Ga naar inhoud

Sheila : 13 december 2012 : Dr. Fresow : Quole


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Als het goed is zijn ze NU met je bezig! En is dr Fresow aan het passen en meten... Hmm...nee, er kan nog wel wat meer bij....hmm...doe NOG maar een beetje meer...deze dame wil mooie grote boobies...whahahaa!

Ik zie het nu gewoon allemaal voor me en ben gewoon serieus zenuwachtig!! Pfff...ik spoor niet...

Kan niet wachten om iets van je te horen! Spannend!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!Bedankt voor de leuke en lieve reacties. Het was een beetje anders gelopen...maar ik heb ze hoor!! Ik typ dit met iPod en kan geen enter vinden,irritant!!sorry daarvoor. Ik was gisteren mooi op tijd,om 10.15uur was ik er. Lang moeten wachten,rond 11 werd ik geroepen. Alleen onderbroek aan en soort van band die je als rokje aan moet doen,trekken ze later over je borsten heen *ff tussendoor,jeuk aan mijn schouder,kan niet krabben,aah!*. Operatiekamer binnen en pc tekent af. Infuus erin,viel heel erg mee. Allemaal hele lieve en leuke mensen gelukkig. Narcose erin,ik ging alles beetje draaierig zien,die vrouw hing boven mijn hoofd en zei nog:dit kapje krijg je dadelijk ..was al vaag en daarna was ik weg. Raar het wakker worden,wilde blijven slapen,ogen lekker dicht,beetje doezelen. Toen even wakker, en weer doezelen. Toen wakker, had al een pil gehad voor de pijn. Ging ineens een stuk beter en de man naast mij allemaal kletsen tegen mij,gezellig en ging prima. Totdat een zuster kwam en ik rechtop moest zitten en mijn benen uit bed,ik voelde me ineens heel raar en wazig. Daarna ben ik een hele tijd weg geweest,ik hoorde wel veel maar kon niet echt reageren en niet praten,was raar en eng.allerlei mensen die aan bed hebben gestaan schijnbaar. Ik verloor aan 1 kant veel te veel bloed,hadden hun daar nog niet meegemaakt. Weet wel dat toen ik begon met wegvallen een zuster zei: mevr u blijft veel bloed verliezen,in het slechtste geval moet u opnieuw geopereerd gaan worden. Gelukkig is het goedgekomen. Mijn man kon gelukkig eind van de middag even komen zonder kinderen (bij oma) maar toen was ik niet aanspreekbaar. 'S avonds ging het gelukkig steeds iets beter. Ben blijven slapen in de kliniek, waren nog 2mannen die bleven overnachten. Maar ik ben weer thuis en het gaat best goed. Natuurlijk veel pijn maar hoort erbij. Was echt een rare dag gisteren. Ik doe dus heel rustig aan,kan en mag ook niet anders haha. Er is 400cc ingegaan,weet alleen niet welk profile. Vandaag voor het eerst gekeken,gisteren door de omstandigheden geen behoefte aan gehad. Ik vind ze mooi!!binnenkort foto!ik heb nog 1drain helaas want daar bleef nog iets te veel uitdruppelen. Mag er maandag als het goed is uit. Doordat ik gisteren zo van de wereld was hadden ze catether gegeven want kon echt niks,en infuus met vocht. Dus dat was me het avontuur wel zeg. Maar ben erg blij dat ik ze heb!!ben benieuwd hoe ze gaan veranderen. Jeetje wat een lang verhaal,sorry! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sheilaaaaa!!

Pfff....nou, we hadden natuurlijk al meteen contact gisteren via fb dus wist het al een beetje maar nog niet het hele verhaal.

Dus dit was er allemaal aan hand....menn...dat is schrikken zeg! Ook voor je man lijkt me. Maar goed dat ze je een nachtje hebben gehouden daar.

Die ene drain nog, balen maar wel noodzakelijk. Nog even een weekendje een fles meesjouwen dus.

En dan; 400cc! Joehoe!! Dat gaat mooi worden!! Gaaf dat je ze zelf al mooi vindt. Heb je vandaag al wel een sportbh aangekregen of nog steeds dat "rokje verband"?

Hoe gaat het met de pijnstillers? Heb je erg veel last of is het redelijk uit te houden.

Nou, rustig aan meid en ben blij dat het weer goed gaat!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden! Ik ben wel bang geweest toen ik nog hoorde dat ik in het ergste geval een nieuwe operatie moest krijgen. Maar ik kon zelf nergens op reageren,was raar,want ik hoorde bepaalde dingen wel maar van ver weg. Toen mijn man me ging afzetten, had uw allerlei leuke praatjes. Er stond een kinder cd op met liedje hiep hoi,mijn man maakte ervan tiet hoi!! En daarna zei hij: het is tied voor tiet! En zo nog meer maat ze niet meer allemaal haha. Dat tietenpasje (hihi) heb ik trouwens niet. Dat zal ik maandag vragen want is belangrijk om te hebben en heel goed te bewaren! Moet dus nog ff geduld hebben voor ik echt weet wat ik heb,400cc had die vrouw al doorgegeven. Maar ben er al heel blij mee!!heb vanmorgen snel een foto genomen toen die zuster iets ging pakken en ik aan het wachten was in m'n blote boobies (oja ze ging een spiegel halen, zij vond ze ook mooi en zag er goed uit, wel erg strak nog) . Maar de foto is enorm wazig en slechte kwaliteit helaas. al zie je wel heel goed dat ik borsten heb!!jeah!!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheila,

Hoe gaat het vandaag met je? Heb je een beetje kunnen slapen? Wat gek dat je je tietenpasje nog niet hebt? Maar ja, het is allemaal even wat anders gelopen dan normaal natuurlijk. Maandag inderdaad niet vergeten te vragen.

Ik dacht, hup meteen naar je galerij voor die eerste foto! Maar helaas...niks! Dusse...kom maar op met die wazige foto! Haha! Hoeze nieuwsgierig.

Fijn dat je er zo blij mee bent! Je hebt gewoon booooobiessss!! Yesssss!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning !wat lief dat je vraagt hoe het gaat. Slapen gaat niet echt goed door de pijn en door de houding, ik schuif steeds onderuit. Overeind komen met mijn buikspieren is lastig en doet pijn aan hele borst. Maar ik gebruik dus niet mijn armen. Heb wel veel pijn gehad vannacht en vanmorgen, al had ik medicatie op tijd genomen. Ik ga zo nog even zoeken naar tips tegen pijn. Al hoort het er wel bij helaas. Wanneer mindert de pijn ongeveer? Ik mag nog niet douchen door die drain en er loopt nog steeds wat uit. Ik heb trouwens nog wel hele sterke pijnstillers gekregen maar die durf ik niet te pakken omdat ik oa daardoor beetje wegviel en me zo slecht voelde , wil ik niet nog eens meemaken. Al was het bloedverlies wat schijnbaar veel te snel ging ook iets wat meespeelde. Heb nog gebeld om wat te vragen en ook meteen over die pas. Lag nog daar in mijn dossier dus krijg ik maandag mee. Heb 400cc en plus profile! Zij was er donderdag ook bij (hele lieve vrouw) en zei dat ze zich allemaal wel zorgen gingen maken en heel alert waren door dat gedoe. Ben wel bang dat ik dadelijk nog meer pech ga krijgen ofzo. Gisteren voelde het allemaal al goed en zag het er al goed uit , zeiden ze daar. Die grote druk en enorme spierpijn is normaal. Maandag ben ik daar weer, fijn als ik dan weer weet dat alles ok is! Mijn moeder weet het trouwens en ze is blij dat ik het verteld heb. Ze vond me al mooi zoals ik was maar vind het mijn eigen keuze. Ze had me zo'n lief berichtje gestuurd en is langsgeweest,ze vond het wel beetje eng maar is blij voor me. Heb een lieve mam! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja die foto is echt slecht maar zal proberen vandaag. Ik blijf nog even van mijn borsten af hihi, missch dat ik maandag als ik in de kliniek ben een foto kan maken. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jiiiiiihaaaaaa!! Plus profile!! Dat gaat moooooi worden!! Welke maat sportbh heb je nu aan?

Pffff...ja, die druk hè?! Dat vond ik eerlijk gezegd het ergste. Daar had ik zo'n last van! Duurde bij mij ook erg lang voordat het weg was. Veel langer dan bij andere hier watbik had gelezen. Bij de meeste maar een paar dagen. kun je niet lekker ademen he?

Pijn heb ik dus niet echt gehad alleen bij het omhoog komen en dan even blijven zitten tot alles was "gezakt" dat deed erg zeer. Dat duurt ook nog wel een tijdje hoor.

De erge pijn gewoon gedurende de dag had ik dus niet dus weet ook niet hoe lang dat aanhoudt, volgens mij schrijven de meeste hier dat de eerste 3 dagen het ergste zijn. Dus je bent al een heel eind! ;-)

Ow ja, als je zo naar onderen schuift in bed moet je een kussen onder je knieholte leggen heb ik gelezen (zo, wat heb ik veel gelezen,hihi)

Wat fijn van je moeder!! Toch een hele opluchting denk ik datje het toch hebt verteld. Geweldig dat ze zo goed heeft gereageerd.

Nu op naar maandag dan! Zou fijn zijn als de drain eruit kan en weer even een bevestiging dat alles goed gaat!

En die foto komt wel hoor! Ik heb geduld.......

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila, wat fijn voor je dat het achter de rug is! Wel een spannend verhaal hoor he! Met dat bloedverlies en drains en alles. Ik hoop voor je dat het herstel verder spoedig zal zijn. De eerste dagen zijn het allerheftigste maar daarna voel je je elke dag ietsje beter.

Succes met herstellen en geniet van je nieuwe aanwinsten!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheila

Gefeliciteerd!!!

En wat een pech zeg, dat je zo slecht werd na je operatie... Pfff. Gelukkig was je in goede handen en gaat alles nu veel beter met je!

Moderate plus profile heten die implantaten van Mentor ;)

Ze hebben een breedte van 13,2 cm en een projectie van 4 cm (dan weet je dat ook weer haha)

Een goed herstel gewenst, en doe het rustig aan!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve meiden!!zit nu op iPod dus wat lastiger reageren omdat ik jullie teksten niet zie als ik typ. Doe ik volgende x als ik op de laptop zit!maar lief dat jullie reageren. Wilde ff mijn hart luchten. Voel me gewoon ff heel rot, pijn en mijn man werkt ook niet echt mee. Hij zeurt veel , vooral over dat het duur was. Ik voel me best schuldig dat hij nu veel moet doen maar dat wilde hij graag voor me doen. Maar als ik dan lekker bij hem beneden ga zitten kan hij zo mopperen en boos zijn :-(. Komt wel weer goed hoor, hij draait altijd snel bij maar nu voel ik me echt nog rotter en heel schuldig, terwijl ik er echt zo ontzettend blij mee ben. Sorry. Ff klaagmoment. Ff janken en komt weer goed. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gatver,wat vervelend meid! Maar ik herken het (helaas) heeeeel goed! Van te voren overal mee instemmen en duidelijk uitgelegd hoe lang en wat ik allemaal niet mocht doen en dat hij dat dan dus nog erbij moest gaan doen.

Maar zodra het eenmaal zo ver was, was er snel wat te veel.... Hij deed het wel maar idd wat jij zegt, mopperend en zuchtend....pfff...dan voel je je zo klote!! En schuldig. Heb af en toe ook gejankt hoor!

Wat jij zegt, het komt wel weer goed maar dat soort momenten is zeker niet fijn!

Lekker je hart luchten hier...daar zijn we toch ook voor toch? Leuke maar ook de wat minder leuke dingen!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden! Dankjewel voor de lieve reacties! Het gaat gelukkig weer beter, helpt wel jullie reacties, dankjewel!

BB; bedankt nog voor het doorgeven van de maten :-)

Stones: oh, dus jij herkent het ook, ben ik niet de enige, ik voelde me al echt zo'n domme zeur haha. Hij kan nog steeds mopperen maar is al minder, hij is er ook blij mee hoor, vooral voor mij.

Vandaag de drain eruit idd!!Yes!!Ben daar zo blij mee!!Heel de tijd dat onding meezeulen al die dagen, opletten dat het nergens achter blijft haken etc. Flesje was zo goed als vol trouwens..Maar is gisteravond gestopt met druppelen,gelukkig!

Alles zag er goed uit, borsten voelden goed aan, en wonden was ook oke, zag er ook goed uit allemaal, pff, opluchting wel hoor! ook al had ik wel een goed gevoel.

Nog steeds wel vrij veel pijn, vooral de nacht en ochtend zijn echt heel erg Kl*te..maar ff volhouden, wie mooi wil zijn.....(juist ja)

Ik heb alvast 2 fotootjes erop gezet, die mijn man heeft gemaakt toen we in de kliniek waren. Vanavond mag ik douchen, spannend wel vind ik,toch wel eng hoor.,.,.maar ik kan een handdoek bij de wonden houden zei ze als ik dat fijner vond (heb wel douchepleisters meegekregen en ze heeft die ook al opgeplakt)

Ben zo beniewd hoe ze gaan veranderen nog en wat mjn maat wordt! wanneer weet je ook alweer de maat ongeveer?

1 kant heeft meer zwelling maar gaf verder niks, alles was oke.

Ben ook benieuwd naar het zakken!

Ben er wel heel blij mee hoor!!!Jippie!

En zo blij mee met dit forum ook, en met jullie reacties!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joooeeehooeeeeeee!!!, weg met die drain!! Hoppa!

En het allerbelangrijkste dat je bent "goedgekeurd" natuurlijk! Heerlijk! Kun je nu echt gaan genieten van je mooie nieuwe aanwinsten en rustig herstellen.

Ik heb dat met de eerste keer douchen ook gedaan een handdoek erover gehouden, had alleen niet van die douchepleisters meegekregen. Ben toen op zo'n plastic kinderstoel gaan zitten van Ikea en heb zo gedouched en m'n haren laten wassen.

Was ook best eng de eerste keer idd maar daarna zooo heerlijk!

Tsja, wanneer weet je de maat? Ik mocht van dr Fresow na 3wk dus al een gewone bh aan en dus meteen gekocht :-) En die maat is het ook gelukkig gewoon gebleven.

Wanneer moet jij weer terug?

Ga nu je foto's kijken!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Alweer 9 dagen PO, gaat steeds beter gelukkig.

Heb nu wel overdag de 75D aan omdat de 75C sportbh knelt, en krijg er vrij diepe striemen van..De 75D zit ook best strak, Alleen heel klein mini stukje bij de tepels een milimeter stof over,maar is zo weinig en alleen bij de tepel, verder zit hij goed strak en aansluitend.

BOvenwijdte is 89 cm en onderwijdte is 72/73cm.

Lang stuk gelopen vandaag,gaat best moeilijk nog maar het is te doen.

Blauwe plekken doen zeer en de spierpijn in nek,schouder en armen is vervelend maar hoort er allemaal bij :-)

Douchen is echt heerlijk, vooral ook de warmte over mijn schouders en nek!Ontspant goed.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila! hier gaat het ook elke dag een beetje beter. Ik vergeet vaak mijn pijnstillers in te nemen dus dat betekend dat de pijn dan ook bijna volledig weg is bij mij! Af en toe nog wat venijnige steekjes in mijn linkerborst maar voor de rest heel erg doenbaar.

Slapen gaat ook van een leien dakje nu, ook al was ik een buikslaper ik slaap ondertussen heel erg goed op mijn rug! Ik kan al een klein beetje op mijn zij liggen ook. Gisteren had ik ook last van mij sportbeha, heb hem 's avonds in bed een half uurtje uit gedaan en dat deed me wel goed!

Wauw een sportbeha in D? Ja dat gaat een serieuze bh maat worden straks :2:

Bij mij gaat het soms wat te goed, gisteren gaan shoppen een hele dag rond gestapt zonder problemen.

Ik doe al licht huishoudelijk werk want ik kan ook gewoon niet anders met mijn dochtertje die hier rond loopt en mijn man die gaan werken is. Dan vraag ik me af of dat nu erg is of niet dat ik zoveel beweeg? Mijn chirurg heeft ook nooit gezegd dat ik dat allemaal niet mocht, alleen niets heffen van meer dan 5 kilo gedurende 6 weken!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila,

Wat een verhaal zeg!! Brrrr...

Blij dat je blij bent met de nieuwe boobs!

Ik ben nu 5 dagen po en gaat ook steeds beter.

Ik vind het nog wel heel eng als ik de borstspier ook maar iets aan span. Bijvoorbeeld met het afvegen van de billen ofzo...

Vonden jullie dat niet eng?

Ik probeer de borstspier zo weinig mogelijk te voelen/ aan te spannen....

Beterschap met je herstel nog.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.