cecilia Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Ik ben nu 10 weken po, als ik over de onderkant van mn borst wrijf voel ik sinds 2 dagen een verdoofd gevoel.gewoon voel ik niet echt iets, maar als ik er over wrijf is het precies een verdoofd gevoel...heeft er iemand dit ook gehad of herkend iemand dit??groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stones78 Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Hoi! Volgens mij is dat normaal? Maar ik heb nog geen bv gehad. Ik geloof dat ik dat al regelmatig voorbij heb zien komen op het forum. Moet je anders maar eens rechtsboven in de zoekbalk intikken.Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted October 3, 2012 Author Share Posted October 3, 2012 ben 10 weken po, dan ook nog normaal??denk dat als ik verdoofd ga opzoeken dan alleen maar over de verdoving van operatie zal vinden :-)maar zal eens kijken:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tjikkie Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Hey balen meid dat je dat nu hebt Ik kan je niet helpen want ben nog niet onder t mes geweest. 10 weken alweer wat gaat dat toch snel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted October 3, 2012 Author Share Posted October 3, 2012 Ma heb er zo geen last van hoor... gewoon als ik erover wrijf... is nog maar 2 dagen dus zal mss weer weggaan..niet echt last van maar vroeg het me gewoon af :-)jij bent toch bijna aan de beurt?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted October 3, 2012 Share Posted October 3, 2012 Hoi Stresskippetje hahahaha Ik heb ook nog steeds een verdoofd gevoel en dat gevoel kan voor altijd blijven of zelfs tot een jaar tot anderhalf jaar nog weggaan Helaas is daar weinig over te zeggen. De zenuwen worden toch beschadigd als er in je vlees gesneden wordt, dus het risico dat het verdoofd blijft is altijd aanwezig. In het begin is dat best een akelig gevoel, vond ik, maar ik moet zeggen dat ik er best aan gewend ben nu en dat het me ook niet meer uit maakt als het zo zou blijven Het is dus afwachten (weet je nog? dat rotwoord: geduld ) liefs, BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted October 3, 2012 Author Share Posted October 3, 2012 raar dan dat ik het nu pas heb.. nuja heb er geen last van ze, alleen als ik eraan kom. zal het wel zien he xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.