Ga naar inhoud

Tevredenheid BV (na min. 3 maanden)


B-Cupje

Tevredenheid borstvergroting   

12 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind je van het rezultaat

    • te klein
      4
    • te groot
      0
    • te rond
      0
    • te 'plat'
      1
    • had op 'zachter' gehoopt
      1
    • zoals ik verwacht had
      5
    • overtreft verwachting
      2
    • complicatie dus zeer ontevreden
      0
    • ander
      0


Aanbevolen berichten

Ben benieuwd of de verwachting van een borstvergroting ingelost is , vandaar deze vraag .

Bij mij heeft het die overtroffen : ziet er 'natuurlijk' uit (voor zover dat kan uiteraard) , ze zijn zachter dan ik dacht , geen pijn/belemmering meer .

Hoe zwaar en lang mijn herstelperiode ook geweest is , zou het zo opnieuw doen , alleen een jaartje of 10 eerder :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb gestemd hoor :43: ( leuk he zo'n poll hahaha)

Ik heb ook gestemd op 'overtreft verwachting' . Ik twijfelde tussen die en 'precies wat ik verwacht had' en wel hierom:

De borsten zijn namelijk precies geworden, wat ik ervan verwachtte, maar wat het gevoelsmatig met me gedaan heeft en nu nog steeds doet, overtreft mn verwachting! Ik wist, dat ik me er beter/zekerder/vrouwelijker enz door zou gaan voelen, maar dat zijn ongrijpbare begrippen, als je nog niet geholpen bent. Nu het allemaal achter de rug is en ik daadwerkelijk ook ervaar me beter/zekerder/vrouwelijk enz te voelen, ben ik soms gewoon verbaasd, wat voor impact een BV kan hebben, geestelijk en kan me dan ook direct weer opwinden, wanneer iemand zegt: ach je moet jezelf nemen zoals je bent, blabla!! Niks ervan!! Als dit is wat je wilt, moet je je door niemand wijs laten maken, dat het ' niet nodig' is!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had iets in gedachte, en het is eigenlijk precies zoals ik verwacht had! Tsja, natuurlijk had ik ook voor die andere kunnen stemmen.. het was een beetje moeilijk om daar tussen te kiezen, maar ik ben echt meer dan 100% tevreden!! :D:lol: Ik ben dolblij met mijn nieuwe boobies! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.