik kan het niet aan om stil te zitten! Maar ik luister wel flink, ik stofzuig niet, poets niet en ook geen strijk! Mijn dochter die til ik ook niet op, maar vd rest doe ik wel alles ja... Anders blijft het allemaal liggen :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.