Ga naar inhoud

Donkere kringen .


MissBoobyMoon

Aanbevolen berichten

Ik ben ook wel benieuwd! Ook ik heb hetzelfde probleem met mijn ogen.

DIt had ik al als kind. Altijd de vraag krijgen of je ziek bent of moe....nou daar wordt je moe van pff

Ik moet het altijd verstoppen onder makeup als ik geen zin in reacties heb. Voor boodschappen doen laat ik het wel eens zitten, maar als ik ergens op bezoek ga of moet werken dan ga ik ook niet met een naakt gezicht de deur uit ;) Voel me te onzeker anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update !!!

Nou ik heb de zalf 2%een aantal maanden gebruikt en had geen enkel verschil :S awwhhhh

Maar heb nu 5% gekregen wel beetje oppasen kan donkerder worden dus laten we hopen dat dat niet gebeurt ..

ben nu ondertussen 50 euries verder hahaha lets hope so!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo. Ik heb al jaren donkere kringen onder de ogen en allerlei crèmes gebruikt. De enige oogcrème waar ik echt resultaat merkte was Neostrata Bionic Eye Cream. Voor de rest heb ik oogleden laten laseren, peelings gebruikt, er vet laten onderspuiten en een restylane filler laten onderspuiten. met geen deze zag ik verbetering. Op een ander forum las ik dat iemand geholpen was geworden bij een arts in Hasselt - België ( clinic3d ). Inmiddels heb ik drie beurten mesotherapie gehad van de onderste oogleden. Ook radio frequentie en een beetje botos om de oogleden was frisser te maken. De donkere kringen zijn niet weg....maar hemel wat een verschil met voorheen. Men omgeving merkt gewoon dat ik er wat frisser uitzie. Je kan niet geloven hoe blij ik ben...dat ik niet meer hoef te horen : "heb je slecht geslapen vanacht ? ben je moe ?) :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Dag iedereen mischien kan ik jullie een beetje helpen

Heb een enorm veel problemen met mijn bruine kringen

heb ook allerlei producten gebruikt maar heeft niks geholpen, ondertussen heb ik van PRP gehoord

dat is in antwerpen een schoonheids instituut

wat doen ze

ze nemen bloed van je af en uit die bloed word het plasma uitgehaald, daar doen ze dan allerlei vitaminen in en spuiten ze onder het oog waar de bruine kringen zichtbaar zijn

is wel een duure prodesure maar helpt zeker en vast heb rond 400 euro betaald

hoe gaat het te werk

je doet het om de 3 maanden 3x na 3 sessies laat je het om de jaar doen,

ik heb zeker en vast het resultaat gezien, maar je moet het kunnen bij houden met 3 maanden en vooral financieel, ik hoop dat ik jullie een beetje uitleg heb kunnen geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.