Ga naar inhoud

Minoex : 1 oktober 2012 : Dr. Colpaert : AZ Antwerpen


Aanbevolen berichten

hoi, ik ben al even lid van deze site ik heb die via een vriendin leren kennen en heb hier al veel nodige informatie kunnen vinden ; ook vind ik het supper dat je zo veel vergelijkbaar matriaal hebt.

ik heb nooit veel borst gehad ma naar bevalling van mijn kindje is het alleen NOG minder , ik was wel een krak in het verbergen ervan. ik kocht altijd zeer opgevulde bh's ook werkte ik vaak met *kipfilets*:-) die ellendige siliconen dingen die je mee in je bh steekt. en ik was dit stilletjes kotsbeu .. ik was al heel lang aan het twijfelen ik ben een doemdenkertje op da vlak ik dacht van da gaat opvallen .... heb dan ook heel duidelijk gemaakt dat ik het heel natuurlijk wou houden .

op 1 oct was de grote dag smorgens als eerste op de operatietafel de pijn achteraf viel heel goe mee had juist wat misselijkheid van narcose . ik had de eerste keer wel het gevoel dat het mss wat*klein* is uitgevallen maarja met al die plakkers erop geeft ander zicht . afgelope zaterdag ben ik dan op controle geweest en daar was het zicht al helemaal anders zonder die plakkers. de chirurg zei ook dat meer echt iet had gekunnen omdat ik een heel fijn vroutje ben en niet veel plaats had op *meer* te steken hij heeft me wel verzekerd dat die siliconen nog gaan veranderen van plaats wat meer naar binnen komen en meer indalen en dat ze dan groter en mooier van vorm gaan zijn . in totaal heb ik 245 g in elke borst gekergen in cc weet ik niet hoeveel het komt .. ondertussen ben ik heel blij met mijn nieuwe borstjes eindelijk voel ik me echt vrouw zal alleen dupper happy zijn dat ik die ellendige bh weg kan doen dat duwd alles zo plat :s . ook hoop ik dat als de siliconen indalen mijn littekens mooi bedekt graken.

zo zal ik later is wat voor en na foto posten en feel frree voor jullie mening ;)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben er blij mee maar zoals ik hierboven zei had ik wel int begin het gevoel dat het misschien toch net wa meer gemogen maar de chirurg heeft me uitgelegd dat het niet meer natuurlijk ging zijn omdat alles te gespannen ging zijn en ook kans op striemen en dat zou ik niet leuk gevonden hebben ik hoop alleen dat mijn littekens mooi bedenkt gaan worden als ze nog meer indalen ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb bijna geen pijn meer..

ik heb idd ook als ik opsta dat het wel even zeer doet.. dan is alles zo stijf ofzo.

ik gebruik eigenlijk geen pijnstillers meer alleen diclofenac omdat dat ontstekingsremmend is en moest daar mee door blijven gaan van de kliniek.

wel heb ik als ik een dagje weg ga (bijv boodschappen doen enz) dat het dan allemaal een beetje zwaar wordt en dan wil ik wel weer even een poosje gaan zitten :)

wanneer gaan bij jou de hechtingen er uit?

heb je daar al een afspraak voor gemaakt? en doe je dat bij je eigen huisarts of in de kliniek?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.