Ga naar inhoud

Sheila : 13 december 2012 : Dr. Fresow : Quole


Aanbevolen berichten

Ja ben er ook blij mee!

Ik heb stiekem al een ticker aangemaakt Stones hihi :-)

Bedankt Meiske voor jouw tip, ben aan het rondzoeken wat die beha;s kosten, de sportbeha's.

Ja, Lucky echt super, me is happy :-)

Wel stom..normaal loop ik niet al te vrolijk langs een lingeriewinkel...vandaag kon ik mijn glimlachen niet inhouden, erg!!haha..Ik zie mezelf nl al over een tijd (ja, moet wel een tijdje geduld hebben,heb het erg graag voor over) die winkels, lingeriewinkels, inlopen!!Dan ga ik gewoon beha's passen!!Eindelijk..en er happy van worden en niet steeds die teleurstelling!

Hoop dat het doorgaat anders wordt het een grote domper voor me...ik duim en duim en duim dat schoonmoeder dat geld wilt uitlenen aan ons..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Helemaal vergeten hier neer te zetten maar het gaat door!!!!

13 december ga ik mijn borstvergroting krijgen, heb er zoveel zin in!!!

Vind het ook wel heel spannend en ook de narcose vind ik toch een beetje eng..maar ik ga ervoor!!

8 november eerst nog een 2e consult over aantal cc´s.

Joepiee, ik ga borsten krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal vergeten hier neer te zetten maar het gaat door!!!!

13 december ga ik mijn borstvergroting krijgen, heb er zoveel zin in!!!

Vind het ook wel heel spannend en ook de narcose vind ik toch een beetje eng..maar ik ga ervoor!!

8 november eerst nog een 2e consult over aantal cc´s.

Joepiee, ik ga borsten krijgen!

:35::43::01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Axx: sorry sorry!! Ik had niet goed opgelet en je bericht gemist.., terwijl je die gisteren al had geplaatst,mijn excuses!!

Bedankt voor je uitgebreiden verslag!

daar heb ik zeker wel iets aan hoor,dankje.

Ik heb dus 3 meiden van 4, 3,5 en 1 jaar. Die van 4 zit op school (ma,di,do t/m 15uur, opm deze school blijven alle kinderen in de klas eten/blijven allemaal over, wel handig hoor, al zit de school hier schuin tegenover,handig!!)

Die van 4 wordt deze maand alweer bijna 5, dus wordt steeds makkelijker.

Die van 3,5 wordt in mei pas 4. Maar zij gaat 2 ochtenden per week naar de peuterspeelzaal, ook dat is hier tegenover :-) zelfde locatie als de school van de oudste,erg fijn.

De jongste gaat nergens naar toe omdat ik zelf niet werk (wil ik wel weer gaan doen later). Nouja, gaat nergens naartoe klinkt zo negatief, we gaan natuurlijk wel wandelen, knuffelen etc etc :-)

Maar ze loopt nog niet (is in sept 1 jaar geworden).

Onze oudste liep met 13 maanden precies (dus dat zou nog kunnen dat jongste dat ook gaat doen) en de middelste liep met 9 (?!) maanden al zelf rond .

Mijn man heeft veel dagen staan en met kerst vraagt hij meestal ook wat meer vrij.

Vooral die eerste weken is wel fijn, dat hij de dingen doet die ik even niet kan en mag, en ook de jongste tillen/naar bed brengen. OUdste 2 hebben groot bed,en geen luiers meer (al lang niet meer eigenlijk, dus ook niet in bed)

Dus luier verschonen zal fijn zijn als mn man dat doet..doe ik nu eigenlijk altijd, dus wordt even wennen voor mn man om de jongste te verzorgen :-)

Oh, met kerst is het altijd rustig, eigenlijk alleen maar zitten en eten haha.

Maar het verschilt wie er bij schoonmoeder altijd bij is..ik wil niet dat zwager en zijn vriendin dit weten, heb sowieso geen band met hun dus vandaar :-)

Schoonmoeder weet nog niet waarom we het geld willen lenen,maarja, zo lang lenen we die 800 euro niet want 2 weken later betalen we het alweer terug..dus kan goed zijn dat ze er verder niet naar vraagt waarom we het lenen.

Maar moet dan dus lukken met kerst..als de jongste steeds bij mij wil zitten ga ik wel lekker op de grond zitten..

Op poetsgebied moet ik me gewoon rustig gaan houden..

Ik ben nu al wel bezig om extra dingen te doen zoals kasten even uitmesten (wat kan weg, is te klein etc etc, ramen wil ik gaan wassen, alle was weer weggeruimd tegen die tijd, dus dat ik echt alle was weg gestreken heb, vieze was weggewerkt; dus dat er niks meer van was is te vinden :-)

vlak voor de 13e even flink poetsen boven (al is het niet echt vies).

Ben vandaag al flink bezig geweest haha.

Soort van nestdrang hihi. Hoe voel jij je nu axx?

Dankje Stones en Lucky!!! Jahoeeee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog wel even kijken hoe ik het ga doen met naar de kliniek toegaan en terug naar huis..

Mijn man zou me bijv best af kunnen zetten, kids zijn er dan bij dus is dan handig als hij me alleen afzet en meteen doorrijdt.

En me dan als ik klaar ben weer even oppikt ofzo? Alleen is er dan niemand bij als ik wakker wordt of vlak erna,maarja..was dat bij jullie wel allemaal het geval?

Mijn beste vriendin wilde mee maar die kan 13 december niet vrij vragen omdat een collega die week, of een paar weken vrij heeft..:-( Erg jammer wel maarka..december kwam toch echt het beste uit omdat mijn man dan een paar weken vrij is om te helpen etc.

Ik vind het niet zo erg hoor, als ik dan alleen ben, iemand anders erbij hoeft ook niet zo eigenlijk..heb wle meer vriendinnen maar geen 1 zoals die allerliefste vriendin :-) Met haar kan ik echt alles bespreken, en zij met mij...wij begrijpen elkaar altijd en voelen elkaar altijd goed aan..ook lopen we gewoon in onze blote kont bij elkaar hoor haha(niet als mn man erbij si dan hoor haha,maar als we samen zijn) (waren laatst weekendje weggeweest samen, mooie hotelkamer..we lopen dan gewoon bloot rond en de 1 gaat gerust op de wc zitten terwijl de ander zich wast bij de wastafel ofzo..Er waren een bad en een aparte grote inloop douche, zij heeft de douche gebruikt en ik het bad,maken we geen probleem van hoor. Bij haar hoef ik me niet zo erg te schamen,al blijf ik mijn borsten erg lelijk vinden hoor. Na 13 december eindelijk niet meer dat schamen en kan ik bh's gaan kopen, staat kleding mooier etc etc..zoveel voordelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha Sheila, lees net je verhaal. Goed van je dat je een datum hebt. En al je vragen en zorgen; heel herkenbaar. Ik heb op 17 augustus een bv ondergaan.Prima herstel, weinig tot geen pijn, na een weekje weer werken, autorijden etc.

Ik vond het alleen wel moeilijk om zes weken lang de kleinste niet op te tillen (is 2), dat ik mn huishouden niet zelf kon doen, althans niet op een manier die ik wilde. Als ik lees dat je en paar keer per dag stofzuigt, dan moet je soms echt even afzien en je normenkader een beetje aanpassen. Nu doe ik weer alle, heb zelfs zojuist weer mn eerste rondje hardgelopen. En ben echt heeeeel blij met de beslissing. Maar je moet even een paar weken doorbijten, niet qua pijn maar meer qua beperkingen die je hebt.Maar het is het dubbel en dwars waard!

Enne...bij mij mocht mijn man niet blijven hoor. Hij heeft me tot aan de OK begeleidt, en toen ik wakker werd was er heel aardig personeel. Mijn man is pas weer gekomen toen ik naar huis mocht. Voor de zenuwen vooraf is het wel fijn als je iemand hebt die even met je mee naar binnen gaat. Maar daarna kun je zonder hoor! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Elmato!

Altijd fijn om ervaringen van anderen te lezen.

Jij hebt idd een goed herstel gehad als ik dat zo lees ja. Hopelijk krijg ik ook een goed en vlot herstel.

Tja,met stofzuigen, dat wordt even afkicken voor mij haha, er liggen hier nooit kruimeltjes of wat dan ook op de grond hihi :-) Vind het altijd fijn als de meiden lekker op een schone vloer kunnen spelen. (vooral voor de jongste die nu nog kruipt)

Ik heb alle vertrouwen in mijn man.

Misschien dat we ook een paar keer een schoonmaakhulp laten komen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheila,

Nou, ik word morgen ook "gedropt" door m'n man (of evt schoonmoeder omdat m'n tijd is verzet kan m'n man niet bij me blijven tot ik aan de beurt ben) dus er is ook niemand bij me wanneer ik wakker word. En ik ga m'n man weer bellen zodra ik weet wanneer ik naar huis kan en dan komt hij me weer ophalen.

Dus beetje hetzelfde verhaal als bij jou!

Ga er vanuit dat ze daar zo lief voor me zijn dat ik mijn man niet eens zal missen,haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stones ook bedankt voor je reactie nog!Ik vind het zelf ook niet zo erg hoor, vroeg me af wat de meeste doen :-)

Biju jou zo'n beetje dezelfde situatie als bij mij dan idd! Alleen bij ons wachten de kids (bij het ophalen) wel in de auto zeer waarschijnlijk, op donderdag kunnen de meesten niet oppassen,hoeft ook eigenlijk niet..Ik kan denk ik best zelf naar buiten lopen?Geen idee hoe ik me voel na de operatie haha. dat weet jij morgen al!!

Ik zal aan je denken en we horen het wel hoe het is gegaan en de foto's!!

Succes morgen!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even iets anders trouwens..

Na mijn zwangerschappen heb ik helaas erge diastase overgehouden..Mijn buik was enorm, heel erg naar voren en voor de rest groeide er niks (heb dus ook niet echt grotere borsten gekregen,misschien ietsjes voller)

De breedte tussen de buikspieren is zo'n 2,5 a 3cm...!!

Ik moet nog even een verwijsbrief ophalen en dan naar het ziekenhuis voor een gesprek, kijken wat de PC zegt...Ik hoop dat het vergoed wordt, het gaat om het aanspannen van de buikspieren..Ik mag daar nu dus niks mee/aan doen..Baal ik erg van want wilde nu juist flink gaan sporten, vooral juist voor de buikspieren. Maar mag nu dus niet helaas...Heb ook niet echt een enorme buik ofzo, wel een beetje een buikje, schijnt ook door zo'n flinke diastase te komen (want dan puilen je ingewanden er snaller doorheen ofzo,omdat er nu geen spieren zitten die alles mooi daarachter houden..

Heb wel een beetje een rimpelhuid..maargoed, als ik die diastase niet had gehad, zou ik gewoon flink buikspieroefeningen gaan doen..

Nu zat ik te denken dat ik dan misschien meteen een minibuikwandcorrectie wil doen, dus vooral die buikspieren aanspannen en dan ook meteen (als het dan toch zo helemaal open ligt...) de huid weer beetje strak trekken..Nu is het bij mij dus verre van extreem, het is vooral die rimpehuid die ik lelijk vind..

Kost dan we weer een hoop geld, dus wordt flink sparen :-)

Hopelijk wordt het aanspannen van de buikspieren wel vergoed (heb vaak last van buikspierachtige pijn, vrijwel iedere avond) en hoef ik alleen het strak trekken van de huid te betalen ..het gaat ook alleen om de huid onder de navel, boven mijn navel kan ik mijn huid amper oppakken haha :-)

Heel verhaal weer,maar ga eens kijken voor meer info.

Bij mij hebben de zwangerschappen dus heel wat impact op mijn lichaam gehad haha :-) Iedereen roept steeds maar tegen mij: wat een mooi lijntje heb je toch blablabla..heel lief bedoelt natuurlijk en is ook best wel leuk om te horen eigenlijk maar zelf zie ik dat wel anders hoor, ben zo ontevreden over mezelf..maar ben uiteraard super blij met mijn kids, niet verkeerd oppakken hoor! :-)

Maar 1 ding staat al wel vast: ik ga borsten krijgen , kan het nog steeds niet geloven haha

Sorry voor mijn lange lulverhalen haha (staat er ook een beetje gek, ik heb het helemaal niet over lange lullen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha Sheila

Ik heb eindelijk je topic gevonden, zag dat ik er wel al in gelezen had tijdens mijn vakantie, maar nog niet gereageerd.

Die diastase, dat is wel vervelend zeg..... Zou jouw arts dan alles in 1 keer kunnen/willen doen? Had je dat al met hem besproken? Ik kan me niet meer herinneren of je het daar al eerder over gehad had, :)

En lange lulverhalen, die mogen hier hahaha. Je bent dan even je gedachten kwijt, hebt ze kunnen opschrijven en dat schept vaak al wat orde in je hoofd, toch? Ik kan je daar helaas niet in adviseren, in wat je zou moeten doen.... De enige tip: zoek veel info en beslis op basis daarvan (in overleg met je pc)

Heel veel succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel BB!

Ik heb al een afspraak staan in een ziekenhuis in Eindhoven, ben doorgestuurd door de huisarts namelijk..Heb 14 november een afspraak met een PC in het ziekenhuis over mijn diastase..Ook kan het lang duren voor ik weet of het vergoed wordt, en wil zooo graag mijn bv..dus zou de andere operatie een andere keer moeten..nouja, als het niet wordt vergoed gaat het heel lang duren denk ik.:-(

Dus dan maar gewoon veel wandelen enzo, zo min mogelijk mijn buikspieren gebruiken..helaas pindakaas..(al denken sommige mensen dat ik veel fitness heb gedaan omdat ik volgens hun weer zo slank ben na 3 kinderen..nou nee..gewoon veel; bezig zijn met de kids,het huishouden, lekker veel wandelen met de kids..en ik drink eigenlijk alleen maar liters water, nooit cola of sapjes enzo..gezond he :-) (vind water gewoon lekker)

Maar zou er weel anders uit willen zien..achja..Binnenkort heb ik borsten!!!En daar ga ik zoooo blij mee zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Stones,

Daar dacht ik gisteren ook aan..het is niet zo dat mijn buik echt opvalt ofzo, ik ben vooral degene die het ziet (met broeken die wat hoger zitten heb ik zelfs best een platte buik jeuhh) maarja, stoort me toch, ook al is het een beetje, dus hoop ook dat het straks mooier is als ik borsten heb.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

As donderdag het tweede gesprek, spannend!!Dan weet ik hoeveel cc het gaat worden...Ik ga vragen of het mogelijk is high profile te krijgen..en wil best veel cc..Tijdstip is veranderd, werd ik vandaag over opgebeld, ipv 15.30 om 15.10uur...Heb er zin in!!!En daarna op naar 13 december!!!

Ben zo benieuwd hoe het bij mij wordt straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sheila!!

Jaaaaa, spannend he, nog een paar daagjes en dan mag je weer naar waalre voor je tweede consult! Ben echt heel benieuwd wat jij gaat krijgen en wat er allemaal kan maximaal!

Ik ben vandaag ook weer even naar de kliniek geweest (onverwachts, even iets extra laten checken, zie m'n topic)

Ah, je tijd is wat vervroegd! Helaas nog niet vroeg genoeg voor een meet en greet,hahaha!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stones: nog wat te veel verschil in tijd voor een meet en greet ja, jammer!!

@Mus: Ik ben ook erg benieuwd!Heb wel foto's die ik weer mee ga nemen. Had ik bij eerste gesprek ook bij, maar toen wist ik nog te weinig en had me er verder nog niet genoeg in verdiept.

Nu heb ik inmiddels weer een hele hoop gelezen enzo en weet ik zeker wel wat ik wil..dus dat ga ik donderdag even bespreken!:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag tweede gesprekje gehad. Dr Fresow is erg aardig en neemt alle tijd voor je, dat is ook erg prettig!

Heb even gevraagd over het profile, dat ik eigenlijk wel liever high profile zou willen. .

Hij gaat tijdens de operatie kijken wat het mooiste zou zijn bij mij, hij weet wat mijn wens is, nl grote borsten (helaas was mijn phone ermee opgehouden dus kon ik niet de foto;s laten zien die ik op mijn tel had gezet) maar hij had een voorbeeld op zijn pc staan wat ik wel mooi vond. En vorige keer had ik foto's meegenomen dus hij weet watik graag zou willen.

Hij gaat dan gewoon kijken wat er goed inpast maximaal (en dat het dan ook mooi is).

Wat er besteld is voor mij:

Mentor 350,375, 400 en 450cc (round moderate plus profile)

Mentor 450cc (en geloof ook nog iets erboven) round high profile..

Ik heb het liefste high profile maar hij zou gaan kijken wat het mooiste resultaat heeft. Hij heeft mij wens heel goed begrepen dus heb er alle vertrouwen in.

Het moet ook niet te breed worden nl, dus daar houdt hij ook rekening mee, plus dat ik veel volume wil.

NOg steeds zo'n goed gevoel over, over de arts, de kliniek, alles!

Op naar 13 december!!!Wat heb ik er veel zin in en wat vind ik het spannend...oeh, die narcose heel eng, al heeft hij me wel gerustgesteld hoor, maar toch, als je het nog nooit hebt meegemaakt is het erg spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lindi: omdat ik vrij smal ben en juist veel volume wil,leek high profile me wel mooi en zie het hier op het forum ook veel..Hij zou dus kijken of dat past en of het mooi wordt, anders wordt het die andere,iets minder profile. Hij gaat dus eerst de pasprotheses doen, gewoon wat het mooiste en beste is bij mij.

Oh, wat vind ik het spannend zeg, nu al!!En moet nog wel even geduld hebben!

BB: Dat twijfelen heb ik na het eerste gesprek een hele tijd gehad, nu even niet maar zal vast wel weer komen haha :-)

Maar ik weet wel zeker wat ik wil, heb ik ook duidelijk gemaakt en heeft hij ook goed begrepen :-)

Maar het is wel zo dat er maar een bepaald aantal cc ingaat, plus dat het mooi moet blijven dus daar let hij dan op bij de operatie (zo veel als mogelijk is en mooi is/'geen kwaad kan' )

Aftellennn!!!!!!Jeah!!!

Ben nog wel erg benieuwd naar wat andere zullen zeggen, zal het erg opvallen (draag nu wel altijd maximizers,zijn vaak iets te ruim voor me maar dat zie je niet met kleding aan :-)

De periode na de bv lijkt me ook erg spannend!Hoe zal het eindresultaat gaan zijn (al kan dat wel lang duren) ,krijg ik ergens last van buiten de normale pijnlijke dingetjes na de bv..

Ben ook wel beetje bang voor de pijn enzo..Maar ik ga vlak van tevoren hoop tijdschriften uit de bieb halen en leuk leesboekje!Moet eigenlijk die tinten grijs of hoe heet het? hebben..Ik zal eens zoeken op marktplaats

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.