Ga naar inhoud

Sheila : 13 december 2012 : Dr. Fresow : Quole


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Bedankt nog voor de reacties!! Die boeken kan ik dan wel gebruiken haha :-)

dankje Rolling Stone, ik hoop echt dat ik straks hele mooie boobies krijg!!

Stones; hij heeft genoeg voor me besteld idd, das mooi!! :-)

Ik begin wel steeds meer angst te krijgen voor de opereratie, nouja, moment van voor de narcose...en moment van als ik wakker wordt..lijkt me ook best eng..En hoe ik me ga voelen, heb nl ook vrij grote angst voor overgeven..Hopelijk gaat het bij mij meevallen..

Ook de pijn na de operatie, hoort er natuurlijk helemaal bij maar begin me daar beetje zorgen over te maken, dat ik de pijn niet aan kan ofzo??Mja..misschien wel logische angsten voor een operatie??Begin gewoon echt zenuwachtig te worden..

Ik heb trouwens 3 weken ipv 4 wekn hulp van mijn man..Begin januari gaat hij weer werken (heb 3 weken en 3 dagen zijn hulp gelukkig).

Hij krijgt een nieuwe functie per begin januari dus dan kan hij echt niet nog een weekje erbij pakken,helaas..

Zou echt willen dat ik 6 weken niet hoefde te tillen, bedoel dus mijn jongste dochter van net 1..ze wil maar niet lopen (niet los, wel heel goed aan de hand, achter een karretje etc). De andere 2 liepen met 9 maanden en met 13 maanden, zij is op 5 december 14 maanden..ook nog wel op tijd hoor, maar ben dat snelle lopen gewend haha.

Moet misschien ook proberen aan te leren dat ze zelf op de trap naar boven loopt, uiteraard houd ik haar dan wel mee vast maar scheelt met tillen straks...

en misschien campingbedje waar ze zelf in kan kruipen,zodat ik haar die 3 weekjes niet in bed hoef te te tillen..

Ben gewoon erg bang dat het bij mij gaat mislukken of dat ik allemaal complicaties ga krijgen...(help!).

Maar natuurlijk heb ik er ook heel erg veel zin in!!

Vind het ook nog wel spannend omdat ik niet weet hoe ik erbij loop met kerst, dan gaan we naar mijn schoonmoeder toe op kerstavond..normaal til ik onze jongste nl altijd en best veel..en nu mag ik dat dus helemaal niet..(zij weten niks af van de bv)...met kerst komen mijn schoonzus en haar vrouw, de dochter van schoonmoeders nieuwe man met haar vriend en kind, zwager met vriendin en kind ook allemaal..dus meestal wel vol huis (is maar klein daar) en heb geen zin om te allemaal te gaan vertellen hoor...wat kan ik verzinnen waar ik last van heb??Waardoor ik even niet mag/kan tillen?

en ik moet nog kleding scoren voor kerst, hebben met oudjaar ook nog een trouwfeest,nouja, ik ga alleen naar het trouwen zelf hoor, dus wil wel iets leuks aan.

Heb wel iets wat hoog sluit bij de hals maar dan krijg ik niet aan na de bv (dan moet je je armen omhoog doen als je het uittrekt).

dus ik moet iets hebben wat helemaal met een rits is..

Pfff..spannend!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel, wat haal jij je op de hals met kerst..... Moet je ook nog koken als je die hele bubs over de vloer krijgt??? Je bent dan wel al 10 dagen po, dus het zou kunnen dat je bij de gelukkigen hoort, die weinig hoeft te laten merken, omdat je je goed voelt!

Stress voor de operatie, voor de narcose, voor overgeven hebben er veel hier ;)

Aan de anesthesist vragen of hij iets tegen misselijkheid in het infuus wil doen, kan helpen, en de dag van je operatie, vanaf het moment dat je mag drinken, heel veel water drinken!! Dan gaat dat narcosespul zo snel mogelijk verdunnen en uit je lichaam en hoef je daar 'snachts niet misselijk van te worden :)

Het zal allemaal wel los lopen, en je kindje misschien ook tegen die tijd ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheila!

Ik was na 10 dagen helemaal fris en fruitig dus hoop voor jou ook!

Ik zou ivm het niet kunnen tillen zeggen dat je door je rug bent gegaan of datje misschien een verkeerde beweging hebt gemaakt met je schouder?? Toen je dus je jongste op wilde tillen ofzo. Opgelost lijkt me dan?!

Tsja, en dat tillen na 3wk daar kom je gewoon niet onderuit. Ik was al blij dat ik echt 3 hele weken niks heb hoeven doen. Ik bent ook best wel bang dat ik daardoor complicaties ga krijgen (zie mijn topic over m'n linkerboob... :-( )

Meer hulp kan en kon ik ook niet krijgen en als ik, en jij denk ik ook, ECHT 6wk niet zou hoeven tillen zouden we moeten wachten tot de jongste een jaar of 5-6 is zodat ze zelfstandig zijn.

Eerlijk gezegd had ik dat geduld niet...wilde het al vanaf m'n 15e.

Die angst voor de operatie...ja, heel herkenbaar. Maar ze zijn daar echt zoooooo ontzettend lief! Je bent in goede handen! Komt echt helemaal goed meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB en Stones!!

BB: nee hier geen bezoek , bedoelde dat die hele bubs bij mijn schoonmoeder komt, ik heb het ongelukkig opgeschreven.

misschien komt mijn zus met haar vriend eten op eerste of tweede kerstdag (1 van die 2 dagen gaan we nl naar schoonvader toe)

Mijn moeder is met mijn jongste zus naar Marokko met kerst, ja die hebben het goed bekeken. Normaal doen we altijd bij mijn ouders kerst maar mijn vader is helaas afgelopen maart overleden...:-( Ik denk dat mijn moeder daarom naar een hele andere omgeving wil gaan..want het is wel heel raar, zo zonder mijn vader..mis hem elke dag meer en meer..

Stones, heb je topic idd net gelezen, gelukkig weer een fijn antwoord van BB gekregen!wat zouden we zonder BB moeten??Zo fijn dat ze ons altijd helpt, goede tips en raad geeft, bedankt BB!!

Natuurlijk ook iedereen bedankt met info en tips, heb ik echt veel aan, dit forum!

Oh, BB, had je tip van het water drinken al opgeschreven :-)

en van dat los lopen, hoop ik ook!!haha, leuk gezegd :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sheila

Wil je even zeggen dat ik je verhaal volg omdat wij ongeveer in dezelfde situatie zitten.

Ik moet wel dringend eens de tijd nemen om een deftig voorsteltopic te schrijven...

Ik heb ook 3 kids, na de laatste zelfs zonder borstvoeding toch op een a cup uitgekomen.

Ik draag ook de maximizers met er nog een gevulde sportbh over. In de winter gaat dit goed en kan ik er nog kipfilets bijsteken maar in de zomer is dit niet ok ook omdat ik veel te weinig vulling heb bovenaan. Dit probleem heb ik niet met die sportbh erover maar in de zomer is dit veel te warm en dit past niet onder een topje...

Mijn man steunt me maar voor hem hoeft het ook niet en hij blijft maar herhalen dat ik ze niet te groot mag laten maken.

Ik ben bijna 1m80 en weeg goed 65 kg en ik twijfel ook nog over de cc's. Normaal krijg ik tussen de 300 en de 350 cc rond dual plane. Als alles goed gaat word ik aanstaande maandag geholpen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ssssst: Leuk dat je ook even reageert in dit topic! Vandaag heb jij je borstvergroting, super fijn!!En spannend!!!Hoe oud zijn jouw kids?Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan, zal eens kijken of je een topic hebt aangemaakt!!Succes!!

Mijn man vind het ook wel spannend merk ik hoor, ik mag straks bijna niks meer met mijn nieuwe borsten haha,alsof alles om borsten draait haha. Ik mag niet naar de fitness (heb ik nog nooit gedaan maar wilde ik misschien mee gaan beginnen) want dan krijg ik allemaal mannen om me heen etc (zo zegt hij dat) (ik ga naar een sportschool voor mezelf om te fitnessen niet om contact met mannen te maken natuurlijk!) op stap doe ik eigenlijk nooit meer en vind het leuker als mijn man dan ook meegaat,maar ook hiervan zegt hij dan: nou, dan durf ik je helemaal niet meer zonder mij te laten gaan!!Dat vind hij nu al niet leuk (ben al een half jaar niet geweest hoor, denk dat ik/wij maar 2 keer per jaar 'op stap ' gaan) want volgens hem komen mannen meteen naar mij toe als hij even naar de wc is (is inderdaad wel eens gebeurd maar eigenlijk is meteen duidelijk dat ik een man heb, dusss, geldt ook voor als mijn man er niet bij is, ik ben altijd heel vriendelijk maar begin dan meteen te vertellen over mijn man en mijn 3 kinderen, dat is dan altijd duidelijk haha, al blijven ze meestal dan gewoon gezellig kletsen, ook als mijn man erbij is hoor, dan kletsen ze ook met hem haha). Grappig altijd de reactie van mensen als ik vertel dat ik drie kinderen hebben, die blik van die mensen dan haha, ze denken altijd dat ik een jaar of 20-22 ben....Ik ben pas 30 jaar geworden :-)

Dus mijn man heeft een beetje een ander beeld ervan ofzo,of zijn juliie mannen ook zo geweest voor de bv?

Hij vind het verder wel leuk voor mij maar voor hem had het echt niet gehoeven,maar omdat ik het graag wil vind hij het goed omdat hij wil dat ik er gelukkig mee ben.

Pfff...over een week en een paar dagen is het zover!!!Zo spannend!!ben echt al zenuwachtig!

@Stones: hihi, lief dat je mee zenuwachtig bent voor mij :-)

Ik ben nog volop aan het denken wat ik nog meer nodig heb, ik heb de sportbh's in huis (heb er meerdere in verschillende maten), paracetamol..vitamine c 1000mg \bruistabletten gebruik ik al een tijdje..

Die arnica tabletten weet ik niet of het echt helpt tegen blauwe plekken ?

Verder nog dingen waar ik aan moet denken??

Ik heb niet echt veel sportbroeken/huisbroeken eigenlijk..trek zoiets nooit aan maar denk dat het na de bv erg handig is zo'n fijn zittende broek...

Dat spul tegen misselijkheid haal ik voor de zekerheid misschien ook wel, van vsm.

pfff..geld ga ik morgen overmaken..

Maar als er verder nog tips zijn wat ik nog zou kunnen halen hoor ik dat graag!

Oja,tijdschriften ga ik ook regelen , uit de bieb :-) en misschien ook een boek..(eigenlijk moet ik die spannende boeken hebben, de 'tinten' boeken en ook 90 dagen geneve ofzoiets...

Ik ben wel een beetje bang dat ik erg veel pijn ga hebben enzo..maarja, dan kan het straks hopelijk alleen maar meevallen als de pijn minder is dan ik denk..

Ja, ik vind het toch wel erg eng hoor...

Ook met kerst als we dan naar schoonmoeder gaan, is wel maar paar uurtjes gelukkig van 15 tot 18uur ongeveer...of iets minder lang.

En mijn schoonvader komt met kerst bij ons met zijn vriendin en de zoon van zijn vriendin..Ik denk dat we vragen of ze overdag komen, dus dan geen eten erbij, want dat is allemaal veel werk, en wil niet mijn man alles laten doen..dus dan halen we gewoon lekkere toastjes, gebak chips etc, gewoon gezellige hapjes op tafel!

Kijk wel erg tegen de kerstdagen op omdat mijn vader er dit jaar voor het eerst niet bij zal zijn, hij is in maart overleden..Mijn moeder gaat daarom naar marokko met mijn jongste zusje..(8 dagen)

Mijn andere zus en ik vinden dat ookk best moeilijk, voor ons is het nu ook moeilijk..Maar ik begrijp mijn moeder wel dat ze even helemaal weg wil hier..Maar mijn andere zus en ik vinden het ook leuk om naar Marokko te gaan natuurlijk..In januari nemen we (mijn 2 zussen en ik) onze moeder mee uit eten (tapas!!!).

pff, echt aftellen hier hoor, die narcose en moment als ik wakker word wat kijk ik daar tegenop...en de paar dagen erna ook..maarja,moet er iets voor over hebben!Ik denk dat ik niks eet erna, eerst vooral heel veel water en brandnetelthee drinken dat dat spul uit mijn lichaam is, heb al zoveel mensen gehoord dat ze zich goed voelde maar nadat ze een crackertje ofzo aten heel ziek werden..dus dan wacht ik liever even..(na hoeveel tijd zal de narcose eruit zijn??mijn pc had het erover dat ze nu gewoon de narcose stop zetten als ze klaar zijn en je dus daarna al wakker wordt, dus ik denk dat je dan dus ook minder narcose in je lichaam hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt super raar idee!!!Heb al steeds buikpijn als ik eraan denk, erg he!

Ik ben trouwens gebeld over het tijdstip, om 10.55uur is mijn operatie!Ik zorg wel dat ik er roind 10.15/10.30uur ben, ik ben iemand die altijd goed op tijd wil komen,haha. Maar het is maar zo'n 10 minuutjes rijden :-)

Heb er veel zin in!!Alleen kijk ik wel op tegen de tijd erna, nouja, ook wel tegen de narcose en het wakker worden hoor. Maar ben heel benieuwd hoe ik me erna voel enzo..

Mijn moeder weet van niks, die komt vrijdag wel een van onze kids ophalen. Ze vroeg al of ik haar kant op kwam om D te brengen..kan dus echt niet, 1 dag na de operatie. Dus dan houd ik hetr gewoon bij dat ze na haar werk hierheen komt, dan ga ik ziek in bed liggen ofzo..Denk niet dat mijn moeder het echt begrijpt.We zien wel hoe het allemaal loopt, ben in ieder geval de ochtend aan de beurt!Yay!! *heb weer buikpijn hoor, omdat ik er weer aan denk*

Hoe gaat het met jou Stones?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, je moet eens weten hoe ik me voelde....pfff...dacht echt; wat ga ik mezelf toch aandoen!!

Nu kan ik er om lachen maar op dat moment echt even niet. Vond het zo eng gewoon! Het is even doorbijten nu de komende dagen wbt de zenuwen.

Oh, je moeder weet van niks?! Heftig zeg. Ja, dan is ziek in bed liggen (uhm, kan je bed omhoog want plat liggen gaat niet echt, of flink wat kussens) je kunt namelijk echt nog niet zelf omhoog komen zelfs niet als je al flink omhoog ligt. Tenminste, ik echt niet zonder je armen te gebruiken. Dan valt het wel meteen op ben ik bang voor je moeder? Als je zo stijvig in bed ligt zeg maar.

Fijn in de ochtend! Vond het zo vreemd om daar in die wachtkamer te zitten! Tussen andere mensen die van niks weten zeg maar. Ik dacht steeds; ik zit hier gewoon zo, zogenaamd ontspannen, te wachten en over 10 min lig ik gewoon op een operatietafel?! Vreemd!

Ik heb vooral veel steun gehad daar van Fonna heet ze geloof ik?? Dat meisje wat bijna alles doet daar en ze staat ook op de ok. Bij mijn operatie toevallig niet maar ze kwam wel meteen naar me op de uitslaapkamer. Echt een super lieve meid.

Echt Sheila, ik ben zoooo blij voor je! Want het gaat zo mooi worden! Dat weet ik zeker en ooohh wat ga je gelukkig zijn!

Xxx

Ps. Met mij gaat het goed!! Ben zoooo blij met m'n boobies! Nooit gedacht dat ik er zo gelukkig van zou worden. Kleding aantrekken in de ochtend is gewoon een feestje! Hihi. Kan niet wachten op de zomer want aan zie je ze tenminste beter ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, wat heerlijk om alles te lezen, zo herkenbaar allemaal!

Sheila, nog 1 dagje wachten, spannend zeg! Ik heb net je voorgaande posts gelezen en ik begrijp dus dat je hier lang naar uit kijkt! Ik wil je heel veel succes toewensen en alvast een goed herstel. Het is allemaal een heftige gebeurtenis, maar wel bijzonder en voor een goed doel. Ik heb net zelf m'n operatieverslag van afgelopen maandag geschreven en begrijp helemaal hoe jij je nu moet voelen.

Heel veel sterkte, komt goed hoor!

X Mus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Stones!Ik heb het mijn moeder toch maar verteld, wel via de mail, kan ze zich beetje voorbereiden voor ik haar spreek haha. En ze is erg druk dus vrijwel bijna niet te bereiken (drukke maand en daarnaast sport) en lig de laatste tijd wat vroeger in bed.

Zo leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent!Het straalt gewoon van het scherm af hihi.

Mus: Dankjewel!!Ik h\eb er erg veel zin in maar het is idd zooo spannend en toch ook wel eng..Pff...vanavond om 23.30uur voor het laatst iets eten en dan ben ik morgen om 10.55uur aan de beurt..dan ga ik echt borsten krijgen, jeah!!!

Dames, als ik even niks laat weten, dan is het even niet mogelijk :-)

Ik probeer zsm iets te laten weten!!Wish me good luck haha...

Misschien dat ik morgenochtend nog eventjes online ben, ik ga hier op tijd weg, al is het heel vlakbij, ik ben nogal van het erg op tijd zijn haha. Dus ik wil er rond 10.15uur zijn, 10.30uur moet ik er zijn.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whhhaaaaaaa!!!! Morgen HEB je ze gewoon!! Echt nog niet voor te stellen he?!

Ben zo benieuwd hoe jij het allemaal gaat ervaren daar! En helemaal natuurlijk naderhand. Hoe je je voelt en natuurlijk de volgende dag als het verband weg is!! Ben echt ook heel benieuwd hoeveel dr fresow er in gaat krijgen!

Jij krijgt gewoon je droomboobs meid! Eindelijk mooie grote borsten waar je (wij allemaal ;-)) zo lang van hebben gedroomd! Nog heeeeel even!!

Hoop dat je vanavond een beetje kunt slapen en hoop heel snel iets van je te horen wanneer je daar aan toe bent.

Heel veel succes!! Komt helemaal goed, je droom komt uit na zo lang wachten!

Heel veel liefs!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyy Sheila!

Wat spannend! Morgen rond deze tijd heb je ze!joehooeeeeeeeeeeee! Finally youre big boobies!

Hihihi!

Ik wens jou een hopelijk goede nachtrust en heeeeeeeel erg veeeeel succes morgen!,

Ik wil wel weten hoe het gegaan is hihihi!

Doe lekker rustig aan en geniet ervan het moment dat je wakker word en je nieuwe lovely's ziet ;)

Denk aan je! Good luck!xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel lieve meiden!!Zenuwen gieren door mijn lijf maar komt goed..geloof ik,haha

Ik heb nu zoiets dat ik best kan slapen vannacht,maar we zullen het straks eens zien :-)

23.30uur eerst nog ff wat eten..dan voorlopig niks, na de operatie wacht ik liever ook even met wat eten omdat ik vaak hoor dat sommigen niet misselijk zijn en na het eten van iets ineens wel..dus eerst maar heel erg veel drinken (water en brandnetelthee, heb ik in huis). Water drink ik sowieso altijd al, 2 a 3 liter per dag en soms nog meer..drink vrijwel nooit iets anders.

Nou, ik laat het zo snel mogelijk weten als het lukt,oke!!hetzij misschien eerst alleen een heel kort berichtje en later pas verslag.

Ik ben wel benieuwd hoe mijn man het straks gaat doen zonder mij..nu ook weer...hij wacht zo lang met het naar bed brengen van de oudste..ik heb de andere 2 al in bad gedaan en naar bed, de was gedaan en opgeruimd, gepoetst boven en hier beneden opgeruimd etc..

Maar zo is hij altijd, mannen snappen niet zoveel van regelmaat en structuur geloof ik..

Maar hij kan gelukkig ook wel weer goed dingen in het huishouden doen, hij houdt ook wle van netjes dus dat is fijn haha.

Nu is ons huis altijd al heel schoon en netjes maar nu nog meer..als of ik ga bevallen haha (nestdrang!!)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila,

ik heb net je hele topic gelezen, omdat ik erover denk om naar dr Fresow te gaan. Ik vind het erg spannend voor je en ik wil je heeeel veel succes wensen voor morgen!!!

Groetjes Logsta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheila,

ik heb net je hele topic gelezen, omdat ik erover denk om naar dr Fresow te gaan. Ik vind het erg spannend voor je en ik wil je heeeel veel succes wensen voor morgen!!!

Groetjes Logsta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of je dit nog even snel leest van te voren maar gaat het nog meid??

Ik kon gisteren niet meer op het forum komen? Dus dacht via fb maar daar kon ik niks schrijven, alleen kijken? Heeft mn aaipet wel vaker...Vreemd...

Anyway....nogmaals heel veel succes mocht je dit nog lezen. Doe maar de groetjes aan dr fresow en fonna van mij (je weet nu inmiddels mijn echt naam,hihi) en zeg maar dat ik er heeeeel blij mee ben!

Dat ga jij straks ook zijn! Moooooi wordt het, weet ik zeker!

Nog een paar uurtjes!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt weer meiden!!

@Logsta: Stones is ook bij Dr Fresow geweest en is heel tevreden en happy! :-)

@Stones: ik wilde je gisteren ook een prive bericht sturen, maar lukte niet?Ik weet niet waar het aan lag?Maar ik probeer zo snel mogelijk iets te laten weten, er is wifi daar,handig! Maar geen idee hoe ik me voel na de operatie :-)

Super spannend! Heb vannacht eigenlijk wel goed geslapen eigenlijk, was ook erg moe.

Alleen een enge droom over een enge oma??!!Soort heks ofzo,haha, raaarrr!Mijn man moest me wakker maken omdat ik allemaal neee,neee,neee riep,haha. Hij dacht dat het over mijn bv ging..niet dus :-)

Heb er zin in maar ook heel spannend!

dankjewel allemaal!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.