Ga naar inhoud

vraagje


moqino

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik zou graag wat meer informatie willen over een borstlift met daarbij een vergroting door middel van een klein implantaat.

Na drie keer borstvoedng te hebben gegeven is er van mijn borsten niet veel meer overgebleven. Ik heb verschillende klinieken om informatie gevraagd, maar mis steeds een beetje wat ik als eindresultaat kan verwachten.Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is, maar een beetje een idee zou toch best aardig zijn. En wat zijn de ervaringen na de operatie qua herstel etc.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk vooral naar de resultaten ook,

sommige chirurgen hebben beter resultaat dan andere, dat extra geld of afstand mag dan zeker niets uitmaken.

Laat dat alsjeblieft een beetje je basis zijn ook :) + ervaringen natuurlijk

maar het moet natuurlijk vooral mooi zijn en je terug zelfvertrouwen geven :)

Succes hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb een borstlift gehad, maar heb géén kleine implanaten :44:

Mijn verwachtingen waren hoopvol, ik hoopte op : Géén hangende borsten!

En dat is gelukt :35:

Ik was sprakeloos toen ik de eerste keer in de spiegel keek, echt zo geweldig blij! Had nooit verwacht dat het zón drastische verbetering kon zijn!

Mijn herstel is kwa pijn superrrr verlopen, vrijwel geen pijn (behalve spierpijn) gehad en alles ging al heel snel weer goed.

Ik heb wel complicaties gehad, en dat heeft voor een lange herstelperiode gezorgd vanwege heroperatie(s) enz.

Dat is dan de keerzijde van de spiegel helaas, er zit altijd een risico aan verbonden.

Máár om een lang verhaal erg kort te maken:

Ik zou het zo weer doen! Iedere dag opnieuw, en het resultaat is echt geweldig geworden :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey, ik heb ook een lift gehad, met prothesen, niet echt kleine (450 cc). Ik sta niet bij de liften omdat ik gelijk een bwc heb gehad, een zgn mommy-makeover. Je kunt ook foto's zien in de galerij, ik ben nog iedere dag zooo blij met dit resultaat. Littekentjes zijn haast verdwenen en heb nu mooie ronde borsten die ook zonder bh heel fier staan :-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij de ACCZ klinieken geweest voor een consult. Hier kreeg ik weer een heel ander advies.

Borstlift was niet nodig en alleen een vergroting door middel van een prothese zou al genoeg zijn. Heb het een en ander gepast, vond zelf 375cc mooi. De consulente heeft vandaag overleg gehad met de pc en hij gaf als advies 405cc. Is dat niet erg veel. Ben 1.80 en weeg 70,5 kg. Wel echt geen grote borsten en het liefst zo natuurlijk mogelijk. Had vroeger 74d, nu een niet gevulde 75c.

Wil dan ook niet groter dan 75d. Heeft er iemand een vergelijkbaar advies gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moqino,

ik had voor mijn zwangerschappen ook een 75d. Nu na twee zwangerschappen was het eerst een 75c en na een paar kilootjes kwijt te zijn was het een lege 75b/c. Zelfs de 75c was me op het laatst veel te groot. Ik heb ook geen lift gehad. Mijn pc vond dat ook niet nodig en heeft ze opgevuld met 350cc. Nu draag ik in bh's een 75e. Dat klinkt heel groot maar naar mijn idee ziet het eruit als een d-cup. Ik had bij een e-cup ook zoiets van wauw, wat groot, maar het valt reuze mee. Je went er heel snel aan. en een "gemaakte" e-cup ziet er toch kleiner uit als een natuurlijk e-cup. Jij bent zelf ook vrij groot dus ik denk dat 405 cc voor jou een hele mooie maat is.

Als je vriendjes wilt worden kun je mijn foto's zien :6: (ps ik ben zelf 1,73 en weeg 59 kg..)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.